Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vähättelevä tapa puhua

Vierailija
08.04.2023 |

Mies minua yli 15 v vanhempi. Aina kun kerron jotain niin vähättelee. Vitsailee jatkuvasti että eihän tuossa päässä ole mitään sisällä. Tyhjää täynnä.

Kerran pyysin hierontaa niin alkoi takareisiäni pilkkaamaan, että mitä nää oikein on että nyt kuule salille. Sanonut että kyllä naisen pitää pitää itsestään huolta miehen takia ja sama päinvastoin. Olen hoikka mutta ehkä päässyt hieman löystymään. Pidän silti kehoani juuri hyvänä enkä itse nää siinä mitään vikaa ja olen sen miehelle sanonutkin.

Kun itse kehun miestä niin sulkee korvansa eikä halua kuulla mitään. Sanonut usein ettei minusta ole esimieheksi kun olen saattanut stressata. Kerran hän tuli luokseni ja makasin sängyssä niin sen sijaan että olisi tullut vaikka halaamaan niin valitti vain että miks en pidä itsestäni huolta ja muuta kritisointia.

Olen ollut tällaisessa asemassa jo kohta viisi vuotta. Ei koskaan sano että tykkää minusta tai haluaisi olla kanssani tulevaisuudessa.

Tuntuu että on vain hänen eroperheensä ja lapsensa ja exänsä jotka hänelle vain edelleen tärkeät. Ja minä olen vain ns. ikuinen laastari, jolta saa seksiä ja jonka kanssa kiva viettää aikaa kun ei ole muutakaan. Mies on korkeassa virassa ja tienaa hyvin. Silti itse maksan usein meidän herkut ja hänelle kaljat. Laskee kaiken jos joutuu jotain minulle ostamaan.

Kun olen oireillut hänen exästään ja muusta , lapsen huonosta käytöksestä tms niin aina vaan ole hiljaa en halua kuulla sulta yhtään mitään.

Turha varmaan edes kysyä että eikös ole selvä tapaus ettei rakasta ja käyttää vain minua. Nytkin tämän pääsiäisen taas vklopun yksin kun mies viettää sen lapsensa kanssa. Ja kohta jo 5 v tätä samaa.

Miksi piti rakastua tällaiseen mieheen. Kai tällainen kylmyys on minulle sitä mikä tuo turvaa ? Vaikka ei oikeasti edes tuo. Ollut hajalla jo niin pitkään mutta tuntuu että tämä on kokemuksena vain vahvistanut itseäni ja oppinut puolustamaan itseäni. Vielä kun osaisin lähteä. Se ei kuitenkaan ole niin helppoa koska miehen kanssa on muuten tosi helppo ja kotoisaa olla.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai hän huomauttelee kun tiedän että en niistä hetkahda. Aloin vaan tänäön miettimään ettei taida olla normaalia sa oa naiselle tuollaisia asioita jos oikeasti tykkää eikä pelkää että voisi toista loukata.

Aiotko muuten vaan höpötellä?

Vierailija
62/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla asunnon haut käynnissä täältä kauas pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa paskaa. Olet vikissyt täällä monet kerrat ennenkin tuon provosi kanssa.

Vierailija
64/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän kyllä tyypillinen narsisti ole. On kyllä egoisti ja hyvin itsekäs onkin eikä omaa empatiaa lainkaan. Kaiken aina ajatteleen itsensä kautta. Mutta on hän silti silleen aika kiltti.

Sitä paitsi tää exä tekeyty raskaaksi vaikka mies ei halunnut edes lapsia. Naimisiinkin kuulemma meni vain ettei isyyttä tarvitse todentaa.

Ehkä tää mies ei vaan osaa handlata yksinkertaisesti naisia lainkaan. Pitkät suhteet silti hänellä ollut aina.

Mun äitikin väittää narsistista isääni kiltiksi, vaikka äitini on alistettu häntä palvelevaksi kynnysmatoksi. Me lapset olimme aina vääränlaisia ja huonoja, kymppikin oli huono numero ja epäonnistuminen.

Vierailija
65/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa...ukko yli 15 vuotta vanhempi. Älkää pariutuko ihmisten kanssa jotka ovat teitä noin paljon vanhempia, tai nuorempia. Jossain vaiheessa iso ikäero aiheuttaa varmasti ongelmia.

Eiköhän niitä huonosti kohtelevia kumppaneita löydy kaiken ikäisistä

En sitä tarkoittanutkaan. Tarkoitin ihan yleisesti sitä, että liian suuri ikäero aiheuttaa takuulla jotain ongelmia jossain vaiheessa.

Sitä ollaan niin kovin varmoja, että aivan "takuulla" tulee ongelmaa. Jokainen suhde muodostuu yksilöistä ja kaikissa on jokseenkin erilainen dynamiikka. Toki helposti ison ikäeron suhteissa voi helposti olla ongelmaa, mutta se, että se varmasti ja takuulla aiheuttais ongelmaa on vain paskaa ja paikkaansapitämätöntä. Sama kuin sanois, että ison kulttuurieron omaavien välisissä suhteissa on takuulla ongelmaa, ei vaan pidä paikkaansa. Aivan riippuu niistä yksilöistä, heidän käytösmalleista ja suhtautumistavoista.

Kyllä, varmoja ollaan, koska tuollainen yli 15 vuoden ikäero on jo iso. Ongelmat alkavat yleensä viimeistään siinä vaiheessa, kun nuorempi alkaa olemaan kuusikymppinen. Vanhempi osapuoli on jo reippaasti päälle 70 siinä vaiheessa. On erittäin todennäköistä, että vanhempi ei pysy enää kunnolla nuoremman "vauhdissa", ja se tuo vain ongelmia. Totta kai poikkeuksia aina on, mutta ne ovat sangen harvassa.

Tämä on ihan biologista faktaa, jolle kukaan ei voi mitään.

Vierailija
66/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän kyllä tyypillinen narsisti ole. On kyllä egoisti ja hyvin itsekäs onkin eikä omaa empatiaa lainkaan. Kaiken aina ajatteleen itsensä kautta. Mutta on hän silti silleen aika kiltti.

Sitä paitsi tää exä tekeyty raskaaksi vaikka mies ei halunnut edes lapsia. Naimisiinkin kuulemma meni vain ettei isyyttä tarvitse todentaa.

Ehkä tää mies ei vaan osaa handlata yksinkertaisesti naisia lainkaan. Pitkät suhteet silti hänellä ollut aina.

Täydellinen kuvaus narsisti-isästäni, joka on NÄIN lähellä psykopaattia. Meilläkin äiti vaan jotenkin tuli raskaaksi ilman ehkäisyä, ihan vaan isäni kiusaksi, ja naimisiinkin ikävästi pakotettiin ihan mitään kyselemättä. Isällänikin on nyt toinen pitkä parisuhde, sinkkuna on ollut viimeksi 18-vuotiaana, nyt on 70v.

Vierailija
67/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Forest, RUN!

Vierailija
68/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan vähään aikaan lukenut mitään näin tyhmää.

Vierailija
69/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli tyhmää ?

Vierailija
70/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä luovuta, olet löytänyt sellaisen kultakimpaleen, josta muut naiset vain unelmoivat. Yritä edes vähän enemmän muuttua miehellesi mieleiseksi, miehesi on sen ansainnut, kun on noin ihana, lämmin ja rakastava.

Vierailija
71/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö teidän miehet sitten koskaam vitsaile teille tällaisilla asioilla ?

Vierailija
72/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo narsistimies on tahallaan ilkeä. Hän on henkisesti väkivaltainen ja tarkoituksena on murentaa ap:n itsetunto, jotta hän voi hallita ap:ta. Epäilen kyllä ap:ta provoksi, kun ap vaikuttaa muka niin epärealistisen sokealta miehen suhteen.

Vierailija
73/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai hän huomauttelee kun tiedän että en niistä hetkahda. Aloin vaan tänäön miettimään ettei taida olla normaalia sa oa naiselle tuollaisia asioita jos oikeasti tykkää eikä pelkää että voisi toista loukata.

Miehen huomautukset ovat purreet sinuun jo kauan sitten, kun olet jäänyt suhteeseen, jossa sinua pahoinpidellään henkisesti. Jos itsetuntosi olisi hyvä, olisit lähtenyt heti. Olet jäänyt manipuloitavaksi ja sinut on jo aivopesty näköjään läpikotaisin.

Vierailija
74/78 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet niin huonossa suhteessa?

Ajattele, mitä kaikkea kivaa sinulla olisi edessä, kun olisit sinkku. Voisit löytää elämäsi rakkauden ja perustaa oman perheen.

Vierailija
75/78 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinä viimein tuon huomasit! Ei hän oikeasti sinusta tykkää vaan pitää sinua ... no, päättele ihan itse.  Parisuhteen pitäisi jollakin tavalla parantaa elämää, eli parisuhteessa pitäisi olla parempi olla kuin yksin. Miehellä on parempi olla sinun kanssasi, mutta miksi sinulla ei ole?

Mikä sinulla voisi olla huonommin sinkkuna kuin nyt?

Vierailija
76/78 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin yksinäinen. Ei olisi kenelle kertoa työpäivästä ja onnistumisista. Mies kuitenkin pääsääntöisesti kannustaa. Ei olisi kenen kanssa käydö patikoimassa, veneilemässä, kaupunkeja kiertelemässä vkloppuisin, kesäisin uimassa, risteilyllä vaikka ihan mitä vaan. Mies on aina kaikessa mukana.

Eikä olisi syliä johon käpertyä.

Vierailija
77/78 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin vahva molemmin puolinen fyysinen kemia pitää vahvasti yhdessä. Tuskin tulen löytämään samanlaista enää koskaan.

Mutta oman perheen ja aidon rakkauden kyllä haluaisin ja toivoisin elämääni.

Aivan liian paljon itkenyt yksin tämä viiden vuoden aikana. Ja kun kerron yksinäisen vklopun jälkeen että ollut yksinäistä niin tokaisee No oli sulla se lonkero sentään saunassa.

Vierailija
78/78 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Eevi Minkkisen kirja Ymmärrä itseäsi, ymmärrä suhteitasi. Uskon, että sinulla on hyvin huono itsetunto, olet läheisriippuvainen ja mahdollisesti ristiriitaisesti kiintynyt. Tuo kirja saattaa avata silmäsi. Ala arvostamaan itseäsi ja etsi mies, joka on valmis tekemään mitä vain, jotta saa sinun kanssa onnellisen suhteen.