Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni arkipyhät kuuluisi hyvittää työttömille jotenkin.

Vierailija
06.04.2023 |

Työssäkävijät saavat ilmaisen palkallisen vapaan. Työttömät eivät saa oikein mitään extraa verrattuna tavalliseen arkipäivään. Ja tavalliselta arkipäivältä arkipyhät monesti työttömästä tuntuvatkin. Olisi vähintäänkin reilua, jos maksettaisiin pyhisin peruspäivärahan lisäksi pieni parin kympin "arkipyhälisä". Normi viikonloput ovat toki ihan ok nykyisinkin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain muutosta haluat, niin pitäisikö ottaa pyhäpäivien korvaus kokonaan pois.

Ihan vain niinku ajatuksena. Viikonlopuilta ja pyhäpäiviltä ei ole työvelvoitetta, niin ehkei sit tarttis maksaa korvaustakaan. lol

Älä ota tosissasi, kuhan vitsailen.

Vierailija
22/27 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työhuonevähenyys verotuksesta jos on etätyöttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma poistuu kun työntekijöiltä poistuu arkivapaat.

Tuosta asiasta pitää tehdä aloite tulevalle eduskunnalle!

Vierailija
24/27 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin menossa töihin pääsiäisenä. Ei todellakaan kaikilla ole palkallisia vapaita pääsiäisen takia. 

Mutta joo muistan tuon kun olin työtön ja tuli arkivapaita, jotka söi osuuden vähistä rahoista.

Eiköhän pääsiäisenä tienaa mukavasti, pyhäpäivinä kun on töissä.

Vierailija
25/27 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin menossa töihin pääsiäisenä. Ei todellakaan kaikilla ole palkallisia vapaita pääsiäisen takia. 

Mutta joo muistan tuon kun olin työtön ja tuli arkivapaita, jotka söi osuuden vähistä rahoista.

Millä tavoin syö mitään rahaa. Työtttömyyskorvaus maksetaan 5 päivältä viikko, oli siinä arkipyhiä tai ei.

Vierailija
26/27 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töntekijät voisi tehdä 60 tuntista viikkoa, jotta meidän vaatimukset menisi läpi.

Vierailija
27/27 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne onkin raskaita olla työttömänä. Myös ylityöttömyyslisää tulisi maksaa jos on pitkän päivän työttömänä.

Älä unohda viikkolepokorvausta, kun pitää monta viikkoa levätä. Tuleehan siinä sohvalla jo makuuhaavojakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi