Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnalla yhteinen sähköpostiosoite tai Facebook-tili

Vierailija
09.04.2023 |

Miksi? Eikö ole omaa identiteettiä enää ollenkaan? Jos vaimon harrastusryhmältä tulee kutsu naisten saunailtaan, ei muu porukka varmaan halua laittaa viestiä osoitteeseen pirkkojapentti@gmail.com
Jos taas haluan kutsua molemmat, ei ole mikään ongelma laittaa erikseen sähköpostia pirkko@gmail.com; pentti@gmail.com

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun vaimolla on yhteinen postiosoite.

Kamalaa.

Vierailija
2/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, sekä sähköpostiosoitteen että Facebook-tilin perustaminen on ilmaista. Nähdäkseni ei ole mitään syytä perustaa yhteistiliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Kamalaa.

Miksei sulla ole omaa? Hoidatko aikanaan sitten avioeroasioitasikin juristisi kanssa tuosta sähköpostiosoitteesta?

Vierailija
4/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntasöpistelyä. Todennäköisesti sellaisen naisen idea, jolle mies on elämän koko sisältö. Katsokaas, me olemme nyt perhe, ja me jaamme kaiken!

Vierailija
5/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain +80-v. vanhuksilla vielä tajuan. Jos toinen vain on opetellut sähköpostin käytön. Alle kahdeksankymppisillä pitäisi digitaitojen riittää sähköpostin käyttöön.

Vierailija
6/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkolla ja Pentillä on niin ihqua yhdessä, mitään ei salata! Jopa ripuloidessa toinen seisoo vieressä tarjoamassa vessapaperia.

Vierailija
7/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti aiheesta. Mies mustis? Pakko liittää kaikki yhteen? Nainen ei uskalla laittaa henk.koht viestiä "Pirkolle" siten. Ehkä kaverimiehet eivät "Pentillekään" ettei Pirkko näe kaikkea. Miksi pariskunnan pitäisi elää kaksosina, voisihan kyläänkin mennä erillään, jos joku haluaa vain toisen seuraa muttei toisen.

Vierailija
8/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Kamalaa.

Miksei sulla ole omaa? Hoidatko aikanaan sitten avioeroasioitasikin juristisi kanssa tuosta sähköpostiosoitteesta?

Sinulla ainakin meni tuo "vitsi" yli hilseen.

Vierailija
9/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla iäkkäämpien parien ja jostakin syystä myös romanien keskuudessa yleisempää? En tunne yhtäkään ikäistäni (n. 40 v) ihmistä, jolla olisi puolisonsa kanssa yhteinen sposti tai some.

Vierailija
10/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Kamalaa.

Sinulla ainakin meni tuo "vitsi" yli hilseen.

Häh? Tarkoitatko että sinä itse et pysynyt kärryillä?

Vierailija
11/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään, mutta jotenkin ahdistavalta kuulostaa.

Vierailija
12/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos Pirkko on facessa vain parissa neuleryhmässä ja Pentti seurailee pihanhoitovinkkejä?

Miksi asia häiritsee sinua?

Vierailija
13/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Pirkko ahdistuu alastomuudesta eikä siis halua saunoa harrastusryhmänsä kanssa? 😄😄😄

Vierailija
14/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti aiheesta. Mies mustis? Pakko liittää kaikki yhteen? Nainen ei uskalla laittaa henk.koht viestiä "Pirkolle" siten. Ehkä kaverimiehet eivät "Pentillekään" ettei Pirkko näe kaikkea. Miksi pariskunnan pitäisi elää kaksosina, voisihan kyläänkin mennä erillään, jos joku haluaa vain toisen seuraa muttei toisen.

Ehkäpä heillä on kuitenkin omat puhelinnumerot.

Ei kaikki hoida henkkoht suhteitaan sähköpostilla tai somessa.

Vierailija
15/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se oma identiteetti ei kaikilla ole kiinni somesta.

Vierailija
16/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole omaa sähköpostia. Ei meillä kyllä ole yhteistäkään. Joihinkin paikkoihin on sitten antanut mun osoiteen kun esim tiekunnalle ei enäå käy lähettää laskua kirjeitse. Mutta en mä ala aikuista miestä paimentamaan oman postn suhteen. Ikää... 50+ mutta mulla ollut työpaikasta riippumaton sähköposti jo 20+ vuotta.

Vierailija
17/24 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin luoda yhteisen sähköpostitilin omien lisäksi yhteisiä asioita varten. Ajatus tuli kun tv vaatii käyttäjätunnuksen, jotta siihen voi ladata sovelluksia joten hassua tehdä tili jommankumman sähköpostilla kun kummatkin käytävät telkkaria. Parempi yhteinen tili tuollaista varten, jota kummatkin pystyvät käyttämään. Ja vastaavasti jos jatkossa tulee jorain yhteistä kltia koskevaa voidaan käyttää yhteistä sähköpostia näihin asioihin ja muuten tietysti henkilökohtaisia sähköisteja omia asioita varten.

Vierailija
18/24 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset parit on niin rasittavia...

Vierailija
19/24 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset parit on niin rasittavia...

Minua tuo ei kyllä rasittaisi, jokainen taaplaa tyylillään.

Vierailija
20/24 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu edelleenkin xxxjaxxx-sähköposti, joka 20 v. sitten avattiin hääjuttuja varten. Sinne tilaan mm. mainoskirjeet jos ne ovat edellytyksenä johonkin verkkokauppa-alennukseen. Erikseen on henkilökohtainen sähköposti ja harrastukseen liittyvä sähköposti. Töissä tietysti vielä omansa - tai oikeastaan kolme eri yrityksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi