Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö kun joidenkin kanssa vaan tuntee kemiaa? Miten usein teille tulee sellainen olo?

Vierailija
05.04.2023 |

Entä minkäikäisiä olette ja mikä on teidän parisuhdestatus?

Minkälaisissa tilanteissa teille tulee tällainen olo ja kenen kanssa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, eikö kellekään tule tällaista?

Vierailija
2/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan tule. Jotkut voivat vaikuttaa ihan kiinnostavilta mutta silloin voi huomata, että useammat ihan OK:t ovat kiinnostavia.

Asema voi joskus vaikuttaa ihastusta ruokkivasti. Ei tietoisesti mutta jos mukavan oloinen on asemassa jota arvostaa, sitä kohti voi haluta pyrkiä.

Joillain ihmisillä kai tulee kemioita toisista mutta minulle ajanvietteet tai työkavereiden kohdalla yhteiset kahvitauot tms. ovat tärkeämpiä tuttavuuksissa. En siis etsi erityisen viehättävää seuraa. En kaipaa sellaisia säväreitä ystävistä, vaan samanhenkistä ajattelua tai tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättä rinnassa

Vierailija
4/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia on luonnontiede, ei mikään tuntemus.

Vierailija
5/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huono tilanne miehen kanssa ja ihastun herkästi muihin Olen tosi kyllästynyt mieheeni, hän ei halua erota ja toki meillä on lapset, asuntolaina jne. En ole kehenkään varteenotettavaan ihastunut koskaan, ovat tyyliin varattuja jne. En siis yhtään tiedä onko tunne ollut molemminpuoleinen. Nyt on vahva kemian tunne yhden miehen kanssa aina kun näemme, se on jopa hämmentävää. Mutta voihan se olla ihan yksipuolistakin, en osaa sanoa.

Vierailija
6/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Joidenkin kanssa sitä vaan on heti samalla aaltopituudella.

Näitä tulee toisinaan vastaan töissä ja vapaa-ajalla. Eikä niiden tule aina johtaa mihinkään syvempään suhteeseen.

Vierailija
7/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuroa ja pontikkaa

Vierailija
8/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä ystäviä, joiden kanssa on helppo olla samoilla aallon pituuksilla. Sitten on erikseen rakastuminen johonkin ihmiseen. Minusta kysymyksesi on outo. Kyllä sen tietää kun kemiat kolahtaa yksiin. Nuorena sitä tapahtuu useinkin, iän myötä harvemmin.

Vierailija
9/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko voimakasta seksuaalista kemiaa vai jotain muuta?

Vierailija
10/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Äärimmäisen harvoin. Yhtä ongelmatapausta olen päässäni pyöritellyt nyt useamman vuoden, selitystä löytämättä. Hän nyt vaan on hän ja kiehtoo ihan totaalisesti, jostain mystisestä syystä jota pieni pää ei ymmärrä

Vierailija
11/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yhden miehen kanssa, ollaan molemmat varattuja. Tai no, hän on enää, minä erosin. Silti tämä toinen mies on mielessä usein ja tunnen kaipuuta häntä kohtaan. Kerran aikaisemmin olen tuntenut näin ja se oli tuon edellisen miehen kanssa, oltiin 10 vuotta kimpassa.

Vierailija
12/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, harvoin, mutta asiassa ei ole yleensä yhtään mitään seksuaalista. Jotkut ihmiset ovat ihastuttavia, ja tuntuu kuin olisi tuntenut heidät aina. Voivat olla myös täysin eri ikäisiä.

Vierailija
13/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tuttavuus jonka kanssa tunnen kemiaa. Olen eron jälkeen seurustellut muutaman tyypin kanssa, olemme löytäneet toisemme tinderin tai jonkun sovelluksen kautta. Mutta niissä suhteissa ei ole ollut sitä kemiaa. Mutta yksi nainen on, aina kun tapaa hänet, tuntuu että tässä on sitä kemiaa. Se tuntuu niin hyvälle. Hän on vapaa. Ainut vaan että hän on minua paljon nuorempi. Törmäämme harvoin. En ole arvannut vielä viedä asiaa pitemmälle. Eihän siinä mitään menetä jos kokeilisi onko kemia molemminpuolista. Haittaako toi iso ikäero, sitä olen miettinyt. Ei se minua haittaisi.

Vierailija
14/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän.

Joidenkin kanssa sitä vaan on heti samalla aaltopituudella.

Näitä tulee toisinaan vastaan töissä ja vapaa-ajalla. Eikä niiden tule aina johtaa mihinkään syvempään suhteeseen.

Juuri näin. Voi olla onnellinen niistä hetkistä, jotka on viettänyt tällaisen henkilön kanssa.

Vierailija
15/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset koskaan päätyisivät pari-tai ystävyyssuhteisiin jos mitään kemiaa ei keskenään olisi?

Tottakai sitä pitää olla että mikään suhde pääsee syntymään.

Vierailija
16/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, mutta välillä vaan ns.kolahtaa. Ja näin voi käydä myös naisten kanssa. Olen siis itsekin nainen, ja ihan hetero, onnellisesti naimisissa jne. Ei siis aina ole seksuaalista kemiaa, vaan jotenkin vaan täydellisen samalla aaltopituudella. Helppo jutella, vaikkei edes tuntisi toista.

Vierailija
17/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa aina tää soimaan ja sit mun slerbakka lähtee aina ihan omille teilleen.

Vierailija
18/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli yhden miehen kanssa, ollaan molemmat varattuja. Tai no, hän on enää, minä erosin. Silti tämä toinen mies on mielessä usein ja tunnen kaipuuta häntä kohtaan. Kerran aikaisemmin olen tuntenut näin ja se oli tuon edellisen miehen kanssa, oltiin 10 vuotta kimpassa.

Oliko kemia molemmin puolista?

Vierailija
19/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuntenut ex-vaimon kanssa. Odottanut tuleeko uudestaan. Toivon niin.

Vierailija
20/53 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kahdella eri tavalla. Aika usein tulee vastaan sellaisia ihmisiä, joiden kanssa tulee hyvin juttuun. On jotain yhteistä, jotain samoja kiinnostuksen kohteita, huumorintaju samankaltainen. Tuntuu luontevalta ja helpolta olla tällaisen henkilön seurassa ja juttu soljuu eteenpäin kuin itsestään heti alusta asti. Nämä voivat olla joko naisia tai miehiä. Ystävinä ja kavereina minulla on montakin tällaista henkilöä. Seksuaalista jännitettä suhteessa ei ole.

Sitten toinen, paljon harvinaisempi on, että ylläolevan lisäksi on myös voimakas seksuaalinen jännite. Jokin vangitsee mielenkiinnon. Toinen ikään kuin täyttää koko tilan enkä pysty keskittymään mihinkään muuhun. En pysty ajattelemaan juuri mitään muuta ja haluan koko ajan olla tuon henkilön lähellä. Tällaisia olen kohdannut neljä elämäni aikana. Tällaiset saavat aikaan heti alusta voimakkaan ihastumisen tunteen. Sellaisen joka ikään kuin humahtaa päähän yllättäen.