Onko normaalia sekasaunoa kaveriporukalla?
Esim mökillä jos on paljon pariskuntia ja halutaan kuitenkin viettää aikaa yhdessä. Uikkareissa toki ok mutta ehkä hiukan tympeetä saunoa uikkareissa.
Kommentit (47)
Jankuti jankuti sekasauna jankuti jankuti työkaverit saunaan jankuti aikuiset lapset vanhempien kanssa saunaan jankuti jankuti.
Riippuu tietysti ihmisen itsetunnosta ja itsevarmuudesta. Valtavirrasta poiketen en ole lihottanut itseäni ja siksi minulla ei ole estettä esiintyä alasti muiden alastomien edessä niinkin luonnollisessa paikassa kuin sauna tai uinti. Säälin niitä jotka joutuvat jäämään pois saunailloista.
En itse ainakaan ole epänormaaliksi kokenut. On tullut miehenä saunottua kavereiden (hetero-)naisten ja (homo-)miesten kanssa ihan samalla lailla kuin pelkkien heteromieskavereiden kanssa ja tietenkin sitten sekalaisessa "kaverien kaverit" porukoissa, joissa en ihmisten seksualisista suuntautumisista ole ollut perillä.
Riippuu porukasta. Olen saunonut usein kaveriporukalla miehet ja naiset sekaisin mutta toisella porukalla taas mentiin naiset ja miehet erikseen. Mikä tuntuu kaikille hyvältä ja ketään ei pidä painostaa jos ei koe oloaan rennoksi sekasaunaan.
Ei minua poikaystävän kavereiden kikkelien näkeminen häiritse eikä häntä ystävieni paljaat rinnat kun ollaan kuitenkin jo molemmat aikuisia eikä meidän porukoissa tuijoteta.
Ei ole normaalia.
T.teekkari