Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte elää kaikkien kropan virheiden kanssa?

Vierailija
07.04.2023 |

Tuntuu masentavalta enkä voisi kuvitellakaan esim. parisuhdetta, kun en kykene riisumaan kenenkään silmien alla. Pelkästään pimeässä tuskin yksikään mies suostuu puuhastelemaan.

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Kiitos kysymästä.

Vierailija
122/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä itsetunto ja itsevarmuutta. Pari virhettä ei elämääni kaada.

Mitä ilmeisemmin kehosi virheet eivät myöskään ole mitään kummoisia vaan tyyliin pattipolvet, oikea rinta aavistuksen vasempaa isompi ja kaksi haaleaa raskausarpea vatsassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina luulee, että miehiä kiihottaa jotkut 50-kiloiset tikkulaihat akat. Ei minua ainakaan. Esim kunnon mehevä perse on iso turn on 😋

Tämäpä lohduttaa, kun yksi suurimmista vioistani on kapea lantio ja pieni takapuoli. Kiitos.

Ap

Taidat loppujaan olla pelkkä inisevä trolli.

Ja millä perusteella? Vain ylipainoisella voi olla kauneusvirheitä? En nyt ihan ymmärrä.

Ap

Tällä palstalla rumuus mielletään aina ylipainoksi tai sitten kuvitellaan, että ruma on ruma, koska ei osaa käydä suihkussa ja pestä hampaitaan. Suuri osa ihmisistä jotenkin sinnikkäästi pyrkii kieltämään rumuuden ja rumien ihmisten olemassa olon.

Tämäpä. "Ei ne raskausarvet haittaa ja ainahan voi laihduttaa." No, kun ei ole raskausarpia eikä ylipainoa! Kroppa vaan joka kohdasta valuvikainen.

No mikä sinullakin on kropassa sitten niin vialla? Vika lienee enemmän päässäsi kuin kropassasi.

Jos ajatellaan, mitkä kohdat naisen kropassa on nättejä tai edes kivoja, niin minulla ei ole mitään niistä. Kroppani on kuin miehellä, paitsi lisätään siihen vielä pari kokoa liian iso nahka, joka hyllyy makkaroille selästä, vaikka muuten olen hoikka. En ole nähnyt tällaista muilla. Peppua ei ole eikä tule, vaikka treenaisin hulluna. Selkälinja on luotisuora, olen yhtä leveää pötköä. Sääret on lyhyet. Kirsikkana kakun päällä rintojen kehitysvirhe, jota on yritetty korjata lukuisia kertoja. Tuloksena ihan yhtä järkyttävät, mutta vielä erittäin näkyviä arpia täynnä olevat rumilukset. Olisi edes terve kroppa, mutta näin keski-ikäisenä alkaa hajoilla mistä milloinkin.

Että joo. Ihan ei ole vain korvien välissä. Ei tässä ole mitään kivaa. Ehkä jokseenkin normaalilla varrella varustetut ei vain kykene käsittämään.

Oletko kokeillut korsettia? Siis sellaista oikein kunnolla kiristettävää korsettia? Korsetilla saa kiristettyä itselleen vyötärön ja lisäksi sen jatkuva käyttäminen muotoilee vyötäröä niin, että vaikka korsetin ottaa pois, vyötärö pysyy kapeana. Jos korsetin säännöllisen käyttämisen lopettaa vyötärö tietenkin palautuu entiseen kokoonsa. Kun vyötärö on selkeästi erottuva, takapuolikin näyttää kurvikkaammalle.

Vierailija
124/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä ihmistä ei ole olemassa.

Vierailija
125/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkona elämällä jaksaa, ei ole ketään arvostelemassa.

Vierailija
126/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina luulee, että miehiä kiihottaa jotkut 50-kiloiset tikkulaihat akat. Ei minua ainakaan. Esim kunnon mehevä perse on iso turn on 😋

Tämäpä lohduttaa, kun yksi suurimmista vioistani on kapea lantio ja pieni takapuoli. Kiitos.

Ap

Ja millä perusteella? Vain ylipainoisella voi olla kauneusvirheitä? En nyt ihan ymmärrä.

Ap

Tällä palstalla rumuus mielletään aina ylipainoksi tai sitten kuvitellaan, että ruma on ruma, koska ei osaa käydä suihkussa ja pestä hampaitaan. Suuri osa ihmisistä jotenkin sinnikkäästi pyrkii kieltämään rumuuden ja rumien ihmisten olemassa olon.

Tämäpä. "Ei ne raskausarvet haittaa ja ainahan voi laihduttaa." No, kun ei ole raskausarpia eikä ylipainoa! Kroppa vaan joka kohdasta valuvikainen.

No mikä sinullakin on kropassa sitten niin vialla? Vika lienee enemmän päässäsi kuin kropassasi.

Jos ajatellaan, mitkä kohdat naisen kropassa on nättejä tai edes kivoja, niin minulla ei ole mitään niistä. Kroppani on kuin miehellä, paitsi lisätään siihen vielä pari kokoa liian iso nahka, joka hyllyy makkaroille selästä, vaikka muuten olen hoikka. En ole nähnyt tällaista muilla. Peppua ei ole eikä tule, vaikka treenaisin hulluna. Selkälinja on luotisuora, olen yhtä leveää pötköä. Sääret on lyhyet. Kirsikkana kakun päällä rintojen kehitysvirhe, jota on yritetty korjata lukuisia kertoja. Tuloksena ihan yhtä järkyttävät, mutta vielä erittäin näkyviä arpia täynnä olevat rumilukset. Olisi edes terve kroppa, mutta näin keski-ikäisenä alkaa hajoilla mistä milloinkin.

Että joo. Ihan ei ole vain korvien välissä. Ei tässä ole mitään kivaa. Ehkä jokseenkin normaalilla varrella varustetut ei vain kykene käsittämään.[/

Kiinnostaisi kuulla noista rintaleikkauksista enemmän, miksi ne eivät mielestäsi onnistuneet? Itse olen harkinnut silkkareita tai rasvansiirtoa, mutta alan jo olla sen verran vanha, että en tiedä viitsiikö tässä iässä enää vaivautua.

Vierailija
127/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä ihmistä ei ole olemassa.

Sanoisin kyllä, että moni kaunis nainen on tarpeeksi lähellä täydellista.

Vierailija
128/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan lapsen nuorena, 18 vuotiaana. Siitä jäi raskausarvet. Niitä kipuihin vuosia, kunnes sain toisen 22 vuotiaana. Siitä jäi kroppaan hermovaurio (joka ei onneksi kipuile enää). Kuopus ja vika syntyi, kun olin 32v. No sain laskeuman, joka onneksi leikattiin. Mutta ehdin elää sitä toimimattoman kehon helvettiä 8kk. Kun jonkun kehon perustoiminnon sujuvuuden menettää, vasta sitten tajuaa, miten käsittämättömän suuri merkitys sillä on, että saa hengitettyä keuhkoihin kunnolla ilmaa, saat käytyä vessassa ongelmitta, jaloilla pääsee eteenpäin jne. Mä olen niiiiin uskomattoman kiitollinen ja onnellinen, että oma kroppa on taas kunnossa!!

Eli pointti oli kai, että kaikissa on jotain jälkiä. Arvet on mun mielestä sikäli merkityksettömiä, että yleensä ne ei vaivaa. Ne vain on. Mutta sitä ei tiedä, mitä se kaunein ja hoikin nainen kantaa mahdollisesti kroppansa sisäpuolella. Ei kannata olla kateellinen ja vertailla itseä toisiin.

Vierailija
129/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ruma kroppa paina mitään jos luonne on raskas ja kurja.

Vierailija
130/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v kirjoitti:

Sain ekan lapsen nuorena, 18 vuotiaana. Siitä jäi raskausarvet. Niitä kipuihin vuosia, kunnes sain toisen 22 vuotiaana. Siitä jäi kroppaan hermovaurio (joka ei onneksi kipuile enää). Kuopus ja vika syntyi, kun olin 32v. No sain laskeuman, joka onneksi leikattiin. Mutta ehdin elää sitä toimimattoman kehon helvettiä 8kk. Kun jonkun kehon perustoiminnon sujuvuuden menettää, vasta sitten tajuaa, miten käsittämättömän suuri merkitys sillä on, että saa hengitettyä keuhkoihin kunnolla ilmaa, saat käytyä vessassa ongelmitta, jaloilla pääsee eteenpäin jne. Mä olen niiiiin uskomattoman kiitollinen ja onnellinen, että oma kroppa on taas kunnossa!!

Eli pointti oli kai, että kaikissa on jotain jälkiä. Arvet on mun mielestä sikäli merkityksettömiä, että yleensä ne ei vaivaa. Ne vain on. Mutta sitä ei tiedä, mitä se kaunein ja hoikin nainen kantaa mahdollisesti kroppansa sisäpuolella. Ei kannata olla kateellinen ja vertailla itseä toisiin.

Olisikin vaan arpia.

131/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa se olis ilman silmiä elää 😃

Vierailija
132/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ilmeisemmin kehosi virheet eivät myöskään ole mitään kummoisia vaan tyyliin pattipolvet, oikea rinta aavistuksen vasempaa isompi ja kaksi haaleaa raskausarpea vatsassa.

Pieleen meni mutta kiitos nauruista. Luettelemasi virheet ovat toki tavallisia mutta minulla onneksi ei ole niistä yhtäkään.

Vierailija
133/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieleen meni mutta kiitos nauruista. Luettelemasi virheet ovat toki tavallisia mutta minulla onneksi ei ole niistä yhtäkään.

Ei tietenkään ole, tulithan tähän ketjuun vain nostamaan itseäsi.

Vierailija
134/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. Ap taitaa olla varsinainen valopää.

Vierailija
135/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Että joo. Ihan ei ole vain korvien välissä. Ei tässä ole mitään kivaa. Ehkä jokseenkin normaalilla varrella varustetut ei vain kykene käsittämään.

Oletko kokeillut korsettia? Siis sellaista oikein kunnolla kiristettävää korsettia? Korsetilla saa kiristettyä itselleen vyötärön ja lisäksi sen jatkuva käyttäminen muotoilee vyötäröä niin, että vaikka korsetin ottaa pois, vyötärö pysyy kapeana. Jos korsetin säännöllisen käyttämisen lopettaa vyötärö tietenkin palautuu entiseen kokoonsa. Kun vyötärö on selkeästi erottuva, takapuolikin näyttää kurvikkaammalle.

Olen kokeillut. Välitön päänsärky (kun sekä lymfakierto että verenkierto häiriintyy) ja vatsakipu. Mulla tulee kauhea turvotus ja ilmavaivat jo siitä, että on tavalliset sukkahousut tai korkeavyötäröiset housut jalassa. Vyötärön kohta ei kestä puristusta yhtään.

Vierailija
136/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan tanssia. Tanssiessani kehoni on kaunis vaikka hieman sairas ja silvottu onkin. 

En jaksa  miettiä kelpaisinko jollekin miehelle. Luulen että voin paremmin ilman miestä.

Vierailija
137/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Että joo. Ihan ei ole vain korvien välissä. Ei tässä ole mitään kivaa. Ehkä jokseenkin normaalilla varrella varustetut ei vain kykene käsittämään.[/

Kiinnostaisi kuulla noista rintaleikkauksista enemmän, miksi ne eivät mielestäsi onnistuneet? Itse olen harkinnut silkkareita tai rasvansiirtoa, mutta alan jo olla sen verran vanha, että en tiedä viitsiikö tässä iässä enää vaivautua.

Mulla ei ollut noista kysymys, vaan ihan kunnon kehitysvirhe. Ei vikaa koossa. Mutta en tekisi itselleni enää mitään keinotekoista. Ei niissä ole kauneustakuuta. Mitä vain voi mennä pieleen. Itselläni ihotyyppi ei toiminut odotetusti näiden kanssa, vaikka muualla kropassa leikkausarvet oli ihan ok. Rinnat olikin sitten ihan oma lukunsa. Paljon mieluummin ne kamalat, mutta luonnolliset kuin kamalat ja piloille leikellyt.

Vierailija
138/140 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mulla ei ollut noista kysymys, vaan ihan kunnon kehitysvirhe. Ei vikaa koossa. Mutta en tekisi itselleni enää mitään keinotekoista. Ei niissä ole kauneustakuuta. Mitä vain voi mennä pieleen. Itselläni ihotyyppi ei toiminut odotetusti näiden kanssa, vaikka muualla kropassa leikkausarvet oli ihan ok. Rinnat olikin sitten ihan oma lukunsa. Paljon mieluummin ne kamalat, mutta luonnolliset kuin kamalat ja piloille leikellyt.

Ikävä kuulla, että arpeutuminen aiheutti ongelmia. Tuo on juurikin syy omalla kohdalla miksi olen lykännyt leikkaukseen menemistä, ihoni on taipuvainen muodostamaan arpikudosta ja olen pelännyt, että lopputulos on sen vuoksi kamala. Itselläni siis pienet ja lievästi tubulaariset tissit, jotka pitkälti pilasi nuoruuteni. En uskaltanut ikinä seurustella kenenkään kanssa, eikä sitä kysyntääkään kyllä paljoa ollut , koska ei tissejä. Nyt vanhempana rintojen muoto on korjaantunut painonnousun myötä, mut kilot on sitten tehnyt tuhojaan muualla ja kroppa näyttää aika kauhealta. Varmaan kannattaa kuitenkin vaan suosiolla unohtaa se tissileikkaus.

Vierailija
139/140 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen virheiden? En ymmärrä aloitusta.

Olin tulossa samaa kirjoittamaan. Mitä ihmeen kropan virheitä??? Ei ne ole mitään virheitä, vaan kaikkien kropat on omanlaisiaan, mutta ei "virheellisiä" jos kerran normaalisti toimii ja elämä sujuu.

Kannattaa ajatella niin, että ilman näitä jalkoja en kävelisi ja ilman tätä kroppaa en minä olisi minä jne.

Vierailija
140/140 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut vinoa ja rumaa nenääni. Parikymppisenä harkitsin kauneusleikkaukseen menoa, mutta ei ollut silloin rahaa. Nyt olisi rahaa, mutta se menisi nenäleikkauksessa hukkaan, kun iän myötä on kauneus kohta mennyttä muutenkin, oli nätti nenä tai ei. Eli eipä muu auta kuin elää sen kanssa, mitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän