Päivi Lipponen kehuskeli kaukomatkoillaan Veitolan ohjelmassa - Hyvähän se on ollut matkustella ympäri maailmaa kun sopeutumiseläke
on tupsahtanut tilille kuukausittain ilman minkäänlaista velvoitetta mihinkään. Veronmaksajat kun maksavat mielellään nämä näiden elämysmatkat.
Kommentit (386)
Ja se ääni. Se on läpitunkevan pistävä.
Kannattikohan Lipposkan mennä Veitolan ohjelmaan? Tulee nyt kaikki vanhat ja uudetkin synnit taas nostettua framille. Kansalaiset eivät tykkää kieroilijoista ja hyväksikäyttäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että on taas ilkeitä ihmisiä liikkeellä! Mikä teitä riepoo?
Kyllä se on moraali ja oikeustaju ja siksi kansalaiset odottavat vallanpitäjääiltä kansanedustajana ja ministerin puolisolta aivan toisenlaista käytöstä ja moraalia.
Jos he eivät ole kansalle esimerkkinä, kuka sitten, kun ovat lainlaatijat.Päivi Lipponen nosti vuosia sopeutumiseläkettä, vaikka hänellä oli kaksi työtä. Hän toimi firmansa toimitusjohtajana ja nosti palkan pääomatulona, joka ei vaikuta sopeutumiseläkkeeseen.
Lisäksi hänellä oli voimassa oleva opettajan virka, jonka sijainen tyytyi pienempään palkkaan, menettämään vuosilomat ja muut työhön liityyvät edut.
Ohjelmassa Päivi Lipponen oli ihan kiva ihmisenä, mutta hänen moraalinsa ja oikeustaju ei kestä kriittistä tarkkailua.
Tämä! Kyllä tuossa on laskettu tarkkaan hyödyt, mitä saa.
Tekisi vaan kiltisti 100% opettajan työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattikohan Lipposkan mennä Veitolan ohjelmaan? Tulee nyt kaikki vanhat ja uudetkin synnit taas nostettua framille. Kansalaiset eivät tykkää kieroilijoista ja hyväksikäyttäjistä.
Kuinka niin? Eihän täällä koko asiasta jankkaa muut kuin sinä. Yksinpuhelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon töölöläisrouva oli pitänyt tarjoamisensa hyvässä kunnossa. Uimapuvun alta erottui selvästä että masussa ei ollut vaihdevuosien ja voimaantumisen tuomaa lisää, rinnat eivät roikkuneet eikä reisissä ollut selluliittia. Upea ilmestys
Ruma ja vastenmielinen naama sillä ainakin on. Todella vastenmielinen. Sellainen, minä olen niiiiiin hyväosainen, kiitos veronmaksajat. Todella ruma nainen.
Näin on, ruma, ahne, ja kiitos Paavon, hyväosainen ja rikas. Omilla ansioillaan ei olisi tuossa pisteessä. On kytännyt ja käyttänyt tilaisuudet hyväkseen, pyrkyri, verenimijä. Veitola ei halunnut/uskaltanut kysellä suoraan yhtään mistään, hihitteli vain mukana.
Se oli päättäny et ohjelma olkoon parinhakufoorumi. Päätti olla tosi reipas ja nauravainen, se meni vaan ihan täysillä överiksi. Voihan se olla, et joku peräkylän maajussi lähestyy....
Porvoon metsiin nyt vaan paparazzit kytikselle. Siellä voi alkaa käydä sellanen kuhina, että oksat pois. Ehkä hänellä joku petinlämmittäjä siellä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas loistava esimerkki siitä miten kuullaan mitä halutaan, kateellisena. Katsoin saman ohjelman enkä kuullut kertaakaan kenenkään kehuskelevan matkoillaan. Päivi kertoi työtehtävistään ja yhdestä lomahaaveestaan. Jos minä esimerkiksi kerron että haaveena on ollut päästä Australiaan, mutta en ole koskaan päässyt, onko se kehuskelua?
No kun yhdistää lehtijutut ja tämän ohjelman, niin tietää että tuo nainen on reissannut ympäri maailmaa kuin miljonääri.
Minäkin olen reissannut ympäri maailmaa vaikka en ole miljonääri. Elämä on valintoja ja priorisointia.
No, sinä olet venyttänyt penniä ja joutunut kieltäytymään monesta asiasta. Päivi Lipposen ei ole tarvinnut niin tehdä eikä varmasti mukavuuteen tottuneena tuollaiseen ryhtyisikään. Demari elää kuten porvari eikä edes älyä hävetä, vaan tv:ssä mainostaa. Luuleeko olevansa Jumalan lahja työläisille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap vain haukkuu yhtä naista, kun tähän kuuluu myös monet muut poliitikot, jotka saavat sopeutumiseläkettä, niin miehet kuin naiset. Ja siinä ap on ainoastaan oikeassa, että koko sopeutumis eläke tulee poistaa poliitikoilta. Voisivat vaikka opiskella lähihoitajaksi, kun töissä on heistä pulaa, ravintola alalla, kaupoissa ym. aloilla. Miksi poliitikko ei mukamas voisi opiskella uutta alaa, kouluttautua ja maksaa veroja yhteiskunnalle, niinkuin myös tekevät.
Ap haukkuu siksi tätä yhtä naista, koska tämä yksi nainen eli Päivi Lipponen, oli juuri Veitolan ohjelmassa, eikä kukaan muu väärinkäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävää katseltavaa tuo Päivi. Semmoinen läyryäjä ja tyhjän nauraja.
Niinhän sitä sanotaan, että räkänokastakin tulee mies muttei turhan naurajasta.
Toivottavasti toinenkin sananparsi on totta, eli itku pitkästä ilosta.
osaa ne muutkin, googletin v 2017 Marjo Matikainen tulot 114.287 pääomatulot 20 361
Gestrin Christina 82.202, pääomatulot 23.535, Holmlund Anne tulot 62 286 pääomatulot 60 601, siellä on Arja Alho, Paasio Heli, Bryggare Arto, tulot vaan 24 807 jne
sopeutumisrahan saajat 4/2022 Bryggare Arto sd, Karhu Saara sd, Raatikainen Mika ps 60 v Koskinen Marjaana sd ikä 60 v, Linden Suvi, yhtäjaksoisesti kesäk 2011 lähtien, taitaa olla työtön, jne
Aika rupsahtanut jo 55-vuotiaana.
Oliko Päivi kantamassa laukkuja 2015 Haaparannassa?
Huvitti, kun sanoi Marialle tilkkupeitteen tekemisen oleva helppoa. " jos minä onnistunut.. "
Sekin ihmetytti, kun Päivi vakuutti kaikille olevan helppoa lähteä kaukomatkoille. Muuta kun päättää ja lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, kun sanoi Marialle tilkkupeitteen tekemisen oleva helppoa. " jos minä onnistunut.. "
Sekin ihmetytti, kun Päivi vakuutti kaikille olevan helppoa lähteä kaukomatkoille. Muuta kun päättää ja lähtee.
minäkin pääsisin vaikka maailman ympäri nyt heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon töölöläisrouva oli pitänyt tarjoamisensa hyvässä kunnossa. Uimapuvun alta erottui selvästä että masussa ei ollut vaihdevuosien ja voimaantumisen tuomaa lisää, rinnat eivät roikkuneet eikä reisissä ollut selluliittia. Upea ilmestys
Ruma ja vastenmielinen naama sillä ainakin on. Todella vastenmielinen. Sellainen, minä olen niiiiiin hyväosainen, kiitos veronmaksajat. Todella ruma nainen.
Näin on, ruma, ahne, ja kiitos Paavon, hyväosainen ja rikas. Omilla ansioillaan ei olisi tuossa pisteessä. On kytännyt ja käyttänyt tilaisuudet hyväkseen, pyrkyri, verenimijä. Veitola ei halunnut/uskaltanut kysellä suoraan yhtään mistään, hihitteli vain mukana.
Paavo sai pitkään yrittää ennenku alkoi suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minäkin pääsisin vaikka maailman ympäri nyt heti
enkä ole miljönääri
Vierailija kirjoitti:
Eleli ihan kuin sinkku...
Jopa lipsautti, että joku saisi hänestä hyvän vaimon.
Ei taida mennä hyvin parisuhdemarkkinoilla hänellä vastaisuudessa. Vaikka olisi kuinka hyvä vaimona niin eiköhän hyvätasoiset miehet välttele häntä parisuhteeseen.
Näyttää hikiseltä aina. Kuin saunasta just tulleelta, huonossa merkityksessä.