Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet teinien vanhemmat! Miten hoidatte deittailun ym.

Vierailija
08.04.2023 |

Lapset aina mulla. Tuntuu ettei oo aikaa tapailla ketään vaikka mieli tekisi

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset isälle vaan.Isovanhemille, kummeille,serkujen vanhemille.Jos olet ollut niin tyhmä et sopinut viiko isällä,viikko äidillä? On aina1 viikko sinkku elämää. 

Isovanhemmat sairaita/vanhainkodissa. Lapset ei halua isälleen. Ei tukiverkkoja. Ei teinejä niin vaan viedäkään "hoitoon" samalla tavoin ku pienempiä

Ap

Taas tällainen aloitus että kysytään neuvoja mutta mikään ei sitten kelpaa :D

Ei kelpaa? Ymmärtänet itsekin että jos tukiverkkoja ei ole,niin niitä ei ole.

Vierailija
22/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko erityislapsia? Kun eivät iltaa pärjää vahtimatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaisin 14-vuotiaana helpotuksesta, kun äiti alkoi tapailla uutta miestä. Ei ehtinyt olla paapomassa minua ihan joka hetki. Oli kiva kun sai pelata koneella koko illan eikä kukaan valittanut nukkumaanmenosta.

Vierailija
24/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ne teinit pärjää jo yksinkin, jos treffeillä käyt. Eihän niillä ekoilla tapaamisilla kauaa käydä, pari tuntia max. Kahvilla, leffassa tai kävelyllä tms. Ja jos suhde syvenee, voi nähdä siellä miehen asunnolla välillä sen pari tuntia. Ja siinä vaiheessa kai voi jo niille teineille jo asiasta kertoa.

Vierailija
25/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pärjää illan vahtimatta, eikä ole erityislapsia. Kuten jo aiemmin sanoin, osa ongelmaa on että asutaan tuppukylässä ja treffeille pitäis lähteä vähintään 50 kilsan päähän. Monesti se tuntuu työpäivän jälkeen ruuanlaiton ja harrastuskuskailun väliin mahdottomalta sovittaa.

Ja yöksikin voisi varmasti jättää yksin itse ollen puhelimen päässä, mutta ensin pitäs järkätä noita treffejä et vois tutustua johonkin ja ehkä joskus lähteä yön yli deiteille. Itse olen ainakin luontaisesti suhteellisen hidas etenemään.

Ap

Vierailija
26/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen ja miesystäväni käy meillä. Teinit on aina kotona. Isällään eivät käy ollenkaan. Miesystävästäni on tullut tuttu lapsilleni. Tietävät, että meillä on hyvä suhde.

Vierailija
27/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelen ja miesystäväni käy meillä. Teinit on aina kotona. Isällään eivät käy ollenkaan. Miesystävästäni on tullut tuttu lapsilleni. Tietävät, että meillä on hyvä suhde.

Miten sait jutun alulle? Tuskin heti marssitit tyyppiä kotiisi?

Vierailija
28/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pärjää illan vahtimatta, eikä ole erityislapsia. Kuten jo aiemmin sanoin, osa ongelmaa on että asutaan tuppukylässä ja treffeille pitäis lähteä vähintään 50 kilsan päähän. Monesti se tuntuu työpäivän jälkeen ruuanlaiton ja harrastuskuskailun väliin mahdottomalta sovittaa.

Ja yöksikin voisi varmasti jättää yksin itse ollen puhelimen päässä, mutta ensin pitäs järkätä noita treffejä et vois tutustua johonkin ja ehkä joskus lähteä yön yli deiteille. Itse olen ainakin luontaisesti suhteellisen hidas etenemään.

Ap

Miksi se tapailu pitää järjestää yöllä?

Vierailija
29/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi se tapailu pitää järjestää yöllä?

Kuka niin on missään välissä väittänyt??

Vierailija
30/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan marssitin. Oli ennestään tuttu mies

Vierailija
31/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokaisella kylällä on joku kahvila tai vaikka lenkkipolku. Kun olet vienyt teinin harrastukseen, treffaat jonkun vaikka siellä kahvilassa. Ensimmäiset treffit on hyväkin pitää lyhyinä. Kyllä siinä jo näkee, kannattaako nähdä jatkossa vaivaa.

Vierailija
32/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puolen tunnin matka treffeille ja takas, ei paljon mene aikaa. Siis se yksi ilta. Katsot vaan jonkun illan viikosta sellaiseksi että silloin ei ole menoja. Esim. musta perjantai oli tosi hyvä päivä treffata uusi potentiaalinen mies. Jos meni pieleen niin ei kuitenkaan koko viikonloppu pilalla vaan ehti tehdä kaikkea kivaa eivä vaan että "taas maanantai..." ja sit kun menikin hyvin jo kolmansilla treffeillä niin meninkin miehen luo yöksi (en halunnut että naapurit näkee tätä miestä vielä). Tosin mulla lapset oli aina viikonloput isällään tuossa vaiheessa. Mut valitse nyt vaikka se perjantai. Ehkä sua oikeasti vaan jännittää että miten seurustelu sitten toimii jos se alkaa kun lapset on vielä kotona? Vinkki vitonen, ota mies, jota se ei stressaa ja joka pärjää omillaan ilman sua osan ajasta. Kiva tavatakin kun on tullut ikävä ja ei heti tule mukaan tylsempi arki.

Vierailija
33/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan marssitin. Oli ennestään tuttu mies

No niinpä tietysti.

Vierailija
34/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku puolen tunnin matka treffeille ja takas, ei paljon mene aikaa. Siis se yksi ilta. Katsot vaan jonkun illan viikosta sellaiseksi että silloin ei ole menoja. Esim. musta perjantai oli tosi hyvä päivä treffata uusi potentiaalinen mies. Jos meni pieleen niin ei kuitenkaan koko viikonloppu pilalla vaan ehti tehdä kaikkea kivaa eivä vaan että "taas maanantai..." ja sit kun menikin hyvin jo kolmansilla treffeillä niin meninkin miehen luo yöksi (en halunnut että naapurit näkee tätä miestä vielä). Tosin mulla lapset oli aina viikonloput isällään tuossa vaiheessa. Mut valitse nyt vaikka se perjantai. Ehkä sua oikeasti vaan jännittää että miten seurustelu sitten toimii jos se alkaa kun lapset on vielä kotona? Vinkki vitonen, ota mies, jota se ei stressaa ja joka pärjää omillaan ilman sua osan ajasta. Kiva tavatakin kun on tullut ikävä ja ei heti tule mukaan tylsempi arki.

Kiitos. Tässä oli paljon hyviä pointteja. Toki tuo jännittää myös, että tällä mun elämällä ja aikatauluilla - miten ikinä riitän kenellekään?

Ap

Vierailija
35/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v. poikani on paljon poikaystävänsä luona, joten helpottaa asiaa.

Vierailija
36/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v tyttäreni dissasi naisystäväni sen verran pahasti että kerrasta opin etten enää nuoren neidin anna nähdä seuralaisiani ennen kun tapailu on jatkunut pidemmän aikaa 😂

Vierailija
37/37 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)

Tosin en ole osallistunut liikakansoittamiseen.

T31