Miehen vähättelevä tapa puhua
Mies minua yli 15 v vanhempi. Aina kun kerron jotain niin vähättelee. Vitsailee jatkuvasti että eihän tuossa päässä ole mitään sisällä. Tyhjää täynnä.
Kerran pyysin hierontaa niin alkoi takareisiäni pilkkaamaan, että mitä nää oikein on että nyt kuule salille. Sanonut että kyllä naisen pitää pitää itsestään huolta miehen takia ja sama päinvastoin. Olen hoikka mutta ehkä päässyt hieman löystymään. Pidän silti kehoani juuri hyvänä enkä itse nää siinä mitään vikaa ja olen sen miehelle sanonutkin.
Kun itse kehun miestä niin sulkee korvansa eikä halua kuulla mitään. Sanonut usein ettei minusta ole esimieheksi kun olen saattanut stressata. Kerran hän tuli luokseni ja makasin sängyssä niin sen sijaan että olisi tullut vaikka halaamaan niin valitti vain että miks en pidä itsestäni huolta ja muuta kritisointia.
Olen ollut tällaisessa asemassa jo kohta viisi vuotta. Ei koskaan sano että tykkää minusta tai haluaisi olla kanssani tulevaisuudessa.
Tuntuu että on vain hänen eroperheensä ja lapsensa ja exänsä jotka hänelle vain edelleen tärkeät. Ja minä olen vain ns. ikuinen laastari, jolta saa seksiä ja jonka kanssa kiva viettää aikaa kun ei ole muutakaan. Mies on korkeassa virassa ja tienaa hyvin. Silti itse maksan usein meidän herkut ja hänelle kaljat. Laskee kaiken jos joutuu jotain minulle ostamaan.
Kun olen oireillut hänen exästään ja muusta , lapsen huonosta käytöksestä tms niin aina vaan ole hiljaa en halua kuulla sulta yhtään mitään.
Turha varmaan edes kysyä että eikös ole selvä tapaus ettei rakasta ja käyttää vain minua. Nytkin tämän pääsiäisen taas vklopun yksin kun mies viettää sen lapsensa kanssa. Ja kohta jo 5 v tätä samaa.
Miksi piti rakastua tällaiseen mieheen. Kai tällainen kylmyys on minulle sitä mikä tuo turvaa ? Vaikka ei oikeasti edes tuo. Ollut hajalla jo niin pitkään mutta tuntuu että tämä on kokemuksena vain vahvistanut itseäni ja oppinut puolustamaan itseäni. Vielä kun osaisin lähteä. Se ei kuitenkaan ole niin helppoa koska miehen kanssa on muuten tosi helppo ja kotoisaa olla.
Kommentit (78)
Niin, harva ryhtyisi suhteeseen, jos toisessa ei olisi mitään hyvää.
Itse päätin nuorena useamman vuoden osittain huonoon suhteeseen tuhlanneena, että saan kyllä rakastua kuspäähän, saan rakastaa kuspäätä, mutta suhteessa en kuspään kanssa enää ikinä ole.
Ihmiset pysyy huonoissa parisuhteissa, koska on mieluummin sen turvallisesti paskasti kohtelevan kumppanin kanssa, kuin yksin. Ihminen voi sietää hurjia määriä kuraa, vaikka ei tarvis
Ja lisäyksenä kun kerran löhdettiin illalla luotani yhtä aikaa. Minun piti tankata auto huomiseksi. Oli kova lumisade niin sen sijaan että olisi auttanut autoni putsaamisessa ni tämä livistää puhtaaseen autoonsa kun oli sen pysäköinyt ennen kuin oli satanut kovasti. Sitten pahoittelee seuraavana päivänä että pahoittelut kun en jäänyt auttaa.
Sitten kerran kun oli alkamassa vkloppu jolloin hön on lapsensa kanssa jolloin tietää minun olevan yksin niin nään että laittaa minulle viestin niin sen sijaan että tulee joku kiva toivotus niin laittaa minulle giftin jossa isotissinen nainen nostaa paitansa ja tissit pomppaavat esille ja happy weekend. Olisiko laittanut tuollaista entiselle vaimolleen. Ei ikinä. Näkee minut vain halpana ja helppona. Ja minä aivan rakastunut ja laittanut kaiken likoon. Järjestämyt perheneuvolaa ja käymyt psykologilla tämän takia 3 v. Oltu hänenkin kanssaan siellä muutaman kerran mutta kun hänestä vaan huokuu se ettei halua kanssani mitään vakavaa.
Haluan perheen jossa mies rakastaa minua ja odottaa minua lasten kanssa kotiin ja viettävät kanssani vaikka pääsiäistä yhdessä eikä näin. Aina yksin. :/
Tekstin pituus ei yhtään paranna trolleja. 0/5
Eikös ap asu omassa kodissa? "Kerran kun hän tuli luokseni..."
Kyllä sun Ap täytyy vielä käydä siellä kansalaisopiston kirjoittajakurssilla, ei tosta synny kirjaa.
Hohhoijaa...ukko yli 15 vuotta vanhempi. Älkää pariutuko ihmisten kanssa jotka ovat teitä noin paljon vanhempia, tai nuorempia. Jossain vaiheessa iso ikäero aiheuttaa varmasti ongelmia.
Kirjoitukseni varmasti sekava kun itkenyt koko päivän. Sekavaa sekavaa tällä hetkellä kaikki.
Sulla on kusipää kuten mullakin. Ymmärrän siis että vaikeaa päästä irti. Mutta jos tehtäisiin se vain molemmat nyt ennen kesää?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa...ukko yli 15 vuotta vanhempi. Älkää pariutuko ihmisten kanssa jotka ovat teitä noin paljon vanhempia, tai nuorempia. Jossain vaiheessa iso ikäero aiheuttaa varmasti ongelmia.
Eiköhän niitä huonosti kohtelevia kumppaneita löydy kaiken ikäisistä
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen paskan miesvihanovellin väsäsi katkera vanhapiikavela tänään. Huoh.
Olen 36 v joten en koe olevani vanha piika. Lasta olisin enemmän kuin mitään halunnut miehen kanssa. Ehdottanut jopa että kasvatan yksin kun ei suostu edes asumaan yhdessä kanssani. Mutta ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Usein näillä sankareilla vaimo, jonka tossun alla ovat. Älä usko miehen selityksiä.
Voitko mennä turvakotiin? Toi on semmoinen hirviö että siellä voisit olla turvassa siltä.
missä päin suomea tämmöinen hirviö asuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä huonosti kohtelevia kumppaneita löydy kaiken ikäisistä
En sitä tarkoittanutkaan. Tarkoitin ihan yleisesti sitä, että liian suuri ikäero aiheuttaa takuulla jotain ongelmia jossain vaiheessa.
Onko mies edes eronnut oikeasti? Onko mies öitä luonasi tai lomia yms. Menettekö julkisesti yhdessä minnekään vai oletteko vain kotona sinun luonasi?
Tuntuu, että edelleen on se entinen perhe ja vain käy luonasi kun itselle sopii.
Näitä sankareita on paljon. Täytyy olla aina joku sivusuhde.
Mitä on se "muuten helppo ja kotoisa yhdessäolo " minkä mainitsit?
En osaa oikein sisäistää tuohon muuhun kertomaasi.
Mene youtubiin, ja katso trauma bonding tms videoita. Sitten pakkailet tässä, alat etsiä omaa asuntoa ja muutat pois.
Tyypillinen nmulkero, joka varmasti korkeassa virassa. Rääkkää sua henkisesti, monet tommoset saa siitä kiksejä. En tiedä miksi.
Hankit omat lapset ja kivan miehen. Luultavasti ei ole vielä liian myöhäistä. Kohta on, ja sitten miehes on tuhonnut koko elämäsi.