Onko ihan normaalia jos alkaa naurattaa kun katsoo sivulta täytettävän pesukoneen pyörimistä?
Itse repeän aina kun vahdin konetta ja katson kun pyykit pyörii vimmatusti koneen sisällä.
Olenko jotenkin idiootti vai onko muitakin joille käy samoin? 😅
Kommentit (24)
Kuulostaa hauskalta.
Pidän sua symppiksenä.
Kiva vain, että jotain naurun aiheita vielä on.
En ole ikinä kuullut, että joku tuota naureskelisi. Mutta jatka vaan, eipä tuosta kellekään haittaakaan ole.
Mulle samaa kamaa kuin aloittajalla on.
Mulla eilen kun olin pesemässä hampaita ennen nukkumaanmenoa, tuli jostain mieleen ihan yhtäkkiä sana "lihapönttö" ja repesin täysillä purskauttaen hammastahnat kylppärin peilikaappiin ja pitkin seiniä ja nauroin katketakseni minuuttitolkulla maha kipeänä. Saman muistan käyneen kerran kun tein ruokaa, plöräytin ketsuppia tomaattikastikkeeseen ja samalla kun ketsuppipullosta kuului pieruääni niin minäkin pierin. Silloin nauroin lattialla sikiöasennossa ketsuppipullo kädessäni, nauroin niin kuollakseni, että taisin pissata vähän! :D Ahh, yllättävät ja selittämättömät sekä hallitsemattomat naurupyrähdykset! :DDDD
Ei. Jos olet hankkinut koneen johon olet tyytyväinen, naurat hyvää mieltäsi.
Kyllä mua joskus nauratti. Kun olin 2v ja istuin potalla.
Meidän koira ja kissa, vielä melkein pentuiässä olevia molemmat, seuraavat haltioissaan kun pyykit pyörivät koneessa. Koira saa suorastaan hepulin kun linkousvaihe alkaa. Varmaan nauravat omalla "kielellään".
Tuli mieleen suomalainen sananparsi, joka mielestäni sopii ketjun aloitukseen.
Hullulla on halvat huvit.
Hihii, pikkarit ja sukat ihan sekasin!!!
Tekeekö mikroaaltouuni sulle saman?
Mua taas alkaa nukuttaa kun luen näin tylsiä aloituksia...
Mäkin joskus sitä kattelen mut ei se sillai naurata,
Seksikone!! Siellä näkyvillä pyörii pitsiset pikkupöksyt ja rintaliivit. Tietyissä uskonryhmissä tuollaista pesukonetta ei saanut sijoittaa näkyville esim. keittiöön. 70-luvun alussakin maalla saattoi talon ainut vesiliittymä olla keittiössä (weskinä vain ulkohuussi). Sivustaladattava lasi-ikkunallinen pesukone oli syntiä 😆
Jos on vauva, niin voi olla ihan normaalia.
Kai se ihan normia on jos oot vetänyt sieniä illan ratoksi luulisin
Ei kai pesukoneen tuijoittamisessa mitään pahaa ole, jos se jotain huvittaa. Vähän outo harrastus kuitenkin? Muistathan kuitenkin tyhjätä pesun jälkeen koneen, ravistella ja ripustaa pyykit kuivumaan (mikäli ei ole kuivausrumpua).
Kuvaa youtubeen sitä. Kyllä se MTV:n ja Nelosen pakkohauskat visailut päihittää.
Aika idioottimaiselta kuulostaa, mutta huvinsa kullakin.