Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia sekasaunoa kaveriporukalla?

Vierailija
05.04.2023 |

Esim mökillä jos on paljon pariskuntia ja halutaan kuitenkin viettää aikaa yhdessä. Uikkareissa toki ok mutta ehkä hiukan tympeetä saunoa uikkareissa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

T.teekkari

Vierailija
42/47 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättäkää itse

Vierailija
44/47 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti sekasauna jankuti jankuti työkaverit saunaan jankuti aikuiset lapset vanhempien kanssa saunaan jankuti jankuti.

Vierailija
45/47 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti ihmisen itsetunnosta ja itsevarmuudesta. Valtavirrasta poiketen en ole lihottanut itseäni ja siksi minulla ei ole estettä esiintyä alasti muiden alastomien edessä niinkin luonnollisessa paikassa kuin sauna tai uinti. Säälin niitä jotka joutuvat jäämään pois saunailloista.

Vierailija
46/47 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan ole epänormaaliksi kokenut. On tullut miehenä saunottua kavereiden (hetero-)naisten ja (homo-)miesten kanssa ihan samalla lailla kuin pelkkien heteromieskavereiden kanssa ja tietenkin sitten sekalaisessa "kaverien kaverit" porukoissa, joissa en ihmisten seksualisista suuntautumisista ole ollut perillä.

Vierailija
47/47 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu porukasta. Olen saunonut usein kaveriporukalla miehet ja naiset sekaisin mutta toisella porukalla taas mentiin naiset ja miehet erikseen. Mikä tuntuu kaikille hyvältä ja ketään ei pidä painostaa jos ei koe oloaan rennoksi sekasaunaan. 

Ei minua poikaystävän kavereiden kikkelien näkeminen häiritse eikä häntä ystävieni paljaat rinnat kun ollaan kuitenkin jo molemmat aikuisia eikä meidän porukoissa tuijoteta.