Miehet kertokaapa
Kommentit (19)
Normaalipainoinen hymyilevä nainen. Itse en osaa hymyillä ilman aihetta, joten siitä voin tinkiä, mutta toki hymyilevä kauniimmalta näyttää ja sitä kai tässä kysyttiin.
M
Mahdollisimman keinotekoisen oloisen, muovinmakuisen meikkipossun vastakohta.
Aika monennäköiset naiset voivat olla silmälle viehättäviä. Kaunis kasvojen luusto, hyvä ryhti, hyvä iho kiinnittävät huomiota. Samoin se, että naisesta näkee, että hän on pitänyt kunnostaan huolta.
Ylipaino on oikeastaan ainoa ulkonäköseikka, joka on minulle selkeä turn-off.
TAVALINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi jeezus teitä ulkokultaisia!
Enemmistö naisista miellyttää. Miehillä on laajempi kauneuskäsitys kuin naisilla.
Olisi hyvä, että saisin "melkein" kopion itsestäni. "Melkein" kopio itsestäni tarkoittaa, että esim. puutteet, joita itsessä on, niin olisivat hänen vahvuuksiaan. Tämän voi nähdä matemaattisena laskuna eli esim. Tiedonjaossa itse jos on kiinnostunut ruoanlaitosta ja toinen siivoamisesta, niin toinen "opettaa" toista siivoamaan ja toinen toista tekemään ruokaa. Lopputulos on se, että parisuhteen osapuolet ovat tasavertaisia.
Tavallinen työssäkäyvä, itsensä elättävä, ja kauniisti puketuva fiksu suomalainen nainen
Mitä ap tekee joidenkin randomien, tähän aikaan aamusta palstalle eksyneiden ukkojen mielipiteillä? Googlaa vaikka tutkimustuloksia asiasta. Melkein jokainen miellyttää jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Aika monennäköiset naiset voivat olla silmälle viehättäviä. Kaunis kasvojen luusto, hyvä ryhti, hyvä iho kiinnittävät huomiota. Samoin se, että naisesta näkee, että hän on pitänyt kunnostaan huolta.
Ylipaino on oikeastaan ainoa ulkonäköseikka, joka on minulle selkeä turn-off.
Muuten samaa mieltä, mutta tuo lievä ylipainokaan ei ole niin ongelma. Enemmän se, "miten ne kilonsa kantaa"
Luulen, että jos nainen keskittyy ulkonäössään sellaisiin asioihin, joissa hän itse tuntee olonsa mukavaksi ja miellyttäväksi, hän viehättää myös monen miehen silmää. Tai ainakin niiden, joiden kanssa voisi syntyä molemminpuolista mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Isot t i s s i t ja hyvä peba
Juuri näin
Huom. Nämä voi jokainen nainen hankkia 👍
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö naisista miellyttää. Miehillä on laajempi kauneuskäsitys kuin naisilla.
Se, että on valmis panemaan jokaista kerran tai pettämään keskivertoa puolisoaan suohirviön kanssa ei ole sitä, että miehellä olisi laajempi kauneuskäsitys. Miesten kauneuskäsitys on noin 18-vuotias nainen, pitkät hiukset ja hoikka vartalo.
Muutamia positiivisia piirteitä
-Yli 100kg.
-Valittaa kokoajan
-Uranainen
-Siivousintoilija
-Ei pidä seksistä
-Asettaa lemmikit ja lapset etusijalle
-Ollut vähintään 20 miehen kanssa, koska kokemus tärkeämpää kuin luottamus
-Feministi
Tälläsen tuhkimon, kun joku mies saisi
Naisen perusluonto on halu miellyttää miestä. Tuosta ei päästä mihinkään.
Muusta ulkonäöstä viis kunhan on ylilaiha ja isot tissit. Naama saa olla suohirviö ja luonne vittumainen jos kroppa on edellämainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot t i s s i t ja hyvä peba
Juuri näin
Huom. Nämä voi jokainen nainen hankkia 👍
Isot tissit -jos niitä ei luonnostaan ole- voi hankkia vain kirurgisella operaatiolla. Silikonit on itselleni aika iso miinus, paljon mielummin katselen pieniä, mutta luonnollisia, rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on valmis panemaan jokaista kerran tai pettämään keskivertoa puolisoaan suohirviön kanssa ei ole sitä, että miehellä olisi laajempi kauneuskäsitys. Miesten kauneuskäsitys on noin 18-vuotias nainen, pitkät hiukset ja hoikka vartalo.
Silti kuitenkin suurin osa miehistä pariutuu ja on suhteessa ihan tavisnaisen kanssa. Niin miten tämä sinun olettamasi kauneuskäsitys käytännössä ilmenee?
Urheilullinen.