Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitan omia näkijänlahjojani näin virtuaalisesti.

Vierailija
28.11.2006 |

Osaan nähdä asioita melko tarkastikin (lähitulevaisuuteen) IRL, mutta nyt koitan ekaa kertaa netissä..

Vastaan kuudelle ensimmäiselle.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa sinulle, mitä sinun pitäisi tehdä.

Sinun on tehtävä valintasi ihan itse. Tosiasiassa tiedät itsekin sydämessäsi jo vastauksen. Sinun on tosiaan tehtävä omat ratkaisusi itse, koitettava itse omat valintasi, tulee ne sitten olemaan virheitä tai oikeita.

Kuten sanoin, näen sinun ja miehesi suhteen olevan jo melko onneton tapaus. Anteeksi kovat sanani. Saatan kyllä olla väärässäkin, tosiasiahan on se, että kohtalo muuttuu elämämme myötä koko ajan. Eli jos kovasti yritätte, vältätte tekemästä vanhoja virheitä uudelleen, saatatte onnistuakin. Tie onnistumiseen ei ole helppo.

Miehesi on melkoinen jäärä. Hän kyllä möksähtää jos perut muuttosuunnitelmanne. Hän on kuitenkin reilu, ja ymmärtää että lapsi on syytön sinun tekemiin päätöksiin. En usko, että hänkään antaa lapsen kärsiä tilanteestanne, joskus sinun on vain muistutettava häntä siitä, että hänen tulee käyttäytyä aikuismaisesti. Kun hän havahtuu siihen, hän on tosissaan reilu ja varmasti hyvä (etä)isä lapsellenne.

Jos päätät ettet muuta miehesi, lapsesi isän siis, kanssa yhteen Näen sinulle oikeaksi ratkaisuksi sen paikkakunnan vaihdoksen jota olet miettinytkin. (sinulla taitaa olla siellä tukiverkosto?).

Kuitenkin näen tulevaisuutesi valoisimpana juuri tiiviina parina lapsesi kanssa sillä toisella paikkakunnalla., mutta.. kuten sanoin, kohtalo ei ole lopullisesti vielä loppuunlyöty!

Rakettiäiti:

Mies on muuttamassa takaisin luoksemme, teenkö siis virheen jos sallin sen? Miten mies reagoi jos kiellän sen? Pelkään niin kauheasti mahdollisia huoltajuus- ja tapaamiskiistoja, tuleeko sellaisia jos kieltäydyn? Kerro mitä muuta näet, esim. tuleeko lapsi kärsimään minun ja lapsen isän huonoista väleistä?

Vielä sellaista kysyisin että jos asumme kahdestaan lapsen kanssa niin onko meidän parempi asua nykyisellä paikkakunnalla vai muuttaa toiselle paikkakunnalle, jota olen välillä ajatellut?

t 56

Vierailija
22/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle uusia haasteitä työ- tai opiskelupuolella tai jotain muuta muutosta elämään ? Kiitos !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin työnhaussa.

Vierailija
24/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kyllä vastauksesi jo!

Joo, se lääkitys minua hämäsikin ensin, mutta kun kerroit sen olevan olemassa ja että sen on e-pillerit niin se selkeytti minun ajatuksia kovasti.

Ihmettelin ensin, että miksi näen lääkkeitä, jotka estävät raskautta.. jos kuitenkin toivot raskautta.

Sinullehan minun pitikin vielä sanoa, että luomuvauvoja näen, vielä ensi vuoden lopulla.

Uskon, että onnistutte kyllä!

Pidän nyt pienen tauon, jonka aikana lähetän sinulle parantavaa, positiivista energiaa. Sulje silmäsi ja keskity, laske kädet alavatsallesi kämmenet alaspäin, tunnet sen energian kutinana ihollasi ja lämmöntunteena alavatsallasi ja käsissäsi.

Ota se vastaan.

Vierailija:

vastasit minulle eilen, kiitos siitä. Olen numero 62 ja palautteen/selvennyksen laitoin sinulle numero 80,jos et ole vielä ehtinyt lukea, vastasin meinaan eilen vasta kun olit jo lopettanut.

Kiitos vielä kovasti ja enkeleitä sinulle:)

Vierailija
25/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi lapsen sukupuoleen.

En koskaan, ikinä milloinkaan paljasta syntymättömän lapsen sukupuolta, enkä lähde myöstkään katsomaan mahdollista syntymäpäivää.

Nämä siistä syystä, että en näe mitään hyötyä siitä että vanhemmat tietäisivät näitä asioita etukäteen.

Olen pahoillani siis.. en kerro vauvanne sukupuolta. Hän on teille rakas, on hän kumpi tahansa =)

Vierailija
26/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse luoksesi juuri nyt.. En siis osaa vastata. koitan hetken päästä uudelleen.

Vierailija:

Miten minun ja mieheni suhde jatkuu?Kaun viellä odotetaan?Kiitos!! T:Kaksonen-70

Vierailija
27/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyksesi miestä kohtaan on täysin aiheettomia.

Se, mihin sinun tulee nyt tarttua, on oma koti!

Tee ne miljoonat asiat, jotka sinua häiritsee! Jätä kaikki ylimääräinen pois.. tiedät kyllä mitä tarkoitan, ne mitkä verottavat turhaan voimiasi. Näen, että tulet sairastumaan kohta, jos et tee kunnon karsintaa elämässäsi. Sairastuminen ei ole vakavaa, vaan lähinnä stressistä johtuvaa. Tästä on jo ennekkomerkit parisuhteessasi näkyvissä. Myös miehesi täytyy kohdistaa katse sinuun ja kotiinne, yhteiseen elämäänne. Myös mies menee nyt liikaa.

Vierailija:

Elämäni on ollut melkoista turbulenssia viime vuodet ja nyt kysynkin mitä tuleman pitää. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, mihin tarttua...ja on epäilyksiä miehenkin suhteen. Kertoisitko mitä minulle näet?

T: väsynyt

Vierailija
28/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän, miksi näin sen punaisen auton!

Siinä on nyt jotain, joka tarvitsee korjausta! Pikkujuttu, mutta tärkeä, tarkista valot, lasinpyyhkijät, vilkut, ym.. En osaa sanoa mikä vika siinä on, mutta jokin joka tulee harmistuttamaan sinua ja tulet myöhästymään jostain sen vian takia. Myös pieni peltikolari tämän pikkuvian takia on mahdollista!

Ja tuohon pelkäämiseesi.. minkäs ihminen luonteelleen voi? Olet tainnut tulla äitiisi..?

Sinun täytyy vain oppia elämään oman neuroottisen itsesi kanssa ;D

Ja ole huoleti, en näe paloautoja sinulle..

Vierailija:

11 vielä ihmettelee sitä punaista autoa, aiempana jo sanoin et minulla on sellainen ja enimmäkseen tuota pulmaani ajellessani ajattelen. Jospa se tuli siitä? Ja kuitenkin pelkään sitä paloautoa samalla, jatkokysymys... opinko ikinä enää elämään niin etten pelkää kaikkea.

Jännää että sait ylipäänsä jotain viboja minusta, olen luullut ettei näkijät näe minuun helposti eli varmaan pohjimmiltaan pelkään (sitäkin!) vaikka samalla innostaa ja kiinnostaa kovasti.

Vierailija
29/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mukavaa jos voisit katsoa minulle. Mielessäni rakkausasioita, mutta toki voit muutenkin kertoa jos jotain näet. Mielessä eräs ikäiseni mies, välimatkaa paljon, mutta hän jäi mieleeni erityisen kovasti. Vieläkö näemme, kehittyykö tästä jotain? Entä sitten tuo minua vanhempi mies, mihin suuntaan tämä kääntyy? Olemmeko vain hyviä ystäviä aina? Koska elämääni tulee se kestävä ja ihana rakkaus, olen jo kauan odotellut..

Vierailija
30/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähinnä uskon enemmän, että ihmiset, joiden suvussa on ollut näkijöitä ovat tottuneempia ja avoimempia tälläisten asioiden edessä ja näin ollen vastaanottavaisenmpia kuin ne, jotka eivät ole tälläisiä asioita ennen kohdanneet.

minunkin täti, mamma ja isomamma ovat hyviä näkemään asioita.

Vierailija
31/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYön kanssa on ollut jo kauan todella kauheaa pyöritystä, täytyykö kauan vielä jaksaa? Ja saanko siirrettyä työpaikkani toisaalle?

Edistyvätkö opintoni ja päädynkö koskaan opiskelemalleni alalle vai mitä näet tulevaisuudessani?

Vierailija
32/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle minkäänlaista tulevaisuutta, mitään muutoksia, vai jatkuuko kaikki tänä yhtenä ja samana (jolloin en kestä ja kuolen). - Satu

Vierailija
33/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tarkastuttaa auton ;-)

Vierailija
34/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näetkö minulle uusia haasteitä työ- tai opiskelupuolella tai jotain muuta muutosta elämään ? Kiitos !

Mutta voisit harkita sitä koulutusta, jota olet jo pohtinutkin.

Vierailija
35/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ, jota sinulle tarjotaa/ johon haet ei ole ihan sitä mihin haluaisit. Mutta ota se avoimin mielin vastaan! Tulet viihtymään.

Vierailija
36/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko minäkin vastauksen? Olen pitkään ollut ihastunut erääseen mieheen..(-tämä ei ole tavallinen tarina). Kannattaako vielä haaveilla???-KIITOS, tosi paljon jos vastaat.

Vierailija
37/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset alkavat jo harhailla, väsyn taas liikaa.. jolloin en näe tarpeeksi hyvin.

Kiitos kaikille, otan kyllä mielelläni kommennteja vastaan. Olenhan vielä kuitenkin aloittelija ja testailen kykyäni katsoa näin oikeasti näkemättä/koskettamatta ihmistä.

Vierailija
38/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö veljeni vai mikä oli se tuoksu joka tuli uneni läpi herättäen minut? Ja siitä lapsiluvusta?

Mistä sitten tietää milloin on saanut näkemisenlahjan....

Vierailija
39/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avioliittoni käy? Vanhenemmeko yhdessä vai haluaako jompi kumpi erota? Asia painaa minua todella ja tuntuu, että en kestä arkea ilman tiettyjä helpotuskeinoja :(

t. 87

Vierailija
40/152 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tää pätkätyö tympiä. Miehenkään työtilanne ei näytä kaksiselta. Mites on hänen työtulevaisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme