Mies laittaa pippuria IHAN JOKAISEEN ruokaan vaikka olen sanonut etten tykkää tulisesta..
ÄRSYTTÄÄ..Kun ei voi huomioida toisen ruokatottumuksia/toiveita.
Kommentit (41)
Kolmannen maailman ongelmia.
Sovietski Finlandi
Ei pippuri ole väkevä mauste. Toivottavasti miehesi heittäisi ateriaan jokusen vahvan chilin!
Tarttee vissiin ruveta nukkumaan kun luin että laittaa piparia joka ruokaan ja hetken ihmettelin 🤔
Tee itse ruokasi, jos ei tavalliset mausteet kelpaa. Meillä jopa isomummi käytti pippuria, niin tavallinen mauste on.
Ehkä teillä on erilainen käsitys, mikä on tulista. Selvennä asiaa.
Kokkaa oma ruokasi. Eikä pippuri ole tulista. Chili on.
Suola ja pippuri ovat ne ihan perusmausteet. Ei ole tulista, vai onko suolakin sinulle liikaa?
OPETTELE! Miten luulet että vauvatkin Mexikossa syövät habanero maustettua pilttiä. Se on nykyaikaa että ruoasa on muutakin maustetta kuin suolaa. Taidat olla jostain Savosta!
Vierailija kirjoitti:
Kolmannen maailman ongelmia.
Sovietski Finlandi
Onko pääsi seonnut? Ja venäjän kielen kielioppisi on ihan pielessä, joten mitä haet yritelmälläsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei pippuri ole tulinen mauste
On voimakas mauste jos sitä laittaa liikaa ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pippuri ole tulinen mauste
On voimakas mauste jos sitä laittaa liikaa ruokaan.
Joo, koko kilon. Eikä normi pippuri siltikään tee siitä sopasta mitään sulaa magmaa.
Pippuri ei ole tulinen mauste kohtuudella käytettynä. Onko sulla joku maistamisongelma/kielessä jotain sairautta jos se tuntuu noin vahvalta?
Se joka sen ruuan tekee, maustaa sen mielensä mukaan. Toki voit pyytää että laittaa mausteensa sinne vasta kun sinä olet ruokasi ottanut. Mun ex valitti, kun en maustanut ruokaa niinkuin hän halusi. No en kai minä tee sellaista ruokaa mistä en itse tykkää. Jos hän teki ruuan, söin sen enkä vinkunut. Ja se miehen mausteet oli siis joku grillimauste jne.
Siis miten joku mies laittaa sinun ruokaasi pippuria tai yhtään mitään? Ehkä ei kannata antaa jokaisen vastaantulijan sörkkiä ruokiasi, jos olet noin herkkä.
Pippuria voisi lisätä pöytämausteena omaan annokseen, hölmö mies jos se ei sovi.
Lyöt nyrkin pöytään sanot "per...e nyt loppu pippurien jauhanta, tai työnnän pippurimyllyn sun perse..en!