Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies kertomaan mikä on vialla?

Vierailija
08.04.2023 |

Miehen käytös on muuttunut kahden kuukauden aikana merkittävästi. Tekee pitkää työpäivää, aina on kiire. Perheen kanssa ei jää juurikaan aikaa mitä viettää. Mies on kireällä tuulella, eikä suostu keskustelemaan, mikä on vialla. Välillä hermostuu jos koitan antaa läheisyyttä arjessa. Välillä kimpaantuu ihan yhtä äkkiä, saattaa alkaa tiuskimaan tai huutamaan. Kääntää kaiken aina minun syyksi.

Mitä tässä voi olla tehtävissä? Ero? Eniten pohdin onko hänellä toinen.

Kommentit (1105)

Vierailija
641/1105 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sans ny mikä sulo.

Vierailija
642/1105 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nato-kanta on muuttunut ja nyt hänen on vaikea elää sen ajatuksen kanssa, että saattaa joutua jättämään perheensä lähteäkseen rintamalle jonnekin. Jos ylipäällikön päiväkäsky käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1105 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikissa parisuhteissa samaa.

Mikään ole vialla. Normaalia elämää

Oli sitten mies tai nainen.

Mitä järkeä näissä parisuhteissa sitten on, jos ei yhtään kiinnosta se toinen ihminen? Parempi olla ihan itsekseen vain.

Vierailija
644/1105 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, katso tämä

https://youtube.com/shorts/_yMhSdCVHrs?feature=share

Voisithan sä vähän referoida tuohon, että mitä tossa on.

Aiheena:

"When somebody shows you who they are, believe them"

En tiennyt, että shortista ei tule kuvaketta samalla tavalla kuin normaalista youtube-linkistä.

Vierailija
645/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen ärsyttää, kun joku aloittaa jonkun mielenkiintoisen jutun niin sit lopettaakin siitä kirjoittamisen.

Olisi kiva tietää mikä tämän apn mysteeri jutun tarina päättyy.

Vierailija
646/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kovin pahalla tuulella, ei se oo vieraaltakaan saanut..

No mutta jos on oikein ihastunut toiseen, niin voi olla koko ajan sellaisissa omantunnon tuskissa, että oksat pois. Siis siksi, että tuntee pettävänsä tätä uutta ihastusta, kun joutuu tulemaan kotiin ja antamaan puolison lähennellä. On siis vihainen puolisolle ja pahalla päällä, koska haluaa olla uskollinen tälle ihastukselle.

Vierailija
647/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaihdevuodet alkaa aikaisemmin kuin naisten eli testosteroni. Lääkäriin.

Minäkin veikkaan tätä. Moni 40 v mies muuttunut aikamoiseksi mörökölliksi.

Vierailija
648/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat loppu ja hautoo itsemurhaa masennuksissaan. Aika monen miehen ajankuva tällä hetkellä, ikävä kyllä.

Kyllä . Me ollaan keskiluokkainen perhe ja on käynyt mielessä useasti. Tulossa yt neuvottelut ja olen aivan loppu, mutten vaimolle ole puhunut mitään.

Itsemurhan tekemällä tulet tuhoamaan monen ihmisen elämän lopullisesti. Et voi ilmeisesti millään käsittää miten laajalle tekosi tulee vaikuttamaan eri ihmisten elämissä. Siitä ei koskaan pääse yli.

Sitä paitsi on paljon ihmisiä jotka tarvitsevat sinua ja tulevat kaipaamaan sinua ikuisesti. Älä missään nimessä päädy siihen tekoon. Mikään ei ole sen arvoista.

Niin se saattaa tutua ettei mikään ole sen arvoista. Toisaalta, kuitenkin se elämänlanka on aika ohut. Ihmiselle joka harkitsee itsensä lopettamista (kuten itse jo parin vuoden ajan) se on ulospääsy. Ulospääsy häpeästä, konkurssista ja nöyryytyksestä.

Hoitoa / hoitopolkua ei voi ajatellakaan koska se romuttaisi henkivakuutuskorvauksen ja lainan takaisinmaksuturvan ehtojen myötä korvauksen omaisille. Kuitenkin puhutaan noin 500K€ kokonaisuudesta.

Jos oma lapsesi olisi tekemässä konkurssia, kuinka neuvoisit häntä ratkaisemaan ongelman?

Edunsaajana on nimenomaan lapset, ei vaimo. Se kyllä pärjää ja löytää uuden pian!

Ei meidän lapsia ainakaan raha yhtään lohduttanut, kun isä kuoli. Poika on ajautunut traumansa takia narkkariksi. Meidän keississä on vaan se ero, ettei mies olisi halunnut kuolla. Hän olisi halunnut olla lapsille tukena elämässä ja nähdä mahdolliset tulevat lapsenlapsensakin.

Älkää nyt hyvät ihmiset tappako itseänne rahan takia, ja kuvittele että siitä se perhe sitten saa avun. V-tut!

Mun isän puolen suvussa on sairastettu masennusta. Mun täti tappoi itsensä 80-luvulla. Mun isäni teki sen, kun olin 20-vuotias (90-luvun alku), ja helvetin paljon mieluummin ottaisin isäni takaisin kuin yhdenkään häneltä perimäni kolikon, joka tuntui ihan inhottavalta perinnöltä, kun mietti miten se tuli. Niihin rahoihin koskeminenkin tuntui inhottavalta. Äiti oli kauan ihan hajalla ja sekaisin eikä ole mennyt uusiin naimisiin. Isän haudalla se laukkasi pari vuotta joka päivä ja nyttenkin viikottain. Kaipaa isää edelleen. Minä mietin tätiä aina silloin tällöin, meillä oli vaan 6 vuoden ikäero ja mietin millaista hänen elämänsä olisi voinut olla, kun 4 hänen sisaruksistaan edelleen elää ja heillä on lapsia ja minulla lauma serkkuja, joista useimpien kanssa pidetään paljon yhteyttä. 

Aina kun jotain tapahtuu, kuten nyt kun minusta on tulossa mummi, mietin mitä isä sanoisi, jos näkisi tämän. Ja mummini puolesta ja omasta puolesta voin sanoa, että se kipu ja tuska mitä siitä itsemurhasta omaisille jää, tekee ihmisen hulluksi. 

Te olette omaisillenne paljon tärkeämpiä kuin mikään raha!  Ei se konkurssi ole mikään häpeä, et ole kuule ainoa tässä maassa, joka siihen tilanteeseen joutuu. Ei se ole rikos, jos menee firman kanssa huonosti. Vi..u se on vaan rahaa. Rakkaus ja omaiset on tärkeämpää kuin raha. 

Vierailija
649/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä voi olla toinen tai sitten mies on ihastunut toiseen. Jo pelkkä ihastuminen toiseen naiseen voi tehdä miehestä etään ja äksyilevän, koska mies kokee, että jotenkin pettää ihastustaan, jos antaa oman vaimonsa kosketella itseään, pussailla, jne. Kuulostaa toki sairaalta, koska todellisuudessahan mies pettää omaa vaimoaan, mutta mies ajattelee pettävänsä toista naistaan. Vaimosta on tullut itsestäänselvyys, jota saa kohdella miten vain - koska onhan "vaimo hirveä nalkuttava kana". Tai jos vaimo ei oikeasti ole tällainen, niin mies luo tilanteista, joissa kenestä tahansa naisesta voi tulla tällainen "nalkuttava vaimoke".

Tätä keskustelua on ollut vaikeaa lukea, koska AP ei vaikuta pitävän puoliaan kunnolla ja ei vaadi mieheltään selitystä - vaan alistuu sille, että mies ei vaan puhu ja kiertelee. Kiinnostaisi myös tietää, miten AP ottaa asian puheeksi ja miten puhuu miehelleen.

Kiitän tuosta mieltä avaavasta teoriastasi siitä, että se pettäjä kokeekin olevansa uskoton sille uudelle, jos on aviopuolisonsa kanssa ja on siitä syystä etäinen ja vttumainen, outo ja tiuskiva.

Välinpitämätön lasten kasvatuksen suhteen eikä kerro mikä vialla.

Olen kokenut tuollaisen yhtäkkisen muutoksen puolisossani muinoin enkä nähin päiviin asti ole ymmärtänyt, että miksi minua piti inhota ja jopa syyttää uskottomuudesta, kun itse oli ollut.

Ne ajat olivat helvettiä, hän särki sydämeni ja itkin paljon.

Olemme jatkaneet yhdessä ja asia on puitu silloin aikanaan, mutta koskaan en unohda sitä, vaikken siitä enää lupaukseni mukaan puhukaan.

No menneet ovat menneitä ja tulee niitä hyviäkin vuosia, riippuu siitä miten jaksaa.

Olen myös kokenut ja asia on juuri noin. Lisäksi pettäjä saattaa olla siitä kakkosesta äärimmäisen mustasukkainen, etenkin, jos kyseessä on sinkkunainen. Sen vuoksi sitten tehdään perhejuttuja, annetaan vaimon laittaa niitä someen, eli yritetään saada kakkonen tuntemaan mustasukkaisuutta myös.

Tuo uskottomuudesta syytteleminenkään ei johdu siitä, että mies olisi vaimosta mustasukkainen, vaan toiveajattelua: että vaimollakin olisi joku toinen, sittenhän olisi puntit tasan. Lisäksi jos vaimosta kuitenkin vielä välitetään, kuten asia usein on, vaikka pää onkin kakkosen takia sekaisin, niin toivotaan mielen perukalla, että vaimo ei jäisikään yksin, vaan hänelläkin on jo joku, kenen luo mennä. Että erotaan tässä kauniisti kumpikin uuden elämän löytäneenä. Tai siinä ilkeämmässä tapauksessa, eron tullessa voi sanoa, että itekin oot.

Hurjaa on tuokin, että yhdessä jatketaan ja toiselta kiristetään lupaus, että asiasta ei enää saa edes puhua. Meillä loppui juuri tuohon, että moista lupausta en suostunut antamaan. On ihan sama, mikä kriisi suhteessa on ollut, se on kriisi, josta toipuminen vaatii puhumista niin paljon kuin toisella tai kummallakin on asiasta sanottavaa.

No, olisi loppunut kyllä siihenkin, kun tajusin, miten tuo pettämisen mekaniikka ja fysiikka oikein toimii. Eli miten totaalisen kokonaisvaltaisesti miehen elämä pyöri itsensä ja kakkosen ympärillä ja me olimme vain haittatekijä, este. Kun sitten asioista tulikin totta, oltiinkin eri mieltä, tehän sitä olette koko ajan olleet se tärkein ja lapsellinen eihän tää nyt näin voi mennä. Mä vaan vähän sitä sun tätä.

Kävi ilmi, että mies todella tarvitsi minua, sillä kakkonen oli näitä, jotka käyttävät ukkomiehiä vain seksiin. Se sitten loppui, kun taustalla ei enää ollutkaan vaimoa ja perhettä takaamassa kakkoselle sitä, mitä hakikin. Tavallinen pettäjätarina tämäkin.

Joten, jos sarkasmi sallitaan, ota sinäkin ap juu vaan tosissasi miehesi puheet, että hän tarvitsee teitä...

Meni kylmät väreet. Tajusin jotain, mitä en ymmärtänyt omassa erossani. Ihmettelin, miksi mies, joka ilmiselvästi on täysin hurahtanut ja ei edes kunnolla peitellyt suhdettaan, kuitenkin halusi jatkaa avioliitossa.

Hän esitti kaikenlaisia juttuja, kiristi rahalla ja lapsilla, selitti, miksi meidän kuitenkin pitäisi jatkaa. Hän ei tuntunut ymmärtävän, että se nyt ei enää tässä tilanteessa ole millään, ei millään tapaa mahdollista. Ajattelin, että hän on täysin seonnut. Niin varmasti olikin, mutta tosiaan lie kyse tuosta, että hän vain näki itsensä ja kakkosen ja kaiken muun olisi pitänyt taipua tukemaan sitä kuviota. Jotta kakkonen ei lähde.

Suutuin vuosien päästä uudeleen, mutta toisaalta, tulipa varmistettua miten oikea päätös ero oli.

Onko teidän muiden miehet olleet näin hulluja?

Voi veikkonen.

Omani ehdotti, että viikko-viikko tarkoittaisi sitä, että hän asuu toisen viikon uuden naisen luona ja toisena viikkona nainen + hän tulisi kotiimme, jolloin minä siirtyisin yksiöön. Näin kätevästi toimien myös voisimme jatkaa kulujen jakamista puoliksi, koska eihän tässä nyt kannata mitään osituksia tehdä. Vetosi siihen, että jalosti haluaa säilyttää lasten kodin.

Ihmettelin minä sitä naistakin, jos moiseen suostuisi, mutta epäilin kyllä, että onko tämä mahtava järjestely päässyt edes arvioitavakseen, ennen kuin se lytättiin toimimattomana. Luulen, että hänen kuulemansa tarina on, että ex-paholainen vie tuhkatkin uunista.

Mun ex mies ehdotti täysin tätä samaa! Ja uusi naikkonen asui itse asiassa korttelin päässä. Ex perusteli tätä meidän talon myymättä jättämistä juurikin sillä että lasten koti säilyy ja vanhempien vuoroviikkoilua sillä, että hänellä pitää jäädä rahaa huvitteluun ja matkusteluun.

Ehdotuksen mukaan exä olisi ollut etäviikkonsa uuden naisen ja naisen lasten luona korttelin päässä. Ja lähiviikoiksi hän olisi tullut naisen ja naisen lasten kanssa minun ja exän omistamaan taloon minun siirtyessä johonkin yksiöön, minkä hankkisin itselleni.

En todellakaan suostunut. Olisi kyllä siis eron jälkeen minun rahat kelvannut kulujen jakamiseen. Sairasta.

Pettäjämiesten itsekkyys on täysin käsittämätöntä ja sitä ex vaimoa kohdellaan hyödykkeenä jos vain voidaan. Älkää nyt hyvät naiset suostuko siihen!

Keino millä sain exän suostumaan omaisuuden ositukseen oli, että vannoin kädet ristissä että vaikka hän petti niin lupasin olla hänen ystävänsä ja että kyläilemme kahvittelulavereina toistemme luona eron jälkeen. Valehtelin. Kun sain nimen osituspaperiin blokkasin miehen joka paikasta ja no contact. Lasten asiat hoidan vain sähköpostilla. Mulla ei ollut mitään syytä pitää lupausta kaverisuhteesta 20 vuoden avioliiton jälkeen, ei mieskään pitänyt avioliittovalaansa olla uskollinen.

Mulla oli 16 vuoden avioliitto ja äijä kanssa hommasi toisen naisen.

Mites teillä noi lasten tapaamiset? Näkeekö mies kuinka paljon lapsia?

Meillä mies jätti lapsetkin.

Lapset 50/50 enkä muuhun suostu.

Mies oli tunnustanut jokin aika sitten luotettavalle tuttavalle että ei ole onnellinen uuden naisen kanssa ja että ei voi sietää naisen lapsia. Oli myös sanonut että hänellä on rahat lopussa. Karma.

Lapsillehan tuo sun käytös koskee kaikkein eniten. Mut eihän se kiinnosta. Lasten etu on täysin toissijaista (jos edes sitäkään). Ensin tulee kauna, katkeruus, kosto jne...

Vierailija
650/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikissa parisuhteissa samaa.

Mikään ole vialla. Normaalia elämää

Oli sitten mies tai nainen.

Huhhuh. Näitä kommetteja lukiessani muistan taas kuinka onnekas olenkaan, kun olen löytänyt fiksun, ihanan, täysipäisen ja rakastavan miehen, jonka kanssa olemme yhteinen tiimi ja samalla puolella. Keskustelemme kaikista mahdollisista asioista keskenämme, kumpikin haluaa viettää toisen kanssa yhteistä aikaa mahdollisimman paljon ja sen takia myös harrastuksemme ovat yhteisiä. Keskinäinen rakkaus ja kunnioitus on vain syventynyt vuosien saatossa, kun arki on näyttänyt, ettei tämä kaikki ole vain silmänlumetta.

Alkuvuosien jälkeen tilanne meilläkin näyttää jo kertomasi kaltaiselta.

Molemmat ollaan otettu opiksemme ja koska yhteinen etu on molemmille tärkeää niin ne särmätkin ajan myötä pyöristyvät. Työtä vaatii molemmilta.

Vierailija
651/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neanderthalensis kirjoitti:

Eikö mies saa kieltäytyä seksistä? Miksi se ottaa naiselle niin kovaa? Meillä oli pitkä lenkki Kolilla ja perään käytiin isoäidin haudalla Sukevalla Lahnakankaalla ja paluu Kolin moteliin niin eiköstä neidillä ollu täysi kiima päällä? Tippa oli linsissä, mutta minä olin loppuloppuloppu! 

Siksi koska naiset eivät ole tottuneet takaiskuihin ja pettymyksiin kun ovat olleet pikkuprinsessoja koko lapsuutensa, ja ihmissuhteissa ja parisuhdemarkkinoilla voivat valita kenet ottavat eivätkä keräile pakkeja baaritiskillä koko nuoruusikäänsä. Siksi.

Ei, vaan siksi, että parisuhteessa seksi on kaikkein tärkeä asia ja jos sitä ei saa, on oikeus tulla kärttyisäksi, vihaiseksi ja katkeraksi.

Tämän vuoksi mies ei saa kieltäytyä seksistä, tai ainakaan siitä, että nuolee tai sormettaa naiselleen orkun, jos nainen sitä haluaa ja pyytää. Ja miksi ei rakastava mies tekisi naiselleen tätä pientä palvelusta.

Orkuton nainen on onneton nainen ja silloin on oikeus osoittaa mieltään suhteessa.

Vierailija
652/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi mies ei saa kieltäytyä seksistä, tai ainakaan siitä, että nuolee tai sormettaa naiselleen orkun, jos nainen sitä haluaa ja pyytää. Ja miksi ei rakastava mies tekisi naiselleen tätä pientä palvelusta.

Orkuton nainen on onneton nainen ja silloin on oikeus osoittaa mieltään suhteessa.

Helpoimmalla pääsee kun muistaa tämän nyrkkisäännön:

Jos nainen ei saa parisuhteessa seksiä riittävästi, syy on miehen.

Jos mies ei saa parisuhteessa seksiä riittävästi, syy on miehen.

Vierailija
653/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Eikö mies saa kieltäytyä seksistä? Miksi se ottaa naiselle niin kovaa? Meillä oli pitkä lenkki Kolilla ja perään käytiin isoäidin haudalla Sukevalla Lahnakankaalla ja paluu Kolin moteliin niin eiköstä neidillä ollu täysi kiima päällä? Tippa oli linsissä, mutta minä olin loppuloppuloppu! 

No sanoitko tyylin : "Muru, oon nyt vaan niin ihan loppu, etten nyt vaan jaksa, mutta tuu tänne kainaloon..." tms. vai olitko äreä tyly ja kylmä...? Sanoitko rumasti toiselle? Jotain muuta, mitä?

Vierailija
654/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on 100% varmaa, että kun tunteet toista kohtaan kuolee, oli syy mikä hyvänsä, niin takaisin ne ei enää tule!

Siksi on ihan turhaa puhua mistään "taistelusta parisuhteen puolesta" tai "käydään pariterapiassa" -hommista, koska mitään ei ole enää pelastettavissa. Moni lähtee pariterapiaan velvollisuudentunnosta tai kiltteydestä, mutta kerran rikkoutunutta ei saa enää ehjäksi!

Kun tunteet kuolevat, toinen vain muuttuu itselle välinpitämättömäksi, jopa inhottavaksi!

Kyllä ihmiset eroavat myös tilanteissa, joissa molemmat vielä rakastavat toisiaan. Joissain suhteissa, vaikka olisi pahojakin ongelmia, se rakkaus ei vaan millään kuole. Ja joskus niitä pahojakin ongelmia voisi olla mahdollista saada myös ratkaistua, vaikka pariterapiassa tai muuten.

Toki olet varmaankin oikeassa, että siinä tilanteessa kun tunteet ovat jo kuolleet, niin paljoa ei ole enää tehtävissä. Vaikka ehkäpä joskus (harvoin?) ne tunteet voi saada takaisinkin.

Pariterapia, tai muutoin suhteen asioiden käsittely keskenään, ei välttämättä myöskään ole mitenkään turhaa, vaikka päädyttäisiinkin eroon, sillä se voi auttaa käsittelemään sitä eroakin paremmin, ymmärtämään asioita ja pääsee paremmin sitten myös elämässään eteenpäin.

Vierailija
655/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaihdevuodet alkaa aikaisemmin kuin naisten eli testosteroni. Lääkäriin.

Minäkin veikkaan tätä. Moni 40 v mies muuttunut aikamoiseksi mörökölliksi.

Lääkäri toteaa kuten kilpirauhasarvojenkin kanssa, rttä viitearvoissa ovat ja kirjoittaa laskun. Testoa saa salilta.

Vierailija
656/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap täällä. Tänne olikin tullut paljon viestejä, mutta en ole kerennyt aiemmin tänne kertomaan tilannepäivitystä.

Olen edelleen evakossa lasten kanssa. Mies tosiaan haluaisi meidät kotiin, mutta itse en vain pysty olemaan nyt miehen lähellä.

Tuntuu kuin minulla ei olisi arvoa lainkaan. Se, että mies saa käyttäytyä huonosti meitä kohtaan ja sanoo vielä haluavansa erota ilman syytä ja sen jälkeen perui eropuheet ja haluaa suunnitella tulevaisuutta.

Olen järkyttynyt vieläkin, että mies on todella miettinyt eroa , jotta saisi lisää omaa aikaa. Vaikka sitä annetaan nytkin.

En tosiaan ole tehnyt päätöksiä suuntaan tai toiseen. Tavallaan haluan jäädä suhteeseen, mutta toisaalta en, koska en voi olla varma rakastaako mies minua.

Meillä oli vielä hetki sitten yhteisiä haaveita, ehkä yksi lapsi lisää, matkustelua ym. Nyt en tiedä uskallanko toteuttaa näitä unelmia.

En ole käynyt stalkkaamassa miestä, mutta viikonloppu voisi olla mielenkiintoinen ajankohta.

Edelleen on tunne, että mies salaa minulta jotakin. Miksi hän muuten tiuskisi minulle ilman syytä. Myöhemmin hän alkoi puhumaan myös työstressistä.

Vierailija
657/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei itsekään tiedä mitä haluaa?

On kuitenkin nyt heittänyt ilmoille sen, että pärjäisi ilman ydinperhettäkin.

Vierailija
658/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdet tutut meinasivat erota sen vuoksi, että kumpikin halusi omaa aikaa enemmän. Miettivät viikko viikko systeemiä , että olisi enemmän aikaa kummallakin. No eivät eronneet, mutta mikä mahtaa olla suhteen tilanne nyt, sitä en tiedä.

Vierailija
659/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tutulta kuulostaa.

Mun mies ei lähtenyt heti vastaavanlaisessa tilanteessa.

Asia lakaistiin maton alle.

Olin silti jatkuvasti varpaillani ja sieltähän se pommi sitten tipahti muutamaa vuotta myöhemmin, eli oli toinen nainen ja halusi erota samantien puhumatta ja lähti vain.

Avioliittoa oli reilut 15 vuotta takana. Että silleen. Lapsetkin jätti.

Ei ap, et voi enää ikinä täysin luottaa mieheen. Sillä on taatusti tällä hetkellä jotain vispilänkauppaa jonkun muun kanssa.

Vierailija
660/1105 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan lisää lapsia tee, ellet halua jäädä "lisälapsenkin" kanssa yksinhuoltajaksi. Mies on varoittanut tunteestaan, että haluaisi olla enemmän yksin. Kaikki saattaa olla pian ohi. En ihmettelisi vaikka tuollainen mies lähtisi vaimon ollessa raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän