Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kolme tytärtä ja jokainen heistä sanoo ettei halua lapsia

Vierailija
07.04.2023 |

Eivät oikeastaan ole kiinnostuneet edes parisuhteista.
Ystäviä ja harrastuksia on. Opiskelevat kunnianhimoisesti.

Kommentit (306)

Vierailija
281/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa. Mut toisaalta musta on vaikuttanut että veloja tulee usein saman perheen lapsista. Ei aina mut yllättävän usein.

Älykkyys periytyy.

Vela ja periytyvyys ei oikein sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
282/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelu on turhaa jos ei saa lapsia

😂😂😂😂

Niin. Etkö tajua että ihminen ei ole minkään arvoinen jos ei tee uusia ihmisiä, jotka hekin myös ovat arvottomia jos eivät tee uusia ihmisiä, ja sama koskee tietysti loputtomasti ja loputtomasti myös heidänkin lapsiaan ja lapsenlapsiaan.

Ihan selvä asia kun sen oikein oivaltaa.

Ihmisen arvo syntyy siitä, miten hän elää. Ei siitä tuottaako hän jälkeläisiä maapallolle vai ei. Siitossonnin arvo syntyy uusien jälkeläisten siittämisestä, ei ihmisten.

Et sä voi sanoo noin! Ihmisen tehtävä on tehdä uusia ihmisiä, ja se kuka ei niin tee on arvoton ja turha ihminen. Näim om näreet jämpti näim!

Näinhän se on kaikilla eläinlajeilla. Luonnonlaki. Toisaalta niinhän se menee että heikoimpien ja lisääntymiskelvottomien sukuhaarojen ei pidäkään lisääntyä. Niin se ihmiskunta kehittyy.

Lisääntyneet usein yrittävät käyttää tätä nokkelana piikittelynä lisääntymättömiä kohtaan - tajuamatta että tutkitusti alemman ÄO:n ja taloudellisen tilanteen ihmiset lisääntyvät eniten. Saahan silläkin toki ylpeillä jos haluaa.

Eikä tuo loukkaus muutenkaan ole loukkaus.

"Hahaha, sun ei todellakaan pitäiskään saada lapsia!"

"Ei niin, kun en niitä halua."

"No mutta kato sun geenit on jotenkin vialliset kun et lisäänny."

"Niin on, se on yksi syy miksi en lapsia hanki."

"No mutta kato kaikista ei ole äidiksi/isäksi."

"Ei niin, ja olen sen verran älykäs että tajuan tämän etukäteen, enkä siis lasta hanki kun en häntä halua."

"No mutta kato... öööh... et tiedä mitä tosi rakkaus on ennen kuin lapsesi syntyy."

"Sovitaan sitten niin."

"No mutta.............................. kyllä sinunkin pitäisi lapsia hankkia!!??!!"

"Ai nytkö olisinkin sopiva äidiksi/isäksi?"

Aina sama kaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Niin. Etkö tajua että ihminen ei ole minkään arvoinen jos ei tee uusia ihmisiä, jotka hekin myös ovat arvottomia jos eivät tee uusia ihmisiä, ja sama koskee tietysti loputtomasti ja loputtomasti myös heidänkin lapsiaan ja lapsenlapsiaan.

Ihmisen arvo syntyy siitä, miten hän elää. Ei siitä tuottaako hän jälkeläisiä maapallolle vai ei. Siitossonnin arvo syntyy uusien jälkeläisten siittämisestä, ei ihmisten.

Et sä voi sanoo noin! Ihmisen tehtävä on tehdä uusia ihmisiä, ja se kuka ei niin tee on arvoton ja turha ihminen. Näim om näreet jämpti näim!

Näinhän se on kaikilla eläinlajeilla. Luonnonlaki. Toisaalta niinhän se menee että heikoimpien ja lisääntymiskelvottomien sukuhaarojen ei pidäkään lisääntyä. Niin se ihmiskunta kehittyy.

Lisääntyneet usein yrittävät käyttää tätä nokkelana piikittelynä lisääntymättömiä kohtaan - tajuamatta että tutkitusti alemman ÄO:n ja taloudellisen tilanteen ihmiset lisääntyvät eniten. Saahan silläkin toki ylpeillä jos haluaa.

Tutkitusti joo. Aika kulunut läppä srkin. Sulla on varmaan linkkiä tutkimukseen johon viittaat?

Vierailija
284/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa. Mut toisaalta musta on vaikuttanut että veloja tulee usein saman perheen lapsista. Ei aina mut yllättävän usein.

Älykkyys periytyy.

Ja siihen se sitten loppuikin. Hyvä niin.

Vierailija
285/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys periytyy.

En puhunut velauden perityvyydestä vaan älykkyyden. Älykkyys johtaa olemaan vela tänä aikana, kun se ensi kertaa maailmanhistoriassa on mahdollista.

Vai meinasitko ettei velat ole itse syntyneet ollenkaan?! 😂😂😂

Lapselliset ei ikinä osaa perustella näkemyksiään kovinkaan loogisesti.

Sä saat haluta lapsia, ei se ole veloilta pois eikä se ole sulta pois ettei kaikki halua samaa kuin sä.

Vierailija
286/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistisia kakaroita. Juu, esi-isäsi ja -äitisi saivat jälkeläisiä miljoonia vuosia, mutta just sinä päätit ettei lapsia kannata hankkia ja olet ainoana mielipiteessäsi oikeassa.

Joka tapauksessa, minulle valehdeltiin nuoresta alkaen että naisen tärkein asia on tehdä uraa ja palvelus maapallolle ettei lisäänny. Kaikki tuo oli valetta. Urani ja työni eivät tuoneet sitä onnea, mikä minulle luvattiin. Tein lapset yli 35-vuotiaana ja äitiys on ollut minulle arvokkain sekä ihanin asia elämässä. Kadun ainoastaan sitä ettei kukaan kertonut, että lapset kannattaa saada nuorena kun on jaksavampi ja jaksaa yöheräilyjäkin paremmin. Kaikki tuo lapsiviha ja työkeskeisyyskulttuuri lähipiirissäni melkein tuhosivat mahdollisuuteni onnelliseen elämään.

Kaikin mokomin jos halusit tuottaa maailmaan yhden tulevan burnoutin partaalle joutuvan tienaaja&turvaajan ja miehensä kusettamaksi joutuvan tyttären. Tälläkin hetkellä Suomesta löytyy lukuisia pahoinvoivia perheitä. Tuleeko tuska helpottamaan tulevaisuudessa? Ei. Kentälle iskeytyy uusi satsi sovinisteja hakemaan itselleen kuuliaista vaimoa jota petetään sokeridaamin kanssa. Vaimo parka kärsii taloudellisen riippuvuuden takia. Boomerit tahtoo naisten tuottavan boomereiden jälkeläisille tottelevaisia kohtuja.

Onko meillä asiat huonommin kuin isovanhemmillamme? Onko meidän nyt vaikeampaa kasvattaa lapsiamme kuin isovenhemmillamne? Sinähän kärsit syvästä miesvihasta.

Tuo on totta, asiat ovat todella hyvin. Ja tiedättekö naiset, nythän voi synnyttää lapsen myös aivan itsellisenä. Lahjasolu-jonoon pääsee aivan julkiselle puolelle alle 40 v nainen. Jos kumppania ei löydy ja biologinen kello tikittää, niin se on yksi mahdollisuus lisää naisille ja tätä mahdollisuutta  isovanhemmillamme ei ollut. Asenteet ovat myös muuttuneet, itsellinen äiti ei ole enää kummajainen.

Lapsi kustantaa 130 000 euroa tulevien 18 vuoden aikana.

Ei kai kukaan vanhemmaksi haluava ajattele ensimmäiseksi kustannuksia. Ilman syntyviä lapsia Suomella ei ole mitään tulevaisuutta, suomalaiset itse luovuttavat oman maansa muille, kun eivät viitsi hankkkia lapsia.

Kyllähän tyhjä tila tuppaa aina täyttymään.

Mikä ihme rotu tämä suomalainen on että pakko olisi juuri tätä ryhmää lisätä. Alunperin suomalaisetkin ovat tänne jostain muualta tulleet. Meidän suvusta jo ensimmäinen haki puolisonsa kaukaa ulkomailta matkustellessaan vaikkei ollut vielä edes internettiä. Tarkkaan selvitettiin että hän pystyy elättämään puolisonsa ettei sysää häntä tukia nostelemaan ensimmäisenä. 

Netin tuleminen sitten mahdollisti enemmänkin hakemaan puolisoa ulkomailta jos kotimaasta ei löytynyt. 

Kaikki jotka tulevat Suomeen muuten kuin tukijärjestelmää tänne hyväksikäyttämään niin pitäisi olla tervetullut. 

No onhan se suomalaisuus ainakin oma identiteettini ja eiköhän se meissä kaikissa kuitenkin ole sisällä, minkä maalainen sitä kokee olevansa. Tänne on aina tullut puolisoita muualta ja sehän on geneettisesti aivan tervetullutta lisää ja täältä on lähdetty muualle. Puhut kuitenkin itsekin "kotimaasta", joten kai sinäkin koe suomalaisuutta, ja se tarkottaa suomen kieltä, kulttuuria ja kaikkea tuttuutta, mikä suomalaisuuteen kuuluu. En ajattele, että suomalaisuus tarkoittaisi jotain rotua tai ihonväriä. Sitä lähinnä ihmettelen, mikseivät suomalaiset nuoret aikuiset halua lapsia, kun edellytykset lapsen kasvattamiselle ovat aika hyvät verrattuna aikaisempiin vuosikymmeniin tai verrattuna moneen muuhun maahan.

Siksi ei haluta kun elämässä on nykyään paljon muitakin vaihtoehtoja elämiseen saadakseen sisältöä siihen kuin ainostaan ennen se oli vain ainoastaan melkeimpä lapsia tekemällä kun oli ääretön köyhyys sotien jälkeen maan tarvitsessa lapsityöntekijöitäkin raataen tuloja köyhille perheilleen. 

Miksi ihmettelet ja syyllistät niitä jotka eivät halua ihan kuin se haluamisen pakko pitäisi olla ihan jokaisella pään sisässä. Saahan sitä omaa järkeäkin käyttää eikä ole ihan pakko haluta ihan kaikkea vaan voi valikoida mitä haluaa. Maailma muuttuu mutta pysytkö itse sen muutoksen kärryillä luopumalla jostain vanhoillisimmistasi "pakko" käsityksistäsi. 

Liika ihmismassat vain tuhoavat tämän maapallon ennenaikaiseen tuhoon. Ilmasto on jo muuttunut ihmisten yli äyräiden menevistä saastuttamisista. Elinkelvottomiksi saastuneista alueilta alkaa tänne tulvimaan tulevaisuudessa järkyttävä määrä ihmisiä jotka eivät osaa tai halua ehkäisyä käyttää ollenkaan. 

Antaa sitten lapsettomuuden vallinneita nauttia elämästään ihan rauhassa syyllistämättä niitä. 

Vierailija
287/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Tutkitusti joo. Aika kulunut läppä srkin. Sulla on varmaan linkkiä tutkimukseen johon viittaat?

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25131282/

Voit ihan itse rohkeasti googlettaa lisää.

Vierailija
288/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, olet täysin epäonnistunut kasvattajana.

Vierailija
289/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut, olet täysin epäonnistunut kasvattajana.

Sinä epäonnistuit nyt trollaajana.

Vierailija
290/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys periytyy.

En puhunut velauden perityvyydestä vaan älykkyyden. Älykkyys johtaa olemaan vela tänä aikana, kun se ensi kertaa maailmanhistoriassa on mahdollista.

Sä saat haluta lapsia, ei se ole veloilta pois eikä se ole sulta pois ettei kaikki halua samaa kuin sä.

Kuka ne velat on siis synnyttänyt ja mikä on heidän älykkyysosamääränsä?

Vierailija
291/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys periytyy.

Eli meinaat, että kun ihmiskunnalla on mahdollisuus säännellä syntyvyyttä, älykkäät kuolee sukupuuttoon?

Vierailija
292/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Isoäitini oli vela, äitini oli vela ja minä olen vela. Etsi tästä joku ristiriita ja jos olet älykäs niin saatat sen löytää 😁

Vierailija
293/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap on fiksuja lapsia. Oikeasti olen tätä mieltä.

Vierailija
294/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Isoäitini oli vela, äitini oli vela ja minä olen vela. Etsi tästä joku ristiriita ja jos olet älykäs niin saatat sen löytää 😁

Meillä taas on suuri vela-suku. Hienoa, että on muitakin. Seuraavassa polvessa vasta fiksuja veloja onkin, kun ovat perineet niin hyvät geenit meiltä älykkäiltä veloilta.

Vierailija
295/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on suuri vela-suku. Hienoa, että on muitakin. Seuraavassa polvessa vasta fiksuja veloja onkin, kun ovat perineet niin hyvät geenit meiltä älykkäiltä veloilta.

👍🤣🤣🤣

Vierailija
296/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta surullisinta syntyvyyden laskussa on se, että se tietää väistämättä suomalaisen kulttuuriperinnön kuihtumista. Se on väistämätön seuraus.

Kun suomen kieltä puhuu entistä pienempi joukko, kuihtuu entisestään henkitoreissaan olevan suomenkielisen kirjallisuuden, musiikin jne kulutus. Vaikutukset ovat muutamassa sukupolvessa niin järisyttäviä, että harva tuntuu sitä tajuavan

Käy lulemassa Suomi24:sen lapsettomuus puolta. Kohtuuttomia naisia on miesten lailla hakeutunut Baltiaan naispuolisen kumppanuusvanhemman hakuun. Vaikka lapsi syntyisi toisessa maassa voi hän silti vierailla Suomessa ja omaksua suomalaisen kulttuurin.

Vierailija
297/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys periytyy.

Eli meinaat, että kun ihmiskunnalla on mahdollisuus säännellä syntyvyyttä, älykkäät kuolee sukupuuttoon?

Sitähän tuo tarkoittaa, velat ovat niin älykkäitä etteivät synnytä ja kuolevat sukupuuttoon! :D :D 

Levätkää rauhassa velat, me jatketaan juhlia.

Vierailija
298/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja tyttöjä, ovat kenties tiedostaneet planeettamme tilanteen eivätkä halua tuoda jälkikasvujaan kiihtyvän katastrofin keskelle. 👍

Vierailija
299/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyään naisilla on oikeus valita. Olen itse perheeni ainoa lapsi ja en aio lisääntyä. Jopa äitini on asiasta onnellinen, hänellä itsellään ei aikanaan ollut mahdollisuuksia. Tunnusti mulle ihan suoraan, ettei luultavasti olisi tehnyt minua jos yhteiskunta olisi ollut naisille vapaampi. Miehet ja lapset vaikuttavat naisen hyvinvointiin elämänlaatua heikentävästi.

On ihan ymmärrettävää että lisääntyminen ei houkuta jos omat vanhemmat antavat ymmärtää syntyneen lapsen olevan taakka jota ilman olisi ollut parempi. Ja tietenkin saa olla haluamatta ja hankkimatta lapsia eikä päätöksen syistä ole kellekään tilivelvollinen. Mutta toivon ettei ihmiset tekisi päätöksiään vain omia vanhempiaan katsoen - kumpaankaan suuntaan.

Minulla oli hyvä lapsuus. Siskoni ja veljeni hankkivat lapsia ja minä puolestani tiesin jo nuorena, että en halua jälkikasvua. Nyt ikääkin on jo sen verran paljon, että lasta ei tarvitse enää ajatellakaan. Samat vanhemmat, sama kasvatus, pienet ikäerot, mutta itsenäiset ratkaisut. Monessa muussakin asiassa ajattelin jo lapsena eri tavoin kuin muu perheeni eikä mieli ole muuttunut.

Vierailija
300/306 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Eikä tuo loukkaus muutenkaan ole loukkaus.

"Hahaha, sun ei todellakaan pitäiskään saada lapsia!"

"Ei niin, kun en niitä halua."

"No mutta kato sun geenit on jotenkin vialliset kun et lisäänny."

"Niin on, se on yksi syy miksi en lapsia hanki."

"No mutta kato kaikista ei ole äidiksi/isäksi."

"Ei niin, ja olen sen verran älykäs että tajuan tämän etukäteen, enkä siis lasta hanki kun en häntä halua."

"No mutta kato... öööh... et tiedä mitä tosi rakkaus on ennen kuin lapsesi syntyy."

"Sovitaan sitten niin."

"No mutta.............................. kyllä sinunkin pitäisi lapsia hankkia!!??!!"

"Ai nytkö olisinkin sopiva äidiksi/isäksi?"

Aina sama kaava.

Voisinpa antaa tälle viestille tuhat yläpeukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi