Hesari ei edes yritä nähdä ulos woke-kuplastaan
Toimittajat työstävät analyysejä, kolumneja, esseitä, näkökulmia, mielipiteitä ym. kritiikkejä.
Asiantuntijalta saa kuplankestävän siunauksen.
Lehti ei kerro ympäröivästä todellisuudestamme uutisia, se tekee ihan omaa todellisuuttaan.
Siinä riittää pähkäiltävää, onneksi ideologia auttaa.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Arvokonservatiivit elävät samoin omassa pierukuplassaan. Jokainen näkee maailman oman ideologiansa läpi.
Minä olen arvokonservatiivi, joka perustaa maailmankatsomuksensa TIETOON, ei muiden mielipiteisiin. Pyrin kaivamaan joka asiasta faktatietoa. Aivan absurdia, ettei Suomessa ole yhtään puolueetonta uutisoivaa tahoa. Ja uutisilla tarkoitan oikeita maailman tapahtumia ilman minkäännäköistä värittämistä. En halua argumentteja puolesta tai vastaan, mitä tulee maailman tapahtumiin. Haluan vaan faktatietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittajan tehtävä on parantaa maailma.
Se ei ole helppoa, siksi siitä otetaan pikku palanen kerrallaan ja ideologia on auttaa aivotoiminnassa.Toimittajan tehtävä on kertoa mitä maailmalla tapahtuu. Ei mitään muuta.
Maailman parantaminen on politiikkaa ja/tai uskontoa. Yleensä journalismi on koitettu pitää erossa molemmista mutta näköjään nää nykytoimittajat luulee taas kerran tietävänsä paremmin eikä piittaa menneisyyden virheistä saati sitten ota niistä opikseen.
Jos joku tämän maailman tuhoaa niin ylimielisyys. Äly ei valitettavasti suojaa tuon vaikutuksilta.
Jos näin on, missään mediassa toimittaja tai kukaan muukaan ei saisi julistaa arvokonservatiivista sanomaa. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole helppoa, siksi siitä otetaan pikku palanen kerrallaan ja ideologia on auttaa aivotoiminnassa.Saska Saarikoski on itse sanonut, että toimittajan tehtävä ei ole raportoida neutraalisto, vaan valistaa tyhmempiä ihmisiä.
Huh mikä narsisti. Toimittajan tehtävä on paljastaa asioita, täyttä kovaa faktatietoa, mitä normikansalaiset eivät muuten saisi selville.
Vierailija kirjoitti:
Onhan kai arvokonservatiiveillakin omaa mediaa. Tehkää niistä sen verran hyviä, että ihmiset haluaisivat lukea niitä, niin ei tarvitse nillittää sit, että Hesaria lukee enemmän ihmisiä kuin Persulan Uutisia vai mikä se onkaan nimeltään.
Ongelmahan onkin n ,ettei älykkäitä ihmisiä kiinnosta lukea Persulan uutisia. Se ottaa uutisensa r ys si en trolleilta netistä ja sammakko- ennustajakta
Vierailija kirjoitti:
Onhan kai arvokonservatiiveillakin omaa mediaa. Tehkää niistä sen verran hyviä, että ihmiset haluaisivat lukea niitä, niin ei tarvitse nillittää sit, että Hesaria lukee enemmän ihmisiä kuin Persulan Uutisia vai mikä se onkaan nimeltään.
Ei tässä ole ideologioista kyse vaan siitä ettei suomen suurin media edes yritä raportoida maailman tapahtumista neutraalisti. Se, että ainoa argumenttisi asiaan on yrittää näyttää asia ideologioiden välisenä taisteluna on osa ongelmaa koska ilmeisesti itse hyväksyt tuon kelvollisena argumenttina vaikkei se liity itse ongelmaan mitenkään.
Tämä hesarin tauti on levinnytn jo ylellekin, janse huolestuttaa,koska ylen pitäisi olla neutraali uutismedia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvokonservatiivit elävät samoin omassa pierukuplassaan. Jokainen näkee maailman oman ideologiansa läpi.
Minä olen arvokonservatiivi, joka perustaa maailmankatsomuksensa TIETOON, ei muiden mielipiteisiin. Pyrin kaivamaan joka asiasta faktatietoa. Aivan absurdia, ettei Suomessa ole yhtään puolueetonta uutisoivaa tahoa. Ja uutisilla tarkoitan oikeita maailman tapahtumia ilman minkäännäköistä värittämistä. En halua argumentteja puolesta tai vastaan, mitä tulee maailman tapahtumiin. Haluan vaan faktatietoa.
Se ei ole luotettava lähde ,että netissä ukot horisee blackrockeista, wokeista, ja ties mistä globaalista elitiistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole ideologioista kyse vaan siitä ettei suomen suurin media edes yritä raportoida maailman tapahtumista neutraalisti. Se, että ainoa argumenttisi asiaan on yrittää näyttää asia ideologioiden välisenä taisteluna on osa ongelmaa koska ilmeisesti itse hyväksyt tuon kelvollisena argumenttina vaikkei se liity itse ongelmaan mitenkään.
No niin, nyt kehiin näitä uutisia, joita sinun mielestäsi ei ole Suomessa uutisoitu "oikein " tai jätetty kokonaan uutisoimatta.
Ennen Hesari oli se konservatiivisempi julkaisu ja ne Tiedonantajat ja muut kommarilehdet niitä edistyksellisiä avviseja, nykyään asetelma on kääntynyt täsmälleen päinvastaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin linja on myös vähätellä koronaa mutta demonisoida etäkoulu ja etätyö. Aina löytyy asiantuntijoita julistamaan tuohon linjaan sopivia yksipuolisia totuuksia.
Jäikö tuo koronapelko joillakin lopullisesti päälle? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en viitsi lukea Persulan Uutisia juuri sen ideologisen hapatuksen takia. No, en muista enkä jaksa tarkistaa, mikä sen nimi on. Joku niillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole helppoa, siksi siitä otetaan pikku palanen kerrallaan ja ideologia on auttaa aivotoiminnassa.Saska Saarikoski on itse sanonut, että toimittajan tehtävä ei ole raportoida neutraalisto, vaan valistaa tyhmempiä ihmisiä.
Nyt vielä pitäisi keksiä miten saskaa pystytään valistamaan kun selvästikin on tarvetta.
Toimittajien (ja taksikuskien) ammattitauti on dunning-kruger. Molemmat keskustelee oikeiden asiantuntijoiden kanssa eri aiheista ja hetken päästä nuo luulee olevansa itsekin auktoriteetteja aiheessa vaikkei tiedäkään kuin pintapuolisesti aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en viitsi lukea Persulan Uutisia juuri sen ideologisen hapatuksen takia. No, en muista enkä jaksa tarkistaa, mikä sen nimi on. Joku niillä on.
Koitas nyt pikkuhiljaa päästä sieltä poterostasi edes oikeaan aiheeseen. Täällä ei keskustella tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan onkin n ,ettei älykkäitä ihmisiä kiinnosta lukea Persulan uutisia. Se ottaa uutisensa r ys si en trolleilta netistä ja sammakko- ennustajakta
Kuulostat kuule niin vakuuttavalta että ota yhteyttä hesarin toimitukseen, olisi työpaikka tarjolla poliittisessa toimituksessa. Kysy aulassa ranea ja muista mainita persulit ainakin neljään kertaan yhdessä lauseessa niin ne osaa ohjata sinut oikeaan paikkaan.
Minä olen täysin tyytyväinen sekä Hesarin että Yleen. Johtuu aivan siitä, että älykkäänä ihmisenä en halua lukea mitään yksisilmäistä populistin vääristelemää pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos yritetään päästä siitä ikivanhasta ajatuksesta, että maailmassa on vain valkoisia miehiä ja mykkiä valkoisia naisia, ja äkkiä näytetäänkin esim. leffoissa että maailma on täynnä monenlaisia ihmisiä, niin totta kai se ärsyttää konservatiiveja.
Ne on sellainen ihmislaji, jotka haluaa pysäyttää kellon, kun muutokset pelottaa.
Itse sorrut kuvitelmaan, että kuvaamasi tilanne olisi ollut totta Suomessa 2000-luvun alussa tai edes 1900-luvulla tai aikaisemminkaan. Wokettaminen onkin itse tehtyjen olkiukkojen polttamista suuren porun ja syyllistämisen saattelemana.
Tänäänkin Hesarissa oli woke-mentaliteettia kritisoiva kolumni https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009496325.html
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi arvokonservatiivi, joka yrittää ymmärtää muitakin. Mielestäni ihan akateemisen koulutuksenkin perusjuttuja, olla avarakatseinen ja utelias vähän joka suuntaan. Ei saisi jäädä siihen omaan kapeaan kuplaansa, ja pelko että mieli muuttuisi, jos yrittää ymmärtää muita, on myös erittäin kypsymätön lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin linja on myös vähätellä koronaa mutta demonisoida etäkoulu ja etätyö. Aina löytyy asiantuntijoita julistamaan tuohon linjaan sopivia yksipuolisia totuuksia.
Jäikö tuo koronapelko joillakin lopullisesti päälle? 🙄
Jäikö lapsellinen denialismi lopullisesti päälle?
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni osti ruotsalainen Alma media lehdet Suomessa ja sen jälkeen eivät uskalla kertoa totuuksia. Wallenberg omistaa ja ohjaa ! Soros soittaa pirunviulua taustalla.
Kaikki NWO n mukaan. Eli uuden maailmanjärjestyksen.
Jaaha. Minkähänlaisen uuden uljaan maailmanjärjestyksen nämä "arvokonservatiivit" haluisivat. Yksi puolue, yksi johtaja, yksi valtakunta tai jotain.
Ja sinä et pääse yli persupakkomielteestäsi.