Lähdettekö pääsiäiseksi reissuun?
Kommentit (25)
Juu. Lähdetään lauantaina reissuun, joka peruuntui vuosi sitten matkakumppanin koronan takia.
Menemme poikaystävän mökille saunomaan ja nauttimaan pari sidukkaa. 😊
😚💋
Vierailija kirjoitti:
Oon varakkaasta perheestä ja mökille mennää
Kysyttiinkö tuota ensimmäistä? :D
Meillä perheen teinit ovat vuoronperään pois reissuissaan pääsiäisenä, joten päätimme ottaa miehen kanssa ihan rennosti ja olla lähinnä kotona. Autan teinejä myös kuljetuksissa niin paljon kuin pystyy, eli ainakin perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina. Varmaan käymme kuitenkin jossakin muutaman tunnin reissulla kävelemässä.
On ihana kerrankin saada vain olla kotona ilman erikoisempia aikatauluja. Asumme omakotitalossa ja vähän mietin puuhaksi omenapuiden leikkaamista ja renkaiden vaihtoa sekä syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiinkö tuota ensimmäistä? :D
Mitä sit. Saan mitä haluan. Luultavasti naiselta seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole mökkiä enää! Oli niin ärsyttävää mennä sinne aina viikonloppuisin, lomalla ja muutenkin. Omakotitalossa, joka on järven rannalla ja jossa on iso piha riittää minulle. Se mökkirumba oli oikeasti aika kuluttavaa.
Nyt juuri tuntuu siltä, että haluan olla koko pääsiäisen kotona. On ollut viime päivinä niin paljon sosiaalista elämää, että tarvitsen palautumisaikaa. Jos puoliso ja/tai lapset haluavat johonkin lähteä, saavat mennä ilman minua. Voin jopa antaa autoni nuorisolleni lainaan pääsiäiseksi, koska enhän minä sitä nyt tarvitse.
P.S. Myöskään vieraat eivät ole nyt tervetulleita meille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt juuri tuntuu siltä, että haluan olla koko pääsiäisen kotona. On ollut viime päivinä niin paljon sosiaalista elämää, että tarvitsen palautumisaikaa. Jos puoliso ja/tai lapset haluavat johonkin lähteä, saavat mennä ilman minua. Voin jopa antaa autoni nuorisolleni lainaan pääsiäiseksi, koska enhän minä sitä nyt tarvitse.
P.S. Myöskään vieraat eivät ole nyt tervetulleita meille.
Sama täällä!! Voin lähteä kyllä hyvällä ilmalla jonnekin kävelemään muutamaksi tunniksi, mutta se riittää hyvin. Meille ei ole onneksi edes tulossa vieraita, sillä en jaksa nyt emännöidä ketään. Oma perhe on oma perhe, se menee hyvin, mutta jos saan omaa aikaa, niin vielä parempi!
N48
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin varakas, minulla olisi omakotitalo, jossa olisi kaikki haluamani kesämökkiominaisuudet mukana. Eli se maaseutuasunto puhdasvetisen järven rannalla olisi vakituinen asuntoni, ja mahdollisesti voisi olla pienempi kaupunkiasunto, jossa yöpyisin silloin, kun olisi tarve olla pidempään kaupungissa. Nykyisin kun hotellien siisteystaso Suomessa on mitä on.
Ei lähetä, vaan lapset tulee meille huomenna syömään, saunomaan halutessaan ja ilta pelataan seurapelejä! Ihana olla kotona, ja ihanampaa vielä, kun jo kotoa muuttaneet lapset haluavat tulla viettämään aikaa kanssamme 😊
Ihanaa kun voi maata ja ottaa rennosti neljä päivää. Hyvät kelit on luvattu ja saatan kuitenkin käydä päivittäin lenkillä. Menkööt muut mökille talkoisiin ja varmaan sielläkin aika kuluu kun kaikki on talven jäljiltä rempallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole mökkiä enää! Oli niin ärsyttävää mennä sinne aina viikonloppuisin, lomalla ja muutenkin. Omakotitalossa, joka on järven rannalla ja jossa on iso piha riittää minulle. Se mökkirumba oli oikeasti aika kuluttavaa.
Meillä miehellä on ollut mökkikuume jo vuosia ja olemmekin käyneet katsomassa lukuisia mökkejä ja tontteja Saimaan seudulta, mutta onneksi sitä omaa ei ole tullut vastaan. Sanoin miehelle jo vuosia sitten, että jos meille tulee mökki, niin en ole valmis ravaamaan mökin ja kodin väliä kovin usein. Miehellä on työ, jota voi tehdä vaikka mökillä, mutta minun työni on kodin ulkopuolella ja haluan rauhoittua silloin. Mies olisi siis voinut minun puolestani vaikka asua mökillä, mutta mitään ruinaamista sinne en jaksaisi.
Sanoin myös, että en jaksa kovin alkeellisia oloja niin kuin esimerkiksi vanhempieni mökillä, sillä vapaa-aikani on minulle tärkeää ja en halua kuluttaa sitä käsin tiskatessa tai tehden jotain muuta tuhraamista. Meillä on kotona puilla lämpiävä sauna ja pihahommia on kotona tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on. Perimme aikoinaan miehen vanhempien mökin ja siellä on aina joku paikka rempallaan. Se on ihan pohjaton kaivo, jonne voisi syytää rahaa älyttömästi ja pihalla olisi vieläkin ainakin 20 isoa puuta, joista olisi hyvä päästä eroon, mutta saunapuita on jo yllinkyllin.. Sitten on laiturit, siivoamiset, vesien kuskaamiset ja tuhat muita juttua. Ei se ole pelkkää lomailua.
Jos olisin pääsiäisen vapaalla niin olisin varannut vuokramökin jo aikoja sitten ja sinne menisin nauttimaan mökkeilystä. Vuokramökillä kun mökkeily on pelkkää nautintoa, mökin kunnostusta/pihatöitä tms
ei tarvitse tehdä.
Mutta koska kaikilla meillä ei ole sellaista työtä jossa olisi pääsiäinen vapaa, niin olen töissä pe, la ja su ja maanantain vapaapäivän olen kotona.
Kotona olen. Olisikin ihana päästä jonnekin, en ole vuosikausiin käynyt missään.