Minulla on kolme tytärtä ja jokainen heistä sanoo ettei halua lapsia
Eivät oikeastaan ole kiinnostuneet edes parisuhteista.
Ystäviä ja harrastuksia on. Opiskelevat kunnianhimoisesti.
Kommentit (306)
Veljen tai siskon omaavilla voi olla asenteena, että toinen voi tehdä lapsia.
Ainoana lapsena pidän tuota kiinnostavana. Velvollisuus on täytetty jos joku perheestä saa lapsia.
Ehkä jos lapsia on useita, vastuu hajaantuu eivätkä koe omaksi työksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu on turhaa jos ei saa lapsia
Ei vaan silloin se juuri kannattaa. Jos hankkii lapsia, voi huoletta elämämkouluilla.
Kannattaa? Ihmisen tarkoitus on saada jälkeläisiä. Ainoa tarkoitus
Ihminen on haittalaji, meitä ei tarvita mihinkään.
Missäs tämä opetetaan?
Vierailija kirjoitti:
Veljen tai siskon omaavilla voi olla asenteena, että toinen voi tehdä lapsia.
Ainoana lapsena pidän tuota kiinnostavana. Velvollisuus on täytetty jos joku perheestä saa lapsia.
Ehkä jos lapsia on useita, vastuu hajaantuu eivätkä koe omaksi työksi?
Mun veljellä on 4 lasta ja tavallaan ajattelen tosiaan että sukulinjan jatkaminen on turvattu. Ja voin muutenkin tätinä ottaa "rusinat pullasta", teen kivoja juttuja lasten kanssa mutta ei ole kasvatusvastuuta 😀
Kyllä ne Afrikassa ja Intiassa pitää huolen että ihmiskunta lisääntyy. Suomalaiset ehkä tulevaisuudessa häviää sukupuuttoon ja koko suomen kieli. En ole näkemässä sitä, onneksi.
Joku varmaan jo kuitannut saman, sori en jaksa lukea koko ketjua...
Kunpa se olisikin näin, mutta ihmisen lisääntyminen on jo niin avustettua ja tuettua, että kaiken maailman vammaisetkin sikiöt kypsytellään letkuin ja lämmitetyin keskoskaapein elämään. Ja muutenkin tendenssi alkaa olla se, että fiksut ihmiset lykkäävät lisääntymistään (kouluttautuvat, panostavat uraan tms.) ja pikemminkin se "epäedullisempi" aines jakaa geenejään ja pukkaa uutta vauvaa ilmoille toinen toisensa perään yhteiskunnan iloisesti tätä tukiessa.
Veronmaksajana vee-ituttaa tämä lapsiperheiden loputon hyysäys niin, ettei veri kierrä. Jokainen saisi elättää lapsensa ihan itse.