Posliinia mustikkajukurtista
Söin 2-vuotiaan poikani kanssa erään kansainvälisen meijerin mustikkajukurttia iltapalaksi, kun tunsin hampaideni välissä jotain terävää. Esine osottautui 1 cm pituiseksi posliininsiruksi, jossa oli terävät kulmat.
Otin yhteyttä meijeriin ja lähetin posliininpalasen heille. Parin päivän
kuluttua sain kirjeen, jossa he myönsivät ja pahoittelivat, että posliininpala on joutunut jukurttipurkkiin heidän prosessissaan.
Mutta hyvitykseksi posliininpalasta he tarjosivat 8 euron hyvitysseteliä.
Mielestäni kahdeksan euroa on naurettava yritys kyseiseltä meijeriltä lakaista ongelma maton alle, jos kuluttaja löytää suustansa terävän posliininkappaleen.
Kuva posliinin palasesta löytyy täältä:
http://www.kotikone.fi/kuukkeli/posliinia_jukurtista.html
Suhtautuuko meijeri ongelman tosissaan, kun lähettelevät 8 euron seteleitä hyvitykseksi?
Antti Tyrväinen
kirjoita yleisonosastolle jos ei muuten asia toimi. Silla mina sain asianmukaisen korvauksen kerran yhdesta linja-autokuljetuksesta.
Tuon olisi voinut 2-vuotias nielaista, satuttaa sisalmyksensa ym.
Esim. 50 euron raha korvaus, tai 100 euron tuotepaketti/lahjakortti olisi asiallisempi, eika se heille maksa just mitaan, iso firma. Hyva on etta ovat jo myontaneet etta se on todella ollut heidan vikansa.