Exit kausi 3
Onko muut katsoneet.
Tänään tullut jakso 7 oli kyllä kamaluudessaan ylitse muiden. :<
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Williamin kohtalo suretti eniten. Hänen vaimonsa jäi vielä elelemään sen rahoilla. Ärsyttävää.
Miksi? William ei lopulta kyllä ollut sen parempi kuin muutkaan välillisistä tunnontuskista huolimatta, jotka tuntu enemmän itsesääliltä kuin oikeelta katumukselta. Tämä näkyi erityisesti kohtauksessa, jossa yritti raiskata Esmeraldan koska hänellä vain "oikeus" siihen. Ja sarjassa monta kertaa kyllä todettiin että William itse oli asettanut Celinen tilanteeseen, jossa tämä täysin riippuvainen miehensä tuloista.
Ehkä 1. kaudella Celinen oli alunperin tarkoitus olla paljon riippumattomampi miehestään verrattuna muihin vaimoihin ja enemmän yhdenvertaisella tasolla, mitä oletin hänen käytöksestään, mutta itse kyllä tykkäsin hänen hahmostaan ja tarinastaan 2-3 kausilla.
Niin ja William oli muiden miesten tavoin tosi tosi tooooosi rikas. Olisi voinnu erossa helposti antaa muutaman miljoonan (tai vähemmänkin) vaimolleen, jotta tämä ja lapset eivät joutuisi näkee nälkää ja voisivat elää ihan mukavasti tai ainakin maksaa laskut. Mutta ei käynny Williamille tämä ei. Myöskään Herminen ja Adamin juttua ei olisi edes tapahtunut, jos mies olisi erossa antanut edes murto-osan rahoistaan, jotta Hermine ei kirjaimellisesti putoa tyhjän päälle. Tuntuu että monet ei edes kattoneet kaikkia jaksoja kun tehään miesten vaimoista hirveitä pahiksia täällä. :D
Miksi? William ei lopulta kyllä ollut sen parempi kuin muutkaan välillisistä tunnontuskista huolimatta, jotka tuntu enemmän itsesääliltä kuin oikeelta katumukselta. Tämä näkyi erityisesti kohtauksessa, jossa yritti raiskata Esmeraldan koska hänellä vain "oikeus" siihen. Ja sarjassa monta kertaa kyllä todettiin että William itse oli asettanut Celinen tilanteeseen, jossa tämä täysin riippuvainen miehensä tuloista.
Ehkä 1. kaudella Celinen oli alunperin tarkoitus olla paljon riippumattomampi miehestään verrattuna muihin vaimoihin ja enemmän yhdenvertaisella tasolla, mitä oletin hänen käytöksestään, mutta itse kyllä tykkäsin hänen hahmostaan ja tarinastaan 2-3 kausilla.