Hesari ei edes yritä nähdä ulos woke-kuplastaan
Toimittajat työstävät analyysejä, kolumneja, esseitä, näkökulmia, mielipiteitä ym. kritiikkejä.
Asiantuntijalta saa kuplankestävän siunauksen.
Lehti ei kerro ympäröivästä todellisuudestamme uutisia, se tekee ihan omaa todellisuuttaan.
Siinä riittää pähkäiltävää, onneksi ideologia auttaa.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittajan tehtävä on parantaa maailma.
Se ei ole helppoa, siksi siitä otetaan pikku palanen kerrallaan ja ideologia on auttaa aivotoiminnassa.Saska Saarikoski on itse sanonut, että toimittajan tehtävä ei ole raportoida neutraalisto, vaan valistaa tyhmempiä ihmisiä.
Huh mikä narsisti. Toimittajan tehtävä on paljastaa asioita, täyttä kovaa faktatietoa, mitä normikansalaiset eivät muuten saisi selville.
Höpö höpö. Nyt ei ole kyseessä mikään alibi. Tiedonvälityksen tarkoitus on välittää faktatietoa eikä mitään foliohattujen huttua, eikä äärioikeiston propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin eilinen juttu Keskustan romahtamisesta oli tosi hyvä. Onko sitä käsitelty tällä palstalla?
En tiedä, mutta hyvin silmiä avaava juttu maaseudun ihmisistä oli.
Ap:ltä unohtui kertoa mistä mediasta hän amme taas tietonsa, ja mikä on HS:ia parempi lehti. Suosituksia vaan kehiin niin vaihdetaan heti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvokonservatiivit elävät samoin omassa pierukuplassaan. Jokainen näkee maailman oman ideologiansa läpi.
Täällä yksi arvokonservatiivi, joka yrittää ymmärtää muitakin. Mielestäni ihan akateemisen koulutuksenkin perusjuttuja, olla avarakatseinen ja utelias vähän joka suuntaan. Ei saisi jäädä siihen omaan kapeaan kuplaansa, ja pelko että mieli muuttuisi, jos yrittää ymmärtää muita, on myös erittäin kypsymätön lähtökohta.
Konservatiiveiltä lähtökohtaisesti puuttuu aivoista palikka, jonka vuoksi he pelkäävät uusia asioita ja käyttäytyvät hullusti.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin Hesarissa oli woke-mentaliteettia kritisoiva kolumni https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009496325.html
Niinpä vain tässäkin kolumnissa lyödään ensimmäisenä sitä konservatiivista osapuolta. Hesari ei näköjään niin millään voi laistaa woketustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni osti ruotsalainen Alma media lehdet Suomessa ja sen jälkeen eivät uskalla kertoa totuuksia. Wallenberg omistaa ja ohjaa ! Soros soittaa pirunviulua taustalla.
Kaikki NWO n mukaan. Eli uuden maailmanjärjestyksen.
Jaaha. Minkähänlaisen uuden uljaan maailmanjärjestyksen nämä "arvokonservatiivit" haluisivat. Yksi puolue, yksi johtaja, yksi valtakunta tai jotain.
Meneekö vielä kauankin että pääset edes suunnilleen ketjun aiheeseen tuon oman spämmisi sijaan? Vai oletko toimittaja jolloin heräämistä on tietty turha odottaa?
Onko tämä se lehti, jonka päätoimittajat ajelevat umpihumalassa autolla? Ei kannata tilata.
Vierailija kirjoitti:
Onhan kai arvokonservatiiveillakin omaa mediaa. Tehkää niistä sen verran hyviä, että ihmiset haluaisivat lukea niitä, niin ei tarvitse nillittää sit, että Hesaria lukee enemmän ihmisiä kuin Persulan Uutisia vai mikä se onkaan nimeltään.
Niin tai mitäpä jos Hesari pysyisi asialinjalla ja objektiivisena ja sen woketoimittajat ihan omalla ajalla ja omaan piikkiinsä perustaisivat esim blogeja tai vaikka youtubekanavia agendalleen?
Vierailija kirjoitti:
Ap:ltä unohtui kertoa mistä mediasta hän amme taas tietonsa, ja mikä on HS:ia parempi lehti. Suosituksia vaan kehiin niin vaihdetaan heti...
Valitettavasti hesari on objektiivisesti huono eikä siitä paremmaksi muutu vaikka jonkun vielä surkeamman blogin jostain netistä löytäisit. Jo se, että hesaria verrataan tuollaiseen harrastelijablogiin kertoo että aika matalalla tämän miljardikonsernin rima on journalismissa.
Toisaalta blogistien kanssahan hesari muutenkin kilpailee palkaamalla näitä nuoria nais"journalisteja" kirjoittelemaan porukalle blogimaisia juttuja suunnilleen samalla laatutasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti hesari on objektiivisesti huono eikä siitä paremmaksi muutu vaikka jonkun vielä surkeamman blogin jostain netistä löytäisit. Jo se, että hesaria verrataan tuollaiseen harrastelijablogiin kertoo että aika matalalla tämän miljardikonsernin rima on journalismissa.
Toisaalta blogistien kanssahan hesari muutenkin kilpailee palkaamalla näitä nuoria nais"journalisteja" kirjoittelemaan porukalle blogimaisia juttuja suunnilleen samalla laatutasolla.
Ahaa, eli nuori nainen ei voi olla hyvä journalisti, tämä selvä.
Vielä puuttuu esimerkki objektiiivisesti hyvästä sanomalehdestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tulihan se naisvihakin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan kai arvokonservatiiveillakin omaa mediaa. Tehkää niistä sen verran hyviä, että ihmiset haluaisivat lukea niitä, niin ei tarvitse nillittää sit, että Hesaria lukee enemmän ihmisiä kuin Persulan Uutisia vai mikä se onkaan nimeltään.
Ei tässä ole ideologioista kyse vaan siitä ettei suomen suurin media edes yritä raportoida maailman tapahtumista neutraalisti. Se, että ainoa argumenttisi asiaan on yrittää näyttää asia ideologioiden välisenä taisteluna on osa ongelmaa koska ilmeisesti itse hyväksyt tuon kelvollisena argumenttina vaikkei se liity itse ongelmaan mitenkään.
No niin, nyt kehiin näitä uutisia, joita sinun mielestäsi ei ole Suomessa uutisoitu "oikein " tai jätetty kokonaan uutisoimatta.
Luulisi että toimittajat osaa itsekin lukea lehtiään? Tee itse työsi kun siitä palkkaakin saat :D
Vierailija kirjoitti:
Hesarin eilinen juttu Keskustan romahtamisesta oli tosi hyvä. Onko sitä käsitelty tällä palstalla?
😂
Ihan hullua, et Suomessa on vain yksi iso valtakunnallinen lehti. Pitäisi olla kilpailua. Ennen oli edes Uusi Suomi pitämässä Hesaria kilpailukyisenä. Sitten Uusi Suomi kuihtui pois.
Mulle tuli kaks vuotta Hesarin digiversio. Että oli ärsyttävää penkoa uutisia esille, jos olin useamman kerran lukenut haastatteluita ja muuta hömppää ajan kuluksi. Ne tarjoutuvat aina etusivulle, sitten sai rullata sivua pitkään alaspäin löytääkseen varsinaisia uutisia. Hermot meni pimpelipom ja lopetin tilauksen. En myöskään osta sitä litistyvää ärsyttävän ohutta paperiversiota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää siinä oli. Lihava amisjötkä sanoi haluavansa äänestää ps. Tuliko yllötyksenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole ideologioista kyse vaan siitä ettei suomen suurin media edes yritä raportoida maailman tapahtumista neutraalisti. Se, että ainoa argumenttisi asiaan on yrittää näyttää asia ideologioiden välisenä taisteluna on osa ongelmaa koska ilmeisesti itse hyväksyt tuon kelvollisena argumenttina vaikkei se liity itse ongelmaan mitenkään.
No niin, nyt kehiin näitä uutisia, joita sinun mielestäsi ei ole Suomessa uutisoitu "oikein " tai jätetty kokonaan uutisoimatta.
Luulisi että toimittajat osaa itsekin lukea lehtiään? Tee itse työsi kun siitä palkkaakin saat :D
En ole toimittaja ,enkä ole koskaan ollutkaan, joten huti tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvokonservatiivit elävät samoin omassa pierukuplassaan. Jokainen näkee maailman oman ideologiansa läpi.
Täällä yksi arvokonservatiivi, joka yrittää ymmärtää muitakin. Mielestäni ihan akateemisen koulutuksenkin perusjuttuja, olla avarakatseinen ja utelias vähän joka suuntaan. Ei saisi jäädä siihen omaan kapeaan kuplaansa, ja pelko että mieli muuttuisi, jos yrittää ymmärtää muita, on myös erittäin kypsymätön lähtökohta.
Täällä kans arvokonservatiivi, jolla silmän ja korvat avoinna joka suuntaan. Olen asunut ympäri Suomea ja vähän ulkomaillakin, joten minua kiinnostaa erilaisten ihmisten ja paikkojen ilmiöt ja ajatukset.
Minua häiritsee nyky medioiden hyvin kapeat linjat. Suomessa mediat kuvittelevat olevansa globaaleja ja ulospäinsuuntautuvia, mutta ovat oikeasti hyvin tunkkaisia ja kuplautuneita.
Enkä ole edes akateemisesti kouluttautunut, vaan ihan tämmönen lukion ja amiksen käynyt duunari.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa on kyllä juttuja monesta näkökulmasta, mutta sinä et kiinnitä niihin huomiota koska ne ei vahvista tuota sinun ennalta määräämääsi mielikuvaa Hesarista.
Lisäys
Esim tän päivän Hesarissa on juttu otsikolla - Tarja Halonen pelkäsi että Paavo Lipponen ujuttaa Suomen Natoon. Minusta tuollainen otsikko ei ole mitenkään mairitteleva vihervasemmistolle. En kylläkään pääse lukemaan juttua. Nykytiedon valossa kuitenkin tiedetään että Halonen oli väärässä uskoessaan Venäjän demokraattiseen kehitykseen. Hesari ei siis ainakaan tuota demareitten virhearviointia mitenkään peittele. Mutta te persut ette vaan kiinnitä huomiota siihen että näitäkin juttuja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans arvokonservatiivi, jolla silmän ja korvat avoinna joka suuntaan. Olen asunut ympäri Suomea ja vähän ulkomaillakin, joten minua kiinnostaa erilaisten ihmisten ja paikkojen ilmiöt ja ajatukset.
Minua häiritsee nyky medioiden hyvin kapeat linjat. Suomessa mediat kuvittelevat olevansa globaaleja ja ulospäinsuuntautuvia, mutta ovat oikeasti hyvin tunkkaisia ja kuplautuneita.
Enkä ole edes akateemisesti kouluttautunut, vaan ihan tämmönen lukion ja amiksen käynyt duunari.
Jos minua joskus häiritsee jonkin median kapea linja, niin katson mitä kirjoittaa aiheesta HBL ja ruotsalaiset mediat. Sitten tsekkaan saksankielisiä ja englanninkielisiä medioita. Ranskaa en osaa tarpeeksi, mutta uskon, että tuostakin saa jo jonkun kuvan muodostettua.