Kaverin viiskymppiset ja lahjaongelma
Ystävällä viiskymppiset tulossa. Kilauttelin kutsutuille, josko kimppalahjaa. Lähes kaikilla jo omat lahjat, arvoltaan +100€.
Olin ajatellut laittaa n. 50€ kimppalahjaan. Mitä voisin antaa yksin lahjaksi, kun selkeästi jään joka tapauksessa muiden lahjojen varjoon. Ja budjetti ei anna myöden kovin ylittää tuota 50€....
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä viisikymppinen tekee monella sadan euron lahjalla? Tuossa iässä on rojua muutenkin nurkat täynnä, sekä varaa ostaa itselleen tarpeelliset ja mieluiset asiat itse.
Veisin kukan.
Kyllä mä ainakin ilahtuisin kaikesta sellaisesta, mihin ei itsellä ole koskaan ollut varaa. Ravintolassa en ole koskaan ollut syömässä pitkän kaavan mukaan, alku-pää-ja jälkiruoat. Kasvohoidossa, manikyyrissä, jalkahoidossa tai hieronnassa en ole ollut koskaan. Joku vähän parempi kasvorasva tai viinipullo kelpaisi. Tai joku upea kukkakimppu. En siis ole lahjojen perään, enkä havittele mitään kallista, mutta kommentoin tuohon, että viisikymppisellä on varaa kaikenlaiseen. Ei minulla ainakaan ole. Hirveät ruokakulutkin perheessä, kun on lukiolaisia.
Kukin elää varojensa mukaan. Tuossa iässä luulisi jo tajuavan, että kaikkea ei voi saada, saati olettaa muiden kustantavan sellaista.
Täytän viisikymmentä kesällä, ja en missään tapauksessa haluaisi ainakaan mitään tavaraa/henmotteluhoitoa/ravintolalahjakorttia. Jos olen hengissä, olen tuhannen skumppapäissäni takapihan terassilla hihittämässä - yksin.
Kortti olis kiva.
Lahjakortti hierontaan tai johonkin muuhun hemmotteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana, hemmotteluhoito sananakin on jotenkin perverssi.
Kertoo lähinnä omasta itsestäsi tuo jos näet tuossa jotain perverssiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana, hemmotteluhoito sananakin on jotenkin perverssi.
Minusta sana ei ole perverssi, mutta tuollainen hoitolahjakortti saisi kyllä omatkin karvat pystyyn.
Maksulliseen seksiin hemmotteluhoitolahjakortti.
Yksi keskihintainen punaviinipullo lahjapaketissa tai shamppanjapullo. Siis ei kuohuviiniä.
Onko sulla valokuvaa teistä? Teetä sellainen, kirjoita muisto yhteisestä hetkestä kirjeeksi, kiitä ystävyydestä, sen lisäksi jotain herkkua/ viinipullo/hänen harrasteisiin liittyvä pikkujuttu... tai viet hänet vaikka jonnekin retkelle/ saunareissulle tms.. tai jos on isot kemit, pyydät jotain tuttua soittamaan siellä hänen lempibiisinsä.
Tuollausta mä arvostaisin.
T. 43v
Kiitos, tästä lähden jotain rakentelemaan. Ketjussa myös hyviä Tsemppiä, kiitos myös niistä.
:D sanaleikki ja huonoa huumoria yhdistettynä
Mitä väliä saako satasen aaltovaasin vai jotain. Oikeasti kivaa josta tykkää
Ei se lahja ole tärkein, kun ystävistä puhutaan.
Vm-71
Teetä jollain harrastelijapiirtäjällä hiilipiirros tms. hänen lemmikistään, perheestään, kotitalostaan tai jostain muusta hänelle tärkeästä. Persoonallinen lahja, josta kukaan ei voi tietää paljonko olet maksanut.
Laitoin kaverille 50€ setelin taulunkehykseen ja koristelin sen. Sit lisäks sanomalehden siltä päivältä kun täytti et voi sit myöhemmin katella mitä tapahtu maailmassa kun se täytti :D ja lempiherkkuja. Sanoi et oli paras lahja jonka sai (koska ajatus)
Float (pääkaupunkiseutu) lahjakortti olisi 67€, sellaisesta itse ilahtuisin kovin.
Kyseessä on siis kellunta-rentoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä viisikymppinen tekee monella sadan euron lahjalla? Tuossa iässä on rojua muutenkin nurkat täynnä, sekä varaa ostaa itselleen tarpeelliset ja mieluiset asiat itse.
Veisin kukan.
niinpä, itse tekisin jo kuolinsiivousta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas kalliita lahjoja ostettu, ei mulla edes olidi varaa.
Osta ravintolalahjakortti.Viidellä kympillä? No ehkä sillä jonnekin pääsee yksin syömään.
Niin? Lahja on ystävälle, ei koko hänen kaveripiirilleen.
Yksin syöminen ravintolassa kuulostaakin sangen kivalta lahjalla. :D
Missä niin sanottiin? Seuralainen maksaa oman ruokansa, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Täytin 50 ja en saanut mitään.
En myöskään työkavereilta.
Mikä tahansa pieni muistaminen olisi riittänyt.
No en minä ainakaan tiedä työkavereiden syntymäpäiviä. Ei minuakaan muistettu, kun en ole syntymäpäivääni mainostanut töissä.
Sata euroa on todella paljon 50-vuotislahjaksi. Tuo sinun 50 euroa on paljon sopivampi ja mieluummin lahjakortti jonnekin tai jotan juotavaa ja syötävää lahjaksi. Ei tuossa iässä enää mitään materiaalia halua lahjaksi.
Ei pidä. Huono lahjaidea alunperinkin.