Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsin perinnöllisestä hiustenlähdöstä ja olen alkanut pohtia itsemurhaa.

Vierailija
06.04.2023 |

En ole edes kolmeakymmentä ja tilanne on paha. On ne hiljakseen ohentunut varmaan viiden vuoden aikana, mutta jakaus näyttänyt normaalilta. Kesän jälkeen alkoi yhtäkkiä hiustenlähtö ja tähän mennessä lähtenyt 50-60% hiuksista. Ei näitä voi pitää mitenkään. Samalla myös laatu muuttui yhtäkkiä takkuiseksi ja kuivaksi. En halua todellakaan leikata lyhyttä tukkaa. En halua peruukkia. En halua olla kaljuna. Olen aloittanut lääkkeet, mutta en tiedä auttaako ne ja jos auttavat, joudun elämään jatkuvassa epävarmuudessa lakkaako ne auttamasta ja mitä tapahtuu. Tyvestä ovat kiiltävät, mutta latvoista ihan sellaiset kuivat hamput.

En voi mennä uimaan, ei huvita enää poistua kotoa minnekään kuin pakollisiin menoihin. En enää usko, että mun mies rakastaa mua. Olen alkanut vihaamaan vanhempiani, miksi ne antoi tällaiset p*skat geenit ja äitikin joka melkein kalju jaksaa vaan jauhaa, ettei suvussa ole sellaista ongelmaa ja hänen hiukset ovat tippuneet lääkkeiden takia.

Ei tätä vaan voi lakata ajattelemasta. Tykkään laittautua ja peilistä katsoessa ongelma muistuttaa. Tätäkö mun elämä on siihen asti kun kuolen. Ja nyt on turha tulla sanomaan, että sulla voisi olla joku vakava sairaus. Se tuntuisi paremmalta, ettei tarvisi joka päivä olla surullinen ja tästä ahdistunut.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kauhistunut kun hiukset ohentunut, ja takkuuntuu helposti ja sitten harjatessa lähtee hiuksia:( mullakin hiusten seassa kaljuja kohtia ja hiusraja paennut:( itkisin vaikka en piittaakaan ulkonäöstäni,hiukset on mulla ollut ainoa ilon ja ylpeyden aihe ulkonäössäni ja nyt nekin uhkaa ohentua ja katkeilla:( oon 33 jos kiinnostaa ap:ta tietää.

Vierailija
62/67 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös hiustenlähtöä. Kampaaja kerran laittoi ois jauhoa kiharruksen jälkeen ja tuuheni tosi paljon.se on joku rakennetta antava jauhe.

Sit esim. Ois hiuslakka tuuheuttaa ihan älyttömästi, ensin kiharra, sit harjaa, paa pää alaspäin, suihkuta vähän, ja hämmästy, tukka on valtava.

Lupaan että keinoja on ja hyviä tuotteita, kysy rakennetta antavat aineet. Ero on iso. Ite blondaan niin ei päänahkakaan näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARKOTIN OSIS EI OIS!!! SCHWARTZKOPFILTA

Vierailija
64/67 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevennyksenä vakavaan keskusteluun. 80-luvulla alaisenani oli koulupoika ysi luokalta kesätöissä. Meillä yksi rouva käytti peruukkia, koska mielestään omat hiukset olivat liian ohuet. No se peruukki olikin sitten kihara ja muhkea joka suuntaan, mut sopi hänen tyyliin.

Eräänä päivänä se teini tuli luokseni kalman kalpeana ja sanoi nähneensä jotain todella järkyttävää. No mitä kysyin. Hän vastasi, että kävellessään ko. naisen huoneen ohi tämä oli ottanut molemmin puolin päätä tukastaan kiinni ja kiskaissut sen toiseen asentoon. 😱

Vierailija
65/67 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös hiustenlähtöä. Kampaaja kerran laittoi ois jauhoa kiharruksen jälkeen ja tuuheni tosi paljon.se on joku rakennetta antava jauhe.

Sit esim. Ois hiuslakka tuuheuttaa ihan älyttömästi, ensin kiharra, sit harjaa, paa pää alaspäin, suihkuta vähän, ja hämmästy, tukka on valtava.

Lupaan että keinoja on ja hyviä tuotteita, kysy rakennetta antavat aineet. Ero on iso. Ite blondaan niin ei päänahkakaan näy.

Toppik-hiustuuhenne on myös hyvä, ja päälle lakkaa, niin hiukset tuuheentuu hyvin:

https://www.cocopanda.fi/product/3269254?utm_campaign=pmax_groupC-highm…

Vierailija
66/67 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vinkkejä, että mistä saisi hyviä peruukkeja? :) Mistä siis itse olette ostaneet!

Vierailija
67/67 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoitko TLC-kanavalla tätä lontoolaista klinikkaa missä spesialistit selvitteli ihmisten pääbähän ja hiusten lähdön ongelmia. Suomesta ei löydy ketään tämän tasoisia osaajia. Ottaisin yhteyttä ulkomaille ja kysyisin mikä on ongelma ja voiko sille tehdä jotain. Se on vähän sama juttu kun Suomesta ei saa nopeasti esimerkiksi hedelmöityshoitoja , ihmiset hakeutuvat ulkomaille hoitoihin. Jos jäät hautomaan ongelmaasi tänne keskustelupalstalle niin koskaan et voi tietää, että jos oikea hoito löytyisikin ongelmaasi.

London Hair Loss Clinic · Harley Street

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi