Jos 37v mies treenaa aktiivisesti salilla, ja omaa erittäin hyvän kropan, niin onko kohtuullista että hän toivoo myös deittikumppaninsa olevan treenaava ja hyväkroppainen?
Miten on?
Kun tuossahan toivotaan vain itsensä kaltaista?
Mies on itsekin hyvässä kunnossa, joten eihän hän ole mitenkään "alempiarvoinen"?
Pohdiskelin vain ku tästä on täällä käyty keskustelua.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa itse valita kenen kanssa suostuu deiteille.
Mutta ei pidä suuttua, jos ne omat ihastuksen kohteet eivät suostukaan.
Eli punkeroiden ei kannata yrittää tuota aloittajaa.
Ei tälle jankkaavalle autistipellelle kannata vastata, korkeintaan vittuilla
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovat sen verran narsisteja ettei kiinnosta naisen kroppa. Oma vain. Kyllä se syy on jossain muualla kuin treenaamisessa se et haluaa hyvä kroppaisen naisen.
Minä ainakin 100 kiloisena apinamiehenä haluan että voin kantaa vaivattomasti naisen metsään.
No itse henkilökohtaisesti vaadin että nainen ei ole ylipainoinen vaan pitää itsensä kunnossa ja seksikkäänä. Minulle henkilökohtaisesti vaikuttaa lipidoon merkittävästi se, jos nainen on reilusti ylipainoinen eli jos seksi kuolee parisuhteessa, niin se voi olla lopun alkua ajan myötä. Samaa vaadin itseltänikin vaikken mitään sixpackiä omistaisikaan niin hyvä peruskunto on säilytettävä ja jos tuppaa mahaa tulemaan liikaa, niin sit oitis treenaamaan ja ruokavalion korjaus.
Naiselta ei saa vaatia mitään.
Nainen on aina hyvä just sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis niin älyvapaa aloitus taas..... jokainen saa toivoa ja valita just sellaisen kumppanin kuka miellyttää.
Kysymys ei ollut saako, vaan että onko kohtuullista ja realistista
Olen 31-vuotias nainen, 175cm/59-61kg. Treenaan ja pysyn aktiivisena arjessa. Mieheni on myös aktiivinen
En deittailisi munkkipossua, en edes vähän sellaista. Ensimmäinen poikaystäväni oli "normaali", lähinnä vyötäröltään lihava ja erosimme osaksi siitä syystä etten enään kestänyt todistaa hänen elämäntapojaan tai katsoa alasti. Naisia kohtaan olen vielä kriittisempi
Treenaajana itseäni myös vituttavat miehet, joilla on fyysinen etu jonka antavat valua viemäristä alas. Olisipa itselleni yhtä helppoa saada lihasmassaa
Outoa on vaatia naiselta treenaamista, se on aika miehekäs harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Olen 31-vuotias nainen, 175cm/59-61kg. Treenaan ja pysyn aktiivisena arjessa. Mieheni on myös aktiivinen
En deittailisi munkkipossua, en edes vähän sellaista. Ensimmäinen poikaystäväni oli "normaali", lähinnä vyötäröltään lihava ja erosimme osaksi siitä syystä etten enään kestänyt todistaa hänen elämäntapojaan tai katsoa alasti. Naisia kohtaan olen vielä kriittisempi
Treenaajana itseäni myös vituttavat miehet, joilla on fyysinen etu jonka antavat valua viemäristä alas. Olisipa itselleni yhtä helppoa saada lihasmassaa
Miksi haluaisit naisena itsellesi miehen vartalon ja lihasmassamäärän?
Tottakai saa toivoa!
Minä 37v hoikka ja salilla treenaava nätti nainen halusin ennen kaikkea älykkään ja kiltin miehen, ja sellaisen sain. Hän kyllä treenaa mutta ei ole erityisen timmissä kunnossa, sitäkin ihanampi. Jos en olisi laskenut hieman rimaa ulkonäön suhteen, en olisi saanut elämääni tätä ihanaa ihmistä.
Kannattaa miettiä, mikä elämänkumppanissa on itselle tärkeintä, ja toimia sen mukaan! Vyötärön ympärys oli minulle sellainen asia, jos voin joustaa, mutta ilkeää ja pinnallista typerystä en olisi katsellut vaikka olisi millainen sikspäcki.
En tiiä, mutta jos sun pitää tuota kysyä anonyymillä roskapalstalla, taidat tarvita vielä lisää kypsymisaikaa ja koulua. Tsemppiä, toivottavasti sun ei tartte täältä enempää hakea elämänohjeita.
Monilla miehillä on se ongelma että haluavat itseään reilusti nuoremman naisen. Naiselle taas tämä on epäedullinen diili, vanhan miehen siittiöt on huonommat kuin nuoren, huonossa tapauksessa joutuu jo neliviiskymppisenä raihnaisen käppäukon omaishoitajaksi vaikka oikeasti olisi parhaat työvuodet vielä menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No six ku mä oon niiku kova treenaa ja sit vois niiku treenata vielä kovempaa
Ei ole. Sinulle ei ole ketään muuta enää tarjolla kuin minä.
N55v, paino 120 kg treenaan myös aktiivisesti kuulantyöntöä ja niin treenaat sinäkin muuten tästä lähtien. Ruokana meillä on raakaravintoa! Milloin tavataan?
*mässyttää kakkua ja lukee ketjua, 37-vuotias treenamaton nainen* toisten elämä on sitten haastavaa..
Samaa skeidaa pitää spämmätä tänne viikoittain ja aina samat vastaukset. Etkö ymmärrä lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei saisi haluta fyysistä voimaa? Miehen vartalosta ei ollut mitää; puhetta. Ylläri ylläri kaikkien naisten ykköstavoite tässä maailmassa ei ole miellyttää miehen silmää.
Maksetaankohan näiden ketjujen aloittajalle näistä aloituksista jotain?
Vierailija kirjoitti:
Maksetaankohan näiden ketjujen aloittajalle näistä aloituksista jotain?
Ei taatusti. Sossu maksaa sen elämisen ja neukkukuution vuokran.
No kokeile niin näet. Jos ei sopivaa partneria löydy niin ite päätät lasketko rimaa vai viihdytkö paremmin yksin.