Kaverin viiskymppiset ja lahjaongelma
Ystävällä viiskymppiset tulossa. Kilauttelin kutsutuille, josko kimppalahjaa. Lähes kaikilla jo omat lahjat, arvoltaan +100€.
Olin ajatellut laittaa n. 50€ kimppalahjaan. Mitä voisin antaa yksin lahjaksi, kun selkeästi jään joka tapauksessa muiden lahjojen varjoon. Ja budjetti ei anna myöden kovin ylittää tuota 50€....
Kommentit (43)
Minä annoin enolle 50-vuotislahjaksi hänen harrastuksiinsa liittyvän lahjan. Harrastaako ap:n ystävä mitään, josta saisi jotenkin järkevän lahjan?
Täytin viime vuonna 50 enkä missään nimessä halunnut mitään tavaraa lisää. Ostin vain itse itselleni ihailemani korvikset satasella tasavuosien kunniaksi.
Minustakin esim. kirjakaupan lahjakortti olisi loistava lahja, jos lahjansaaja lukee mielellään. Tai vintagesta tykkäävälle lahjakortti vintagekauppaan. 50 euroa kuulostaa just hyvältä lahjakortin arvoksi.
50 eurolla saat sampanjapullon. Vie sellainen! Se sopii mihin tahansa juhlaan!
Jossain lahjakorteissa on usein enemmän vaivaa, kuin iloa saajallensa. Kun pitää varailla aikoja, tehdä valintoja, reissata ja ylipäätänsä muistaa käyttää se lahjakortti ennen kuin se menee vanhaksi. Voi kun tietäisitte, paljonko euromääräisesti erilaisia lahjakortteja jää Suomessa vuosittain käyttämättä.