Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IKEAN 365 astiasarja on huono ostos :(.

Vierailija
28.11.2006 |

No onhan ne halpojakin, mutta harmittaa että jokainen haarukan jälki jättää niihin harmaan viivan. Meillä on ne ollut vasta muutaman kuukauden käytössä, eikä niistä enää kehtaisi vieraille tarjota :(.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvin on kestäny :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin.. hirveät jäljet. Kertakäyttö kamaa..

Vierailija
4/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko olohuoneen kalusto ikeasta.

Vierailija
5/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuule pienimmistäkin haitoista Ikeaan reklamoinut.

Vierailija
6/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulle sit vain sattunut huono erä?

Vierailija
7/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo vuosikausia tuoksukynttilöitä jotka ovat raidallisissa laseissa, ensin niissä oli muoviset ohuet " kannet" jotka oli helppo laittaa takaisin lasin päälle kun sammutti kynttilät, jolloin se kitkerä haju ei päässyt leijailemaan huoneeseen. Sitten kannet korvattiin vain muovinpalalla ja viimeksi oli lasiin vielä länttäisty ylimääräinen tarra jota ei meinannut millään saada irti lasista, se oli kuin olis osoitetarra jonka liima oli tosi lujasti kiinni. En enää ostaisi niitä ollenkaan, mutta musta ne melonin ja vanilijan tuoksuiset on vaan niin ihania. Melonin tuoksuisista tosin voisi vielä valittaa että kaunis vaalean vihreä steariini muuttuu ruskeaksi sulaessaan... Mutta halvalla ei saa hyvää...

Vierailija
8/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat on IKEAn Dinera-sarjan beigejä leipälautasia. Niihin siis jää aseista jälkiä. Olen miettinyt, johtuuko meidän halvoista aseista, mutta luulen, että lautasissa on huono lasitus (päällikerros ohut) ja siksi jää jäljet. Nimittäin meidän Arabia-astioihin ei ole jäänyt monen vuoden käytössä vielä mitään jälkiä - noihin IKEAn lautasiin jo ekasta käyttökerrasta.

IKEAsta voi kyllä ostaa, mutta kannattaa katsoa tarkkaan mitä. Meillä on sieltä paljon huonekalujakin, mutta lähinnä siksi, ettei ole varaa kalliimpaan.. Hyviäkin juttuja sieltä kyllä löytää :)

Vierailija
9/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis kuinka halpaa, on niiden kestettävä siinä tarkoituksessa, mihin ne on myyty. Ne jatkaa sen paskan myymistä just niin kauan, kun sitä sontaa joku sieltä ostaa.

Me ollaan ostettu jonkin verran Ikean juttuja, eikä olla petytty mihinkään, mutta täytyy myöntää, että mä olen supertarkka ostoksistani, enkä osta mitään, minkä epäilen olevan huono laatuinen. Siellä siis on oltava tosi tarkkana ellei halua saada pahaa mieltä tai ruveta siihen reklamointiin.

Suosittelen todella sitä reklamoimista.

Vierailija
10/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄyttössä noin kolme kuukautta ja harmaita viiruja jo pohjassa. Eli laatu ei ole huonontunut vain Ikeassa vaan myös Arabialla (vai Arbiassa?)

Vierailija
11/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoin, mutta vastaus oli, että johtuu aterimista. Halvat aterimet tehdään pehmeästä teräksestä, ja tästä jää metalliviiruja astioihin, lusikoista eritoten. Mulla Hackmanin Savoniat, ihan peruskamaa kyllä mutta en nyt halvaksi luokittelisi... (vrt. Ikea). Hackmannin sivuilta löytyy lisää infoa tästä...

Vierailija
12/12 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niitä " karheita" , ei mitään valittamista.