Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Maria voitti
No oli ihan selkeästi paras koko kausi huomioiden. Ihme ettei aiemmin ole päässyt enemmän esille.
missä kellarissa pitää asua että voi sanoa ettei Maria Lund oo päässyt esille? Äitinsä maineellahan se on ratsastanut ikänsä.
Ihan omilla avuillaan. Naurettavaa tuollainen "äitinsä maine" sekoilu. Ei Maria sille mitään voi kenen lapseksi syntyi. Ja äitinsä ollut haudassa toista kymmentä vuotta.
Osittain omilla avuillaankin. Mutta kyllä siinä on paljolti kyse myös siitä että kuka hänen äitinsä on ja sen Maria tietää itsekin.
Niin, siis Tamara Lund on kuollut 18 vuotta sitten. Miksi puhut hänestä preesensissä ja luulet, että hänellä edelleen on erityisen suuri suosio´?
Siksi että Tamara Lund edelleen on Marian äiti, vaikka onkin edesmennyt.
Suomen kielessä kuolleista puhutaan imperfektissä. Siltikin, vaikka äitiys ei poistu kuoleman myötä.
Puhu miten tykkäät.
Voi pientä. Menipä sinulla tunteisiin, kun väärää ilmaisuasi korjattiin :D
Vierailija kirjoitti:
Kauden voittaja on Lilli Paasikivi. Ihana, valovoimainen, intoa ja iloa sykkivä ihminen! Olisipa minulla Lillin kaltainen sukulaistäti tai opettaja elämässäni.
Lilli sopisi myös TTK-tuomariksi. Hänellähän on vankkaa kokemusta Ooppera-Baletin myötä tanssinumeroista, musiikista, kokonaisvaltaisesta showsta. Draaman tajusta ja ihmisten poikkeuksellisesta lahjakkuudesta. Hänellä on voimakas ilmaisukyky. Lilli sopisi hienosti Helenan, Jorman ja Jukan tiimiin.
Vierailija kirjoitti:
Kauden voittaja on Lilli Paasikivi. Ihana, valovoimainen, intoa ja iloa sykkivä ihminen! Olisipa minulla Lillin kaltainen sukulaistäti tai opettaja elämässäni.
Aivan huikea tuomari!!! Jos Jormasta aika jättää TTK:n tuomarina, Lilli voi ottaa hänen paikkansa. Ihana tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kattomassa Maria Lundia musikaalissa, oli joku komedia. On huikea ja karismaattisen kaunis tähti. Toivoin että nainen viimein voittaisi. En ymmärtänyt miksi Konsta Hietanen otettiin taas mukaan. Eikö saisi samalla logiikalla Sillanpäänkin puolustamaan mestaruuttaan?
Samaa minäkin olen ihmetellyt koko kauden. Onko ollut niin huonosti osallistujaehdokkaita, että on täytynyt täytteeksi ottaa entinen voittaja? Vai mikä on syynä Konstan tämänvuotiseen osallistumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lilli sopisi myös TTK-tuomariksi. Hänellähän on vankkaa kokemusta Ooppera-Baletin myötä tanssinumeroista, musiikista, kokonaisvaltaisesta showsta. Draaman tajusta ja ihmisten poikkeuksellisesta lahjakkuudesta. Hänellä on voimakas ilmaisukyky. Lilli sopisi hienosti Helenan, Jorman ja Jukan tiimiin.
Oopperalaulajalla ei ole mitään tietoa tanssiteknisestä puolesta. Ei, vaikka olisikin nähnyt balettiesityksiä oopperassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kattomassa Maria Lundia musikaalissa, oli joku komedia. On huikea ja karismaattisen kaunis tähti. Toivoin että nainen viimein voittaisi. En ymmärtänyt miksi Konsta Hietanen otettiin taas mukaan. Eikö saisi samalla logiikalla Sillanpäänkin puolustamaan mestaruuttaan?
Samaa minäkin olen ihmetellyt koko kauden. Onko ollut niin huonosti osallistujaehdokkaita, että on täytynyt täytteeksi ottaa entinen voittaja? Vai mikä on syynä Konstan tämänvuotiseen osallistumiseen?
Konstaa pitää myydä yleisölle kaikin mahdollisin keinoin. Siltikin, vaikka ura ei millään tavalla edisty tämän pakkomyynnin avulla.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kirjoitettiin ihan samasta. Oli ihana tuomari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan huikea tuomari!!! Jos Jormasta aika jättää TTK:n tuomarina, Lilli voi ottaa hänen paikkansa. Ihana tapaus.
No sikäli TTK sopis Lillille hyvin, siellä sitä on puolipukeista mieskroppaa arvosteltavaksi.
Seuraavaksi voisi ottaa Tähdet tähdet All stars-kauden, jossa olisi mukana pelkkiä voittajia. Saisi Konsta lisää mainosaikaa.
On toi kourallisen yleisön päätäntävalta ihan hullua. Hieno ohjelma pilataan tollasella. Päättäis sit vaikka tuomaristo. Tyypit jotka istuu selin esiintyjään antaa äänen?! Wtf
Maria on ollut esillä teini-ikäisestä asti. Vanhempiensa konserttikiertueilla, lehtijutuissa heidän kanssaan. Missikisoissa. Hän on kehittynyt laulajana todella paljon, parikymppisenä oli melkoinen piipittäjä. Tykkään, kun Maria laulaa klassisesti, siinä hän on hyvä. Mutta välillä hänen äänensä ei kuulosta hyvältä. Mutta ohjelma näytti taas kerran, miten huikea esiintyjä ja viihdyttäjä Konsta Hietanen on. Hänen perheensä oli katsomossa. He voivat olla hänestä hyvin ylpeitä. Konstalle elämä on jakanut lahjakkuutta hyvin runsaalla kädellä, tuollainen on harvinaista.
Mun uudet suosikkiesiintyjät on Käärijä ja Lauri Mikkola. Maria Lundista olen tykännyt aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin syksyllä finaalijakson yleisössä ja ainakin meidän penkkirivissä lähes kaikki (en tuntenut kuin mieheni) äänesti Konstaa. Juteltiin katsomorivin kanssa jonossa, kun poistuttiin studiolta. Me ei siis luultu tulosta silloin vaan vasta tänään, kuten TV-katsojatkin.
Mut tossa voittajan julkistuksen yhteydessähän näytettiin taputtavaa yleisöä?
Niinhän näytetään Masked Singerissäkin. Nämä ovat leikkauksella tehtyjä tv-kikkoja. Hesarissa on aiheesta juttukin, jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Maria on ollut esillä teini-ikäisestä asti. Vanhempiensa konserttikiertueilla, lehtijutuissa heidän kanssaan. Missikisoissa. Hän on kehittynyt laulajana todella paljon, parikymppisenä oli melkoinen piipittäjä. Tykkään, kun Maria laulaa klassisesti, siinä hän on hyvä. Mutta välillä hänen äänensä ei kuulosta hyvältä. Mutta ohjelma näytti taas kerran, miten huikea esiintyjä ja viihdyttäjä Konsta Hietanen on. Hänen perheensä oli katsomossa. He voivat olla hänestä hyvin ylpeitä. Konstalle elämä on jakanut lahjakkuutta hyvin runsaalla kädellä, tuollainen on harvinaista.
Eikä edes heidän äänillä satu Konstaa voittajaksi. Mahtaa harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
On toi kourallisen yleisön päätäntävalta ihan hullua. Hieno ohjelma pilataan tollasella. Päättäis sit vaikka tuomaristo. Tyypit jotka istuu selin esiintyjään antaa äänen?! Wtf
Mitä väliä? Noinhan esim. Masked singerissakin äänestetään. Ei oo niin iso juttu kuka tämmöisenkin ohjelman voittaa. Paitsi tuotannoltahan ne rahat on pois.
Vierailija kirjoitti:
Konsta on ollut esillä jo ennen teini-ikää. 10-vuotiaasta lähtien yritetty leipoa hänestä koko kansan Konstaa tavalla tai toisella. Ja vielä 30 vuotta myöhemminkään siinä ei ole onnistuttu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konstaa pitää myydä yleisölle kaikin mahdollisin keinoin. Siltikin, vaikka ura ei millään tavalla edisty tämän pakkomyynnin avulla.
t. eri
Konstan ura on edistynyt kovaa vauhtia ja meitä on monia, jotka olemme saaneet mieslaulajasuosikin, joka tekee upeita biisejä ja voi laulaa minkälaista musiikkia tahansa. Hänenlaistaan on kaivattu. Olen kiitollinen, että hän on päässyt suuren yleisön tietoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tätäpä juuri. Kyllä tätä naista on pienestä pitäen tungettu julkisuuteen. Tynnyrissä saa olla kasvanut jos tämän ohjelman myötä siihen törmää ekaa kertaa.
Nuo finalistien editykset eivät oikein sytyttäneet.
Ihan omilla avuillaan. Maria oli vasta parikymppinen tyttö, kun äitinsä kuoli. Ei ole äiti ollut auttamassa yhtään mihinkään, vaan ihan itse on nyt 40-vuotias nainen uransa luonut.