Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään syödään pelkkää hiilarihöttöä, pizzaa ym. ylistää jopa ravintolakriitikot?

eikö ravintoarvot kiinnosta enää ketään?
06.04.2023 |

Nykyihmisille ruokakin on pelkkää rasvalöttöstä ja tönkkösuolaa. Itselleni se on kasviöljyjä, tuoksuvaa itse puristettua sellerimehua, rehuja ym.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellerit ei paljon kiinnosta kun näkee miten harmaita ja ilottomia ovat niiden syöjät. 35%:sta juustoa, rasvassa paistettu makkara, paistinperunat nami nami.

Selleri on muutenkin kamalanmakuista. Jo pieni pala riittää pilaamaan hyvän kasvisruoankin. Joku vielä väittää sen mehun olevan herkkua, ajatuskin puistattaa.

Vierailija
42/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puurolla päivä alkaa. Sen jälkeen voi syödä mitä tahansa.

puuro onkin eriasia, huom TÄYSjyvästä. Verrattuna vaikka hampurilaiseen. Mutta valkoinen vilja vielä kovaan tönkkö rasvaan yhdistettynä pitkinpäivää = ei ravitsemussuositustenmukaista. Aamu puuron jälkeenkin, terveellistä ruokaa suosittava. Kuten sesongin mukaisia marjoja,sieniä,itse poimittuna. vähärasvaista lihaa prosessoidun härskiksen ym veketuotteiden sijasta. Ja sokeri minimiin !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puurolla päivä alkaa. Sen jälkeen voi syödä mitä tahansa.

puuro onkin eriasia, huom TÄYSjyvästä. Verrattuna vaikka hampurilaiseen. Mutta valkoinen vilja vielä kovaan tönkkö rasvaan yhdistettynä pitkinpäivää = ei ravitsemussuositustenmukaista. Aamu puuron jälkeenkin, terveellistä ruokaa suosittava. Kuten sesongin mukaisia marjoja,sieniä,itse poimittuna. vähärasvaista lihaa prosessoidun härskiksen ym veketuotteiden sijasta. Ja sokeri minimiin !!!

Haist vattu xD

Vierailija
44/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki eivät ole fanaattisia ruokansa suhteen, vaan ovat tasapainoisia ihmisiä, jotka eivät lähde mukaan näihin vöyhötyksiin mitä milloinkin on. Ihan elää itse omaa elämäänsä kuten haluaa.

Vierailija
45/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: n mieli ei ainakaan ole kunnossa, kun on niin kovin huolissaan muiden syömisistä. Keskity kuule ihan vain niihin omiin syömisiisi. Kyllä me pärjätään ilman holhoustasikin.

Vierailija
46/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki eivät ole fanaattisia ruokansa suhteen, vaan ovat tasapainoisia ihmisiä, jotka eivät lähde mukaan näihin vöyhötyksiin mitä milloinkin on. Ihan elää itse omaa elämäänsä kuten haluaa.

kyllä tasapaino lähtee ravitsemuksesta. Jos se ei ole kunnossa, ei kauaa mene ennenkuin alkaa ongelmia ilmaantua.

Vierailija
47/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä tasapaino lähtee ravitsemuksesta. Jos se ei ole kunnossa, ei kauaa mene ennenkuin alkaa ongelmia ilmaantua.

ja nimenomaan juurikin että ei lähde kaiken maailman vöyhötyksiin. Meille ei tule airfraijeria, ja ruokavalion perustana pysyy terveelliset elämän tavat. Tuore, kasvis,ja liha. Ei torillaa,hampurilaista,pizzaa ym ylenmääräistä rasvalöttöä joka juuri on sitä trendi vouhotusta. Siinä tasa paino.

Vierailija
48/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka syö pelkkää höttöä ja haluan nyt vähän luotettavaa linkkiä tähän.

Vierailija
49/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja nimenomaan juurikin että ei lähde kaiken maailman vöyhötyksiin. Meille ei tule airfraijeria, ja ruokavalion perustana pysyy terveelliset elämän tavat. Tuore, kasvis,ja liha. Ei torillaa,hampurilaista,pizzaa ym ylenmääräistä rasvalöttöä joka juuri on sitä trendi vouhotusta. Siinä tasa paino.

Airfryäri loistolaite kasvisten valmistamiseen.

Vierailija
50/50 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele olevasi niin kujalla, että leijut kasviöljyjen syönnillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän