Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain töitä ja nyt panikoin niin, että perun kohta koko homman

Vierailija
06.04.2023 |

Melkein vuoden olen ollut työttömänä ja nyt sain töitä. Ensin tuntui kivalta mutta jo seuraavana päivänä ahdistus hiipi päälle. Yöllä näin vain painajaisia kuinka minulle huudetiin työpaikalla ja sain potkut. Koko päivän on kurkkua kuristanut. En pysty keskittymään mihinkään ja olen vaan kiukkuinen. Pelottaa, ahdistaa ja itkettää. Kadun että otin työn vastaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työstä. Iloksi se muuttuu.

Vierailija
22/24 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon.Kuinka ihana tunne kuulua johonkin yhteisöön. Menestyt ja ota vastaan kaikki neuvot tai jos on kysyttävää kysy.Minusta tuntuu että olet erittäinkin taitava, Eiks oo ihana saada palkka joka 25. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se kohta työllistymistä mikä on psyykkisesti kaikista vaikein: epäonnistumisen pelko ja itsensä epäileminen. Tämä myös vaatii sitä sisua ja optimismia.

Ensimmäiset kaksi viikkoa ovat yleensä vaikeimmat. Sitten ympäristö ja kulttuuri tulevat tutuiksi. Sitten menee vielä toinen kaksi viikkoa ja homma alkaa sujua. Tämä ensimmäinen kuukausi pitää vain jaksaa uskoa, että kyllä se tästä ja tehdä parhaansa ja sitten vasta kuukauden päästä voi alkaa miettiä, tuleeko tämä oikeasti toimimaan vai ei.

Tsemppiä uuteen työhön.

Ihan samaa olisin tullut kirjoittamaan. Alku on aina todella ahdistavaa ja hankalaa itsellenikin, vaikka paljon olen päässyt erilaisia ja kiinnostavia, korkeankin profiilin töitä tekemään. Pitää vaan päästä yli noista ensimmäisistä viikoista. Suunnilleen tuolla aikataululla se itsellänikin tosiaan aina alkaa valjeta että onko homma minua varten ja pärjäänkö itse siinä (aina olen pärjännyt).  

Ota ensin hetki ihan vaan kerrallaan, päivä kerrallaan, älä siis mieti pidemmälle kuin tätä hetkeä. Sitten viikko ja pari kerrallaan. Jokusen viikon päästä se alkaa hyvin todennäköisesti jo sujua, vähä vähältä paremmin. 

Ja kannattaa muistaa ettei vertaile itseään edes parin kuukauden kohdalla niihin vuosia hommaa tehneisiin!

Tsemppiä täältäkin, et ole ap yksin!

Vierailija
24/24 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät ja selviät kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi