Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte elää kaikkien kropan virheiden kanssa?

Vierailija
07.04.2023 |

Tuntuu masentavalta enkä voisi kuvitellakaan esim. parisuhdetta, kun en kykene riisumaan kenenkään silmien alla. Pelkästään pimeässä tuskin yksikään mies suostuu puuhastelemaan.

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella kunnioituksella ketjun kehovihaisille: se väärän näköinen kroppa ei ole teidän onnenne este. Kaikki joutuvat hyväksymään kehonsa sellaisina kuin ne on, jopa ne supermallit. Supermallit on ihan valtavan pitkiä, niillä on kulmikas luusto ja erityisesti lantiota leveämmät hartiat. Se ei ole naisellista ja siroa nähnytkään. Audrey Hepburn taas on lyhyt ja tyttömäinen, Tilda Swinton on dramaattisuudessaan valtavan vetävä, Marilyn oli erittäin naisellinen muttei missään nimessä siro ja niin edelleen. Noista joka ikinen näyttää/näytti huonolta väärän mallisissa ja kokoisissa vaatteissa ja ilman että on käytetty paljon aikaa sen oman tyylin kehittämiseksi ja ylläpitämiseksi.

Pitäisikö corgin verrata itseään dobermanniin ja hävetä töpöjalkojaan? Ei. Pitääkö sun verrata itseäsi johonkin aivan eri ruumiinrakenteen omaavaan ja hävetä itseäsi? Ei. Pelatkaa sillä mitä on.

Vierailija
82/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti! En edes ajattele juurikaan omaa kroppaani. Tai siis miltä se näyttää. Ei mulla mikään täydellinen kroppa ole, mutta mitä sitten? Eipä ole suurimmalla osalla muitakaan. Ei vaikuta käytännössä mihinkään elämässäninoin vähäpätöinen asia.

Vierailija
84/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella ketjun kehovihaisille: se väärän näköinen kroppa ei ole teidän onnenne este. Kaikki joutuvat hyväksymään kehonsa sellaisina kuin ne on, jopa ne supermallit. Supermallit on ihan valtavan pitkiä, niillä on kulmikas luusto ja erityisesti lantiota leveämmät hartiat. Se ei ole naisellista ja siroa nähnytkään. Audrey Hepburn taas on lyhyt ja tyttömäinen, Tilda Swinton on dramaattisuudessaan valtavan vetävä, Marilyn oli erittäin naisellinen muttei missään nimessä siro ja niin edelleen. Noista joka ikinen näyttää/näytti huonolta väärän mallisissa ja kokoisissa vaatteissa ja ilman että on käytetty paljon aikaa sen oman tyylin kehittämiseksi ja ylläpitämiseksi.

Pitäisikö corgin verrata itseään dobermanniin ja hävetä töpöjalkojaan? Ei. Pitääkö sun verrata itseäsi johonkin aivan eri ruumiinrakenteen omaavaan ja hävetä itseäsi? Ei. Pelatkaa sillä mitä on.

Ihanaa, että mietit asiaa ja jaksoit vastata noin pitkästikin vielä. Ymmärrän pointtisi, varmasti on totta, että kauniilla ja ns standardien mukaisillakin ihmisillä on omat murheensa ulkonäkönsä suhteen, mutta on tosiaan hiukan eri juttu surra jotain isoa luomea tai pikku selluliittikuoppaa jossain kohdassa, verrattuna vaikka siihen, että koko vartalon mittasuhteet on keturallaan ja siitä ei tule ikinä millään treenilläkään saamaan järkevän näköistä, saati kaunista. Helppo sanoa, että pelatkaa sillä mitä on. Minä en halua näyttää ihmiscorgilta. Se rajoittaa hyvin paljon elämää. On nimittäin paljon kaikkea sellaista mitä corgit eivät voi pikku töppöjalkoineen tehdä, toisin kuin ne dobermannit. Voi vain toimia jonain säälittävänä töpsöttelevänä komiikan lähteenä.

Vierailija
85/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha miettiä paria pikkuvikaa. Paljon hyvääkin löytyy meistä kaikista.

Vierailija
86/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja muutoin olen itseeni ihan tyytyväinen, mutta luonnottoman paksu penis aidosti hävettää. Saan sormeni esim juuri ja juuri ranteen ympärille, mutta en penikseni 😑

Vierailija
87/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on paljon vikoja ja virheitä. Löytyy arpia ja ryppyjä. Kuitenkin miehet pitävät viehättävänä ja seuraa saa huiskia sivummalle.

Vierailija
88/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on häpyhuulet rumat tursakkeet 😔

Vierailija
89/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on paljon vikoja ja virheitä. Löytyy arpia ja ryppyjä. Kuitenkin miehet pitävät viehättävänä ja seuraa saa huiskia sivummalle.

Sepä mukavaa. Minulla ei ole tuota ongelmaa..

Ap

Vierailija
90/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vaikka millainen töppöjalka rumilus, kunhan saisin vastineeksi nämä hermosäryt ja muut kivut pois. Koko ajan tulee lisää, kun tutkitaan, selkärankakin kieronväärä. Eikä edes eläkeiässä.  Olkaa onnellisia terveistä kehoistanne, niin kauan kuin saatte niistä nauttia. Aidosti rakastava kumppani ei ole pelkän kropan kanssa yhdessä. Ihan muut asiat ratkaisevat.

En tämän enempää valota asiaa, mutta kannattaa miettiä, voiko esim. kroonista kipua tunteva kyetä seksiin jne....

Vierailija
91/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin vaikka millainen töppöjalka rumilus, kunhan saisin vastineeksi nämä hermosäryt ja muut kivut pois. Koko ajan tulee lisää, kun tutkitaan, selkärankakin kieronväärä. Eikä edes eläkeiässä.  Olkaa onnellisia terveistä kehoistanne, niin kauan kuin saatte niistä nauttia. Aidosti rakastava kumppani ei ole pelkän kropan kanssa yhdessä. Ihan muut asiat ratkaisevat.

En tämän enempää valota asiaa, mutta kannattaa miettiä, voiko esim. kroonista kipua tunteva kyetä seksiin jne....

Se vaan, että sitä aidosti rakastavaa kumppania ei mistään tupsahda, kun sattuu olemaan tarpeeksi ruma töppöjalka. Eipä siis ole mahdollisuutta seksiinkään, joten se siitä. Ainakaan kenenkään muun kanssa. Jaksamista sinulle kuitenkin.

Vierailija
92/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina luulee, että miehiä kiihottaa jotkut 50-kiloiset tikkulaihat akat. Ei minua ainakaan. Esim kunnon mehevä perse on iso turn on 😋

Vierailija
93/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan, että sitä aidosti rakastavaa kumppania ei mistään tupsahda, kun sattuu olemaan tarpeeksi ruma töppöjalka. Eipä siis ole mahdollisuutta seksiinkään, joten se siitä. Ainakaan kenenkään muun kanssa. Jaksamista sinulle kuitenkin.

Nooh, miten mä olenkaan melko varma siitä, että tämän ketjun kirjoittajat taitavat olla ns. täysin normaalin näköisiä. Jokaisen toive on varmaankin olla kaunis tai ainakin nätti ja sopusuhtainen kuitenkin, ok. Mutta on pelattava jaetuilla korteilla. Jos miettii ulkonäköään ja surkastelee elämäänsä, jää se osittain elämättä.

Mulla on kymmenien vuosien kumppani, joka on nähnyt minut vaikka millaisessa kunnossa. Painokin on sahannut edestakaisin. On itse tosi kivannäköinen. Tyytyy seksittömään elämäänkin. Ja tiedän sen, koska ollaan aina yhdessä. Hänellä työeläke, sellaisesta työstä mistä pääsee suht nuorena eläkkeelle, minulla työkyvyttömyysvastaava.

Ymmärrän toki ulkonäköpaineet, ja ihmiset kokevat omansa kuka mitenkin, voi tulla jopa mielenterveysongelmiakin, mutta maailmaan mahtuu kaikenkokoisia ja -näköisiä. Onko sen kumppanin  oltava omaa tasoa korkeammalla, vai miksi ei sellaista sitten löydy? Ei kai nyt kaikki kuitenkaan hae jotain instabeibejä? Ja ei kai nekään meikittöminä ja ilman tehtyjä toimenpiteitä mitenkään poikkeavan upeita ole.

Ja kiitos, toivon minäkin kaikille hyvää ja oikein mukavaa kevättä!

Vierailija
94/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa on noita ratapölkkysääriä. Osa on saanut sirommat äidin puolelta. Ratapölkyt toimii kuitenkin ihan hyvin ja mummollakin ne oli. En tiedä serkkujeni kärsineen ratapölkyistään.

Vierailija
95/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ikäänkuin nämä sulkisivat toisensa pois, joko terve ja ruma tai sairas ja kaunis. Itse olen sekä ruma, että kipeä, tuo mainitsemasi skolioosikin löytyy.

Ap

Vierailija
96/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina luulee, että miehiä kiihottaa jotkut 50-kiloiset tikkulaihat akat. Ei minua ainakaan. Esim kunnon mehevä perse on iso turn on 😋

Tämäpä lohduttaa, kun yksi suurimmista vioistani on kapea lantio ja pieni takapuoli. Kiitos.

Ap

Vierailija
97/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pidän vaatteet päällä ja jos joudun vaikka yleiseen saunaan, pidän pyyhettä päällä.

Mulle on naurettu ja tuijotellaan muuten. Vaikka en menis nyt sanomaan, että ne muutkaan on täydellisiä.

Maailma on raaka.

En kuitenkaan masennu asiasta. Eteenpäin sano mummot.

Vierailija
98/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa on noita ratapölkkysääriä. Osa on saanut sirommat äidin puolelta. Ratapölkyt toimii kuitenkin ihan hyvin ja mummollakin ne oli. En tiedä serkkujeni kärsineen ratapölkyistään.

Ja kauniistipa sinäkin heidän koivistaan puhut. Halveksunta haisee tänne asti.

Vierailija
99/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni oon silti kaunis. Mutta en vastaa nykyisiä kauneusihanteita.

Vierailija
100/140 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan oo mitkään gasellisääret, hyvin oon töpöilläni pärjännyt ja perheen saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi