Tapasin viikonloppuna miehen treffipalstan kautta.
Minulla on siellä myös toinenkin ilmoitus, josta olen laittanut miehelle viestejä, kiinnostui heti ja alkoi ehdottelemaan treffejä..Mitä tästä pitäisi ajatella, luulin, että hän piti minusta ja ehdittiin jo sopia, milloin nähdään seuraavan kerran.
Kommentit (7)
välttämättä tiedä, oletko sinä " se oikea" ja haluaa kartoittaa muista mahdollisuuksia. Menet vain toisille treffeille ja katsot, mihin juttu johtaa. Jos siis mies kiinnosti sua riittävästi.
nyt jo väittää rakastuneensa minuun ja löytäneensä minusta sen mitä etsikin. En vaan jaksais pettyä taas. ap
kun olin vaihtanut ajatuksia parin tyypin kanssa koska en pysty moneen tutustumaan yhtäaikaa. Nyt on eräs aika mielekiintoinen mutta ei olla vielä tavattu. Mutta jos tapaisin hänet ja hän jatkaisi treffailua, olettaisin kyllä ettei ole minusta tarpeeksi kiinnostunut. Ellei sitten ole tehnyt heti selväksi että deittailee vaan eikä hae tositarkoituksella.
kun jo antoi puhelinnumeronsakin sille mun keksitylle profiilille ja yrittää sen kanssa sopia treffejä, vaikka mulle hehkuttaa mua kokoajan. Meni jo valmiiks maku koko tyypistä jotenkin.. en enää edes tiedä, haluanko tavata. Oonks mä ihan typerä? ap
ja sopia huijari-ilmotuksenki kautta sen kans treffit. Turha kai sitä on täällä pähkäillä, asia ei varmasti selvene ainakaan.
että jos kerran kerran oltu treffeillä ei saa muita tavata?
vaikka vahingossa sattuikin sinun toinen treffi-ilmoitus mitäs sitten?
taidat oikeesti olla hänen mieleen, jos vastaa toiseenkin ilmoitukseen.
Vai mitä ajoit takaa?