Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela hylkäsi hakemuksen koska en päässyt nordeaan ja saanut tiliotteita.

Vierailija
25.09.2024 |

No nyt otin tiliotteista valokuvat ja lähetin 15 liitettä niille elokuun ja syyskuun tilitapahtumista ja valitin toimeentulotuki päätöksestä joka hylättiin koska en saanut ajoissa lähetettyä liitteitä. No jos en saa kotivakuutukseen rahaa kelasta niin perun sen vakuutuksen. Minulla on muka liikaa tulojakin viime kuussa kun sain  veronpalautuksia 223 euroa mutta hammaslääkäriin meni jo 236 euroa ja sähkölaskuun 30 euroa. Nyt tässä kuussa olis kotivakuutus lasku ja sähkölasku. Ei ole yksinasuvalla helppoa kun kelassa eivät osaa laskea. Saan työmarkkinatuen ja asumistuen yhteensä 889 euroa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuen lisäksi ei yleensä saa tt-tukea, ellei se jää tosi vajaaksi. Ehkä veronpalautus myös vaikutti. Joillakin tuet ovat vielä pienempiä ja leikkuri. Huh.

Vierailija
2/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilka työntekoa eikä vaan loisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmarkkinatuen lisäksi ei yleensä saa tt-tukea, ellei se jää tosi vajaaksi. Ehkä veronpalautus myös vaikutti. Joillakin tuet ovat vielä pienempiä ja leikkuri. Huh.

Minä saan pienintä mahdollista tukea. Alijäämää on yleensä 50 -70 euroa minulla. Mutta jouduin maksamaan hammaslääkärin työmarkkinatuesta vaikka hain siihen toimeentulotukea. Kyllä laskurin mukaan minun piti saada elokuussa 60 euroa tukea ja tässä kuussa 71 euroa. En tiedä mitä robotteja siellä kelassa on mutta eivät ne laskea osaa ainakaan.

Vierailija
4/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet oikaisupyynnön tai valituksen, mutta ole tarkkana että teet sen noista, joka on nopeampi.

Vierailija
5/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se työntekeminen auttaa jos ei palkkaa saa. Silti joutuu tukia hakemaan kelasta kuten sadat tuhannet muut suomalaiset. Sitä paitsi jos saa 9 euroa päivässä niin kela vähentää toimeentulotukea jos tilillä näkyy niitä kulukorvausrahoja.

Vierailija
6/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin työkokeilussa ja säästin 180 euroa saamiani kulukorvauksia niin en tienannut yhtään kun kela vähensi toimeentulotukea 180 euroa. Eikö työnteosta pitäis edes jäädä 9 euroa päivässä käteen.

Vierailija
7/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se työntekeminen auttaa jos ei palkkaa saa. Silti joutuu tukia hakemaan kelasta kuten sadat tuhannet muut suomalaiset. Sitä paitsi jos saa 9 euroa päivässä niin kela vähentää toimeentulotukea jos tilillä näkyy niitä kulukorvausrahoja.

Ei muuten vähennä. Ysieurosia ei huomioida. Joten jauhat💩

Vierailija
8/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et koko kuukauteen päässyt nettipankkiin niin vaihda ihmeessä pankkia. Nordealla on jotain vialla jatkuvasti.

Vierailija
9/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa jauhat ? Jos viikonloppuna oli Nordean verkkopankissa ongelmia, niin olihan koko viime viikko aikaa niitä tiliotteita ottaa sieltä. Eli itse et viitsinyt yhtä hakemusta kerralla laittaa oikein ja tarvittavia liitteitä, ja nyt märiset kun et automaattisesti saa rahaa sieltä ulos. Katsopa kuule peiliin missä on vika. Muutenkin yllättävän nopeasti päätös tulee, kun täällä ainakin menee aina se seitsemän päivää, mitä ihmiset jotka hakee ovat kertoneet 

Vierailija
10/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaisuvaatimus, ei se nordea kokoajan jumissa ole joten saat sen tiliotteen, tai korvaushakemus nordeaan.

Vierailija
11/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin työkokeilussa ja säästin 180 euroa saamiani kulukorvauksia niin en tienannut yhtään kun kela vähensi toimeentulotukea 180 euroa. Eikö työnteosta pitäis edes jäädä 9 euroa päivässä käteen.

Ei muuten vähennä kulukorvausta 

Vierailija
12/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain ihmettelen, miksi kukaan enää on Nordean asiakas. Onhan melkein joka pankilla systeemeissään joskus jotain häikkää, mutta ei millään niin usein kuin Nordealla. Lisäsi välinpitämätön suhtautuminen henkilöasiakkaisiin, jolleivät ole varakkaita porhoja.

Vierailija
13/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten vähennä kulukorvausta 

Eikö kulukorvaus ole vähän sama kun palkka. Kun saa kulukorvauksen niin ei saa toimeentulotukea.

Vierailija
14/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä ketju. En tiedä mihin vastaisin. Otsikon asiaan, aloitukseen vai vastauksien sisältöön? Kaikissa eri asia.

Vierailija
15/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävä ketju. En tiedä mihin vastaisin. Otsikon asiaan, aloitukseen vai vastauksien sisältöön? Kaikissa eri asia.

Ehkä tässä saa hölistä noista kaikista?

Vierailija
16/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä saa hölistä noista kaikista?

Luulin ap:n ongelman olleen Nordea kuten otsikossa kertoi, mutta syy olikin Kelan kun hylkäsi hakemuksen, mutta täällä jankataan loisimisesta.

Vierailija
17/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet oikaisupyynnön tai valituksen, mutta ole tarkkana että teet sen noista, joka on nopeampi.

Molemmat on älyttömän hitaita. Kannattaa tehdä vaan uusi hakemus.

Vierailija
18/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa jauhat ? Jos viikonloppuna oli Nordean verkkopankissa ongelmia, niin olihan koko viime viikko aikaa niitä tiliotteita ottaa sieltä. Eli itse et viitsinyt yhtä hakemusta kerralla laittaa oikein ja tarvittavia liitteitä, ja nyt märiset kun et automaattisesti saa rahaa sieltä ulos. Katsopa kuule peiliin missä on vika. Muutenkin yllättävän nopeasti päätös tulee, kun täällä ainakin menee aina se seitsemän päivää, mitä ihmiset jotka hakee ovat kertoneet 

Nordean ongelmat on kohta kestänyt jo 2 viikkoa.

Vierailija
19/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi tehdä uusia hakemuksia ja rahaa saa jälkikäteenkin takautuvasti. Olen valittanut varmaan 10 kertaa 2 vuoden aikana ja aina olen saanut rahaa sen jälkeen.

Vierailija
20/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela automaatista saa aina rahaa. Töihin en mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi