Miksi ystävä ei muista yhtään mitään mitä olen puhunut?
Kysyy samat kysymykset ja "yllättyy" aina vastauksista. Tuntuu tökeröltä.
Kommentit (45)
Minulla oli vaikeuksia muistaa suullisesti sanottuja asioita. Kuunteleminen ja ymmärtäminen oli muuttunut työlääksi. Entiset mukavat sosiaaliset tilanteet kuormittivat. Taustahäly häiritsi. Olin väsynyt. Kuulontutkimuksessa löytyi huomattava puhealueen kuulonalenema.
En huomannut kuulonalenemaa itse. Läheiset pyysivät menemään kuulotestiin. Olin varma, että kuulo on normaali. Ei ollut. Sain kuulolaitteen.
Ärsytti tänään tää asia, etsin vanhan ketjun googlatessani.
Pidin yhtä kaveria läheisenä, ollaan tunnettukin aika pitkään.
Laittoi viestiä että "hei oon tänään täällä sun kulmilla, jos nähtäis?" Mietin, että mitä se tekee täällä vähän maalla, niin tarkoitti entistä asuinpaikkaani, missä olen asunut 5 v sitten.
Olen myös usein sanonut, missä järjestyksessä olen sisaruksissa ja monelle tämä on aina sellainen EIKU AINIIN, sä oot keskimmäinen, muistin että vanhin!
Yksi uusi tuttavuus myös muisti asuinpaikkani täysin väärin, ei edes sinne päin mitä olin puhunut.
Sukunimen on kanssa moni unohtanut. Joo joillain on "huono muisti", mutta ärsyttää aina toistella samoja juttuja ja kertoa uudelleen samat asiat mitkä on jo moneen kertaan puhuttu..
Vierailija kirjoitti:
Tosi ärsyttävää. Onko hän edes oikea ystävä? Mummoni oli samanlainen enkä sitten jaksanut enää pitää yhteyttä.
Olet hirveä. Toivottavasti karma maksaa sulle.
Joko hän ei muista tai sitten puhut niin paljon, ettei sitä pysty omaksumaan. Tai molemmat.
Olin tehnyt jo monta kuukautta töitä ihan kivan työkaverin kanssa, niin hän kysyi yhtäkkiä, että mikä sun nimi olikaan?
Ööhh
Siitä tulee kans tosi outo olo, jos joku pitkäaikaisempi tuttu kysyy yhtäkkiä että mikä sun sukunimi olikaan