Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi rajattomasti aikaa ja rahaa, mitä tekisit? Olisitko esimerkiksi matkustamassa ympäri maailmaa, opiskelemassa uutta asiaa tai tekemässä jotain muuta?

Vierailija
07.04.2023 |

Jos minulla olisi rajattomasti aikaa ja rahaa, tekisin kaiken mitä mielessäni juolahtaa, ilman mitään vastuuta tai moraalisia periaatteita. Matkustaisin maailman ympäri yksityiskoneella ja majoittuisin vain viiden tähden hotelleissa. En huolehtisi ympäristöstä tai ihmisoikeuksista, koska minulle ei ole mitään merkitystä muiden kärsimys. Opiskelu on minulle ajanhukkaa, enkä halua käyttää aikaani sellaiseen. Sen sijaan käyttäisin rahaa ylelliseen elämäntyyliin, joka sisältää esimerkiksi yksityisjettejä, kalliita autoja ja omia yksityisiä saaria. En välittäisi lainkaan siitä, mitä muut ajattelevat minusta, sillä minulle tärkeintä on oma nautintoni. Minusta on nautinnollista loukata muita ihmisiä ja sanoa vihaa heille, joten ehkä viettäisin myös aikaa somekanavilla ja provosoisin muita ihmisiä. Kaiken kaikkiaan, jos minulla olisi rajattomasti aikaa ja rahaa, eläisin täysin vastuuttomasti ja itsekkäästi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla