Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vähättelevä tapa puhua

Vierailija
08.04.2023 |

Mies minua yli 15 v vanhempi. Aina kun kerron jotain niin vähättelee. Vitsailee jatkuvasti että eihän tuossa päässä ole mitään sisällä. Tyhjää täynnä.

Kerran pyysin hierontaa niin alkoi takareisiäni pilkkaamaan, että mitä nää oikein on että nyt kuule salille. Sanonut että kyllä naisen pitää pitää itsestään huolta miehen takia ja sama päinvastoin. Olen hoikka mutta ehkä päässyt hieman löystymään. Pidän silti kehoani juuri hyvänä enkä itse nää siinä mitään vikaa ja olen sen miehelle sanonutkin.

Kun itse kehun miestä niin sulkee korvansa eikä halua kuulla mitään. Sanonut usein ettei minusta ole esimieheksi kun olen saattanut stressata. Kerran hän tuli luokseni ja makasin sängyssä niin sen sijaan että olisi tullut vaikka halaamaan niin valitti vain että miks en pidä itsestäni huolta ja muuta kritisointia.

Olen ollut tällaisessa asemassa jo kohta viisi vuotta. Ei koskaan sano että tykkää minusta tai haluaisi olla kanssani tulevaisuudessa.

Tuntuu että on vain hänen eroperheensä ja lapsensa ja exänsä jotka hänelle vain edelleen tärkeät. Ja minä olen vain ns. ikuinen laastari, jolta saa seksiä ja jonka kanssa kiva viettää aikaa kun ei ole muutakaan. Mies on korkeassa virassa ja tienaa hyvin. Silti itse maksan usein meidän herkut ja hänelle kaljat. Laskee kaiken jos joutuu jotain minulle ostamaan.

Kun olen oireillut hänen exästään ja muusta , lapsen huonosta käytöksestä tms niin aina vaan ole hiljaa en halua kuulla sulta yhtään mitään.

Turha varmaan edes kysyä että eikös ole selvä tapaus ettei rakasta ja käyttää vain minua. Nytkin tämän pääsiäisen taas vklopun yksin kun mies viettää sen lapsensa kanssa. Ja kohta jo 5 v tätä samaa.

Miksi piti rakastua tällaiseen mieheen. Kai tällainen kylmyys on minulle sitä mikä tuo turvaa ? Vaikka ei oikeasti edes tuo. Ollut hajalla jo niin pitkään mutta tuntuu että tämä on kokemuksena vain vahvistanut itseäni ja oppinut puolustamaan itseäni. Vielä kun osaisin lähteä. Se ei kuitenkaan ole niin helppoa koska miehen kanssa on muuten tosi helppo ja kotoisaa olla.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa...ukko yli 15 vuotta vanhempi. Älkää pariutuko ihmisten kanssa jotka ovat teitä noin paljon vanhempia, tai nuorempia. Jossain vaiheessa iso ikäero aiheuttaa varmasti ongelmia.

Eiköhän niitä huonosti kohtelevia kumppaneita löydy kaiken ikäisistä

En sitä tarkoittanutkaan. Tarkoitin ihan yleisesti sitä, että liian suuri ikäero aiheuttaa takuulla jotain ongelmia jossain vaiheessa.

Sitä ollaan niin kovin varmoja, että aivan "takuulla" tulee ongelmaa. Jokainen suhde muodostuu yksilöistä ja kaikissa on jokseenkin erilainen dynamiikka. Toki helposti ison ikäeron suhteissa voi helposti olla ongelmaa, mutta se, että se varmasti ja takuulla aiheuttais ongelmaa on vain paskaa ja paikkaansapitämätöntä. Sama kuin sanois, että ison kulttuurieron omaavien välisissä suhteissa on takuulla ongelmaa, ei vaan pidä paikkaansa. Aivan riippuu niistä yksilöistä, heidän käytösmalleista ja suhtautumistavoista.

Vierailija
22/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eronnut ja siis vietetään vuorotellen toistemme luona. Ei vaan selkeesti arvosta minua hänen naisenaan. Ehkä johtuu itsestänikin kun olen aina ollut ns saatavilla.

Siis kivaa ja helppoa eli ei tarvitse miettiä mitä sanoo ja kiva olla lähellä löhöillä sohvalla tai käydä kesäisin veneilemässä nautiskelemassa ilta auringosta jne. Kiltti mies muuten. Ei taida tajuta että hänen tapansa puhua minulle jollain tapaa kovettaa ja erkaannuttaa hänestä. Olen oppinut että pitää pärjätä aina vain yksin.

Toki tässä on myös se että hän tietää etten pidä hänen lapsestaan. Lapsi ja exänsä pitävät miestä aika vahvasti määräilyjensä alla eikä miehellä ole oikein mitään sanottavaa mihinkään. Jos lapsi sanoo ettet saa olla tuon kanssa niin suhde menee saman tien poikki. Ja vaihtuu toiseen. Kuten hän sanoikin viikko sitten kun vitsillä sanoin että pian täytän 40 niin tokas siihen heti että sen jälkeen lähtee nainen vaihtoon. Hänellä itsellään kovia selkä kipuja ja koko ajan autan ja koitan ettei joudu rasittamaan sitä. Sitten häneltä tulee pelkkiä tuollaisia letkautuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmaa henkistä väkivaltaa. Pidä edes koe-ero ja katso tuleeko sun oikeasti ikävä. Voi herättää äijänkin pelkäämään, että menettää sinut.

Vierailija
24/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eronnut ja siis vietetään vuorotellen toistemme luona. Ei vaan selkeesti arvosta minua hänen naisenaan. Ehkä johtuu itsestänikin kun olen aina ollut ns saatavilla.

Siis kivaa ja helppoa eli ei tarvitse miettiä mitä sanoo ja kiva olla lähellä löhöillä sohvalla tai käydä kesäisin veneilemässä nautiskelemassa ilta auringosta jne. Kiltti mies muuten. Ei taida tajuta että hänen tapansa puhua minulle jollain tapaa kovettaa ja erkaannuttaa hänestä. Olen oppinut että pitää pärjätä aina vain yksin.

Toki tässä on myös se että hän tietää etten pidä hänen lapsestaan. Lapsi ja exänsä pitävät miestä aika vahvasti määräilyjensä alla eikä miehellä ole oikein mitään sanottavaa mihinkään. Jos lapsi sanoo ettet saa olla tuon kanssa niin suhde menee saman tien poikki. Ja vaihtuu toiseen. Kuten hän sanoikin viikko sitten kun vitsillä sanoin että pian täytän 40 niin tokas siihen heti että sen jälkeen lähtee nainen vaihtoon. Hänellä itsellään kovia selkä kipuja ja koko ajan autan ja koitan ettei joudu rasittamaan sitä. Sitten häneltä tulee pelkkiä tuollaisia letkautuksia.

Ei ole mikään kiltti mies millään tasolla vaan väkivaltainen mies. Nyt ilmenee henkisellä tasolla ja myöhemmin voi tulla fyysinenkin väkivalta mukaan.

Mies ulkoistaa vastuun suhdepäätöksistään lapselleen, varmaan liitossa lapsen äidin kanssa "mies oli aina uhri" Kuulostaa ihan klassiselta piilonarsistilta.

Vierailija
25/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt lähteä useita kertoja. Kova ikävä tulee. Sitten kun olen yksin niin helposti jossain vaiheessa taas laitan viestiä eikä tämä koskaan pistä hanttiin. Tosin tiedän kyllä että jos lähtisin niin ei kyllä perään huutelis. Sen verran jo itsekin oireillut että mieskin varmaan jo ihan traumatisoitunut. Mutta mitään syytä ei näe kuin vain minussa.

Vierailija
26/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 on siinä ja siinä et lapsi sujahtaa luomuna alulle. Eroa tänään. Älä luota siihen että saat lapset 40-47 vuotiaana. Pidä kiirettä.

Vierailija
27/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen paskan miesvihanovellin väsäsi katkera vanhapiikavela tänään. Huoh.

Olen 36 v joten en koe olevani vanha piika. Lasta olisin enemmän kuin mitään halunnut miehen kanssa. Ehdottanut jopa että kasvatan yksin kun ei suostu edes asumaan yhdessä kanssani. Mutta ei niin ei.

Vielä ehdit löytämään uuden paremman miehen, joka olisi miljoona kertaa parempi isä kuin tuo itsekäs ukko

Vierailija
28/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt lähteä useita kertoja. Kova ikävä tulee. Sitten kun olen yksin niin helposti jossain vaiheessa taas laitan viestiä eikä tämä koskaan pistä hanttiin. Tosin tiedän kyllä että jos lähtisin niin ei kyllä perään huutelis. Sen verran jo itsekin oireillut että mieskin varmaan jo ihan traumatisoitunut. Mutta mitään syytä ei näe kuin vain minussa.

Blokkaa. Aina kun tekee mieli pistää viestiä upota pää jääkylmään veteen. Toista niin usein kuin tulee äkillisiä mielihaluja.

Vierailija
29/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän kyllä väkivaltainen ole millään tasoa. Seksissäkin aina kysyy ensin että haluanko tai jaksanko. En tiedä onko tuo hänen tapansa vitsailla mutta kyllähän jokaisessa vitsissäkin on aina joku osuus totuutta.

Vierailija
30/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän kyllä väkivaltainen ole millään tasoa. Seksissäkin aina kysyy ensin että haluanko tai jaksanko. En tiedä onko tuo hänen tapansa vitsailla mutta kyllähän jokaisessa vitsissäkin on aina joku osuus totuutta.

Teidän suhde on sairas.

Mikäli murehdit hedelmällisyyttä voit poiketa klinikalla hakemassa spermaa. Katsos! Pystyt siementämään itsesi yksin ja todennäköisesti pärjäät omillaan. Miehen läsnäolo ei takaa tasavertaista vanhemmuutta.

Vierailija
31/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36 on siinä ja siinä et lapsi sujahtaa luomuna alulle. Eroa tänään. Älä luota siihen että saat lapset 40-47 vuotiaana. Pidä kiirettä.

No en minä tuota pelkää. Muutenkin olisin halunnut vain tämän miehen lapseni isäksi. Ihan sama vaikka olisi joutunut elättämään ja kasvattamaan yksin. Tuntuu että jatkossa ja tulevaisuudessa tulen vain vertaamaan kaikkia miehiä tähän. Tottunut ns huonoon ja kylmään kohteluun mutta tavallaan tässä ollut paljon myös hyvää. Olihan tää mun ensi rakkaus. Vaikka tämän ikäinen jo olenkin.

Vierailija
32/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä tuota pelkää. Muutenkin olisin halunnut vain tämän miehen lapseni isäksi. Ihan sama vaikka olisi joutunut elättämään ja kasvattamaan yksin. Tuntuu että jatkossa ja tulevaisuudessa tulen vain vertaamaan kaikkia miehiä tähän. Tottunut ns huonoon ja kylmään kohteluun mutta tavallaan tässä ollut paljon myös hyvää. Olihan tää mun ensi rakkaus. Vaikka tämän ikäinen jo olenkin.

Miksi haluaisit tuottaa maailmaan uuden nilkin? Klinikalta saa tarvittaessa ihan tervepäisten miesten geenejä.

Vierailija
33/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä jo. Elät manipulatiivisessa suhteessa. Sulta voi lähteä henki. Koetko yhden ainutlaatuisen elämän olevan hukkaamisen arvoinen?

Vierailija
34/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman miehen tähän päivään asti ulottuvaa menneisyyttä meillä olisi varmasti täydellinen suhde. Näin minusta ainakin tuntuu.

Vierailija
35/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman miehen tähän päivään asti ulottuvaa menneisyyttä meillä olisi varmasti täydellinen suhde. Näin minusta ainakin tuntuu.

Mitä oikeastaan hait tällä aloituksella? Et aio lähteä.

Vierailija
36/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on narsistille ihan normaalia, että parisuhteessa ei ihmeemmin halua seksiä kuin ihan alussa. Nytkin etsii ulospääsyä tilanteesta tuolla "haluatko, jaksatko" -kyselyillä. Kohta seksiä ei ole melkein ollenkaan ja mietit, johtuuko se miehen mieleesi upottamasta "olet epätimmi, liian vanha" -jankutuksista. Suostuuko mies muuten koskaan seksiin sinun aloitteestasi?

Entinen narskupoikaystävåni se jaksoi vitsailla, että olin jo 17-vuotiaana rupsahtanut ja 14-vuotiaat sen sijaan ihanan freesejä...

Vierailija
37/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä. Ehkä tuo miten tajusin tänään miten mies puhuu minulle. En ole ennen tajunnut miten se on vaikuttanut siihen että miten epävarmaksi oloni tunnen tässä suhteessa jossa miestä määräilee ja mies haluaa niin olevan on kaksi epävakaata naispuolista hänen menneisyydestään.

En vain yksinkertaisesti tiedä mitä tehdä. Muuten täydellinen mies mutta noiden kahden takia niin ilkeä ja kylmä.

Vierailija
38/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex varmaan jätti miehen samaisten ongelmien takia. Miksi säälit tuota miestä? Hän imee jokaisesta kohtaamastaan ihmisestä sielut pihalle. Sähän ootkin jo kuori.

Vierailija
39/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä. Ehkä tuo miten tajusin tänään miten mies puhuu minulle. En ole ennen tajunnut miten se on vaikuttanut siihen että miten epävarmaksi oloni tunnen tässä suhteessa jossa miestä määräilee ja mies haluaa niin olevan on kaksi epävakaata naispuolista hänen menneisyydestään.

En vain yksinkertaisesti tiedä mitä tehdä. Muuten täydellinen mies mutta noiden kahden takia niin ilkeä ja kylmä.

Mies on ilkeä ja kylmä. Exä ja lapsi ei hänestä sellaista tee, vaan hän on heillekin ilkeä ja kylmä muuten kuin kertomuksissaan tai, jos olet paikalla.

Vierailija
40/78 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä meillä on seksiä ihan se 1-2 krt viikossa ja kyllähän on muuten todella perääni. Ehkä kehtasi kommentoida koska tiedän että olen itse hyvin varma ulkonäöstäni. Mutta kyllä se salille vinkkailu alkanut ihmetyttämään. Samoin kun itsellä on vanha auto joka toimii hyvin ja tykkään siitä niin haukkuu sitä jatkuvasti. Koska kokee itse siitä häpeää. Pieniä juttuja nämä tosin kylläkin.