Saako Kela lähettää tiliotteitani ilman lupaani lastensuojeluun?
Olen joutunut hakemaan toimeentulotukea, ja sainkin sitä, ja nyt on vahva epäilys että lasu on tonkinut tiliotteeni Kelasta. Voivatko laillisesti toimia näin?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viranomaisilla on ihan omat kirjoittamattomat lait syyllisyysolettamineen.
Paskakasoja koko lössi siis.
Vinkki: kannattaa jatkossa ihan itse elättää itsensä ja perheensä.
Omien laskujen maksaminen on huikea tunne.
Lasun kannattaa myös noudattaa lakia koska rikos se on virkasuhteessa tehty rikoskin kun tutkii asiaan kuulumattoman ihmisen terveystietoja. Laki selkeästi määrittää kuka on lastensuojelun asiakas ja se on lapsi, ei tämän vanhemmat
Ne saa rikoksistaan vain nuhtelun Avilta. Siis ihan lain rikkomisesta. Olen tehnyt valituksen, ja tiedän, miten homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasu ei voi lukea mitään papereitasi koska eivät ole asiakassuhteessa sinuun. Lapsi on asiakassuhteessa lasuun.
Miten voivat sitten tonkia vanhemman terveystietoja, ja soitella työnantajalle?
Ihan ohiksena vain, että kannattais elää ihan ihmisiksi, niin ei tarvitse koskaan ihmetellä/ päivitellä/ haukkua lasun toimintaa 👏, silloin niiden kanssa ei katsos tarvitse olla minkäänlaisissa tekemisissä 😎
Normaalit ihmiset eivät joudu koskaan tekemisiin lastensuojelun kanssa vaan osaavat huolehtia lapsistaan. He pitävät korkeintaan yhteyttä koulun opettajiiin koska ovat kiinnostuneita omien lastensa koulunkäynnistä.
Herätys nyt.
Kyllä esim. monien nepsy-lasten vanhemmat voi hyvinkin joutua tekemisiin lastensuojelun kanssa, ihan riippumatta siitä millaisia vanhempia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viranomaisilla on ihan omat kirjoittamattomat lait syyllisyysolettamineen.
Paskakasoja koko lössi siis.
Lasu saa tehdä ihan mitä haluaa. Ovat kaikkien yläpuolella omine sääntöineen. Kaikkeen urkkimiseen löytävät syyn: "on herännyt huoli".
Jos haluat tietää pahimmat rikolliset Suomessa, luet kunnan sivuilta sosiaalitoimiston henkilökunnan nimet. Pahimmissa rikospesäkkeissä ovat lakanneet julkaisemasta näitä nimiä.
Jos olet hakenut totuhakemuksella täydentävää niin Kela voi siirtää suoraan hyvinvointia lumeen sosiaalitoimen hakemuksen ja sen liitteet eli myös ne tiliotteet. Koska täydentävän myöntää sosiaalitoimi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hakenut totuhakemuksella täydentävää niin Kela voi siirtää suoraan hyvinvointia lumeen sosiaalitoimen hakemuksen ja sen liitteet eli myös ne tiliotteet. Koska täydentävän myöntää sosiaalitoimi.
Kannatta maksaa alkoholi ostokset käteisellä eikä pankkikortilla niin ei näy tiliotteessa.
Näin voi olla. Itsekin olen työssä, jossa voi saada nähtäväksi Kelan maksamat etuudet, mutta ei tiliotteita ja muita tietoja.