Onko normaalia sekasaunoa kaveriporukalla?
Esim mökillä jos on paljon pariskuntia ja halutaan kuitenkin viettää aikaa yhdessä. Uikkareissa toki ok mutta ehkä hiukan tympeetä saunoa uikkareissa.
Kommentit (47)
Ihan ok. Jos tulee erektiota, niin ei niihin kiinnitetä huomiota sen kummemmin.
Riippuu porukasta. Oma opiskeluryhmäni saunoi opiskeluaikana ja saunoo edelleen yhdessä kurssitapaamisissa. Ne muutamat naiset jotka pitävät (ehkä?) outona eivät osallistu.
Päättäkää itse. En silti ymmärrä miksi nuori nainen haluaisi esitellä itseään kaikille, pari pervoa huohottajaa voi olla porukassa aina, tai kaikki? Ei ehkä teidän porukassa, mutta jossain toisessa.
Nuorempana tuli harrastettua paljonkin monenlaisissa sekaporukoissa. Nykyään en menisi, sen verran jo rupsahtanut, ettei viitti mennä itseään esittelemään.
On se normaalia vaikka panette kuitenkin siellä toisianne koloihin. Sää varmaan niälet. Onk siel pentuikin.
Ei nyt mitenkään erityisen harvinaistakaan; ainakaan opiskelijoien keskuudessa. - Mutta ainakin itse olen tavannut kysyä mahd. kumppaniltani (jos siis tuolloim olen tai tai olen ollut parisuhteessa), että mennäänkö vai jätetäänkö menemättä, jos olemme olleet yhtä aikaa mukana. - Silloin kun kumpikin on ollut yksin niin on sitten arvioinut tilanteen itse ja tehnyt oman päänsä mukaan.
Sinkkumies
Meidän porukas jos jollekin tulee kovetus niin se hoidetaan se pois yksin tai porukalla ja sama naisille jos ne märkii alhaalta. Tai voi itse hoitaa ja sit katsotaan muut.
Siellä mälli lentää ja silli tuoksuu!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta
Tylsää ja kovin yksinkertaistavampaa on kuvitella, että sekasaunominen on (lähes) poikkeuksetta sama kuin orgiat.
Sinkkumies
Opiskeluaikoina oli ihan normaalia saunoa sekasaunoissa alasti. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä.
On normaalia. Ehkäisy vaan kuntoon kaikilla.
Ihan normaalia. Kaikki ei tykkää olla alasti mutta ne voi sitten tulla pyyhkeessä tai uimapuvussa tai jättää tulematta.
Itse olen lauteiden alla nuuhkimassa ja katselen ylös. Sormilla ja kiele lauteiden välistä. Valuu hikivettä päälle. Ihanaa saunoa!
ihan normaalia varsinkin nuorena aikuisena
Alasti vaan. Ehkä sinullekin olisi aikuisten pitänyt esitellä itseään alasti kun olit lapsi, niin ei noin ujostuttaisi. Näin Hollannissa.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-9338713/Kids-TV-featuring-nude…
Kyllä me ainakin saunottiin sikin sokin.
Ei ole normaalia.