Jos 37v mies treenaa aktiivisesti salilla, ja omaa erittäin hyvän kropan, niin onko kohtuullista että hän toivoo myös deittikumppaninsa olevan treenaava ja hyväkroppainen?
Miten on?
Kun tuossahan toivotaan vain itsensä kaltaista?
Mies on itsekin hyvässä kunnossa, joten eihän hän ole mitenkään "alempiarvoinen"?
Pohdiskelin vain ku tästä on täällä käyty keskustelua.
Kommentit (91)
Jokainen saa toivoa ihan mitä haluaa.
Minäkin toivon lohikäärmettä lemmikiksi. Yksisarvinenkin olisi ihan kiva. En kuitenkaan ragee somessa jos en niitä jostain syystä onnistu saamaan.
Myös ap:lla on oikeus toivoa ihan mitä vaan hän keksii haluta. Kenelläkään ei kuitenkaan ole velvollisuutta toteuttaa hänen toivettaan. Joku sen sen voi tietysti toteuttaa jos niin haluaa tehdä, mutta mitään pakkoa ei ole. Kaikkea ei voi aina saada vaikka haluaisi kuinka paljon hyvänsä.
Mikä on tärkeintä ? Yleensä jokaises on hyviää ja huonoi puolii. Voi pettää/olla uskollinen. Kylmä,kovasydäminen/välittävä,rakastava. Uskova/ateisti.mistä pitää/ei pidä.
Niin moni asia vaikuttaa. Vaikeaa
Saa toivoa! Mutta saan kai sitten itse toivoa myös miestä, joka on edes sen verran kouluja käynyt, että ei käytä superhuonoa suomen kieltä olevaa sanaa "omata"?
Mun nelikymppinen mies ei ole käynyt salilla varmaankaan armeijan jälkeen, mutta se on DI, kiltti ja kohtelias kaikille, ja hankkinut lihaksensa ihan vaan halonhakkuulla ja remppahommilla. Unelmieni mies, en haluaisi mitään tyhjäpäätä, jonka ainoat ajatukset on sali ja omat ja muiden lihakset.
Kehopositiivisilla lylleröpylleröillä on täysi oikeus elää elämäänsä nautiskellen ja mässäillen ja vaatia sitten, että miehet ovat lihaksikkaita ja hoikkia. Röh, röh.
Kehopositiivisuuden riemuvoitto: suomalaiset ovat nyt lihavampia kuin koskaan!
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/443bf34b-71f0-4017-b8ce-73d455e268…
Pidä kaloripitoiset syötävät minimissä: perunalastut, juustonaksut, suklaa, makeiset, keksit, makeat leivonnaiset.
Pariutuuko nää pellet nykyään siis kropan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään, jos miehiin ei vetoa nuo kehopositiiviset lylleröpylleröt, joita lyllertää pitkin Prismojen käytäviä päivästä toiseen. Ne näyttää ihan pohjoismaisilta versioilta sumopainijoista 🤭
Itse voi olla vaikka kuinka plösö ja huonokuntoinen ja voi silti toivoa millaista kumppania haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse voi olla vaikka kuinka plösö ja huonokuntoinen ja voi silti toivoa millaista kumppania haluaa.
Siis jos on voimaantunut kehopositiivinen nainen, mutta ei siis koske miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee ihan kaikkia.
Pysykää vain siellä poikahunksjunaporukoissanne "treenamassa" keskenännne niitä "hyviä kroppianne", kukaan hetero ei sanoisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään, jos miehiin ei vetoa nuo kehopositiiviset lylleröpylleröt, joita lyllertää pitkin Prismojen käytäviä päivästä toiseen. Ne näyttää ihan pohjoismaisilta versioilta sumopainijoista 🤭
Onko sinusta kusipäisyys hyvä ominaisuus pariutumismarkkinoilla?
Luen itse 2-3 kirjaa viikossa ja edellytän mieheltä samaa. Haluan lukeneen ja lukevan miehen, jossa on syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea saa haluta.
Kysymys ei ollut saako, vaan että onko kohtuullista ja realistista
Ap tietää jo, ettei haluamaansa naista saa, turhaa tämä hänen loputon jankkauksensa.
Ei kukaan halua ap:n kaltaista tyhmää jankkaajaa, ei edes ne rumat ja lihavat naiset. Eli ei ole realistista ja kohtuullista, että yksikään nainen joutuisi ap:hen tyytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee ihan kaikkia.
Ei koske. Lihavat miehet on kuvottavia luusereita. Kehopositiiviset naiset on upeita voimaantuneita jumalattaria, jotka ansaitsevat vain parasta. Röh röh.
Vierailija kirjoitti:
Olen 31-vuotias nainen, 175cm/59-61kg. Treenaan ja pysyn aktiivisena arjessa. Mieheni on myös aktiivinen
En deittailisi munkkipossua, en edes vähän sellaista. Ensimmäinen poikaystäväni oli "normaali", lähinnä vyötäröltään lihava ja erosimme osaksi siitä syystä etten enään kestänyt todistaa hänen elämäntapojaan tai katsoa alasti. Naisia kohtaan olen vielä kriittisempi
Treenaajana itseäni myös vituttavat miehet, joilla on fyysinen etu jonka antavat valua viemäristä alas. Olisipa itselleni yhtä helppoa saada lihasmassaa
Mul on 20cm eikä se ole naisen 20cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta kusipäisyys hyvä ominaisuus pariutumismarkkinoilla?
Onko sinusta ihrainen hyllyvä löllyvä ruho hyvä ominaisuus pariutumismarkkinoilla? : /
Jokaisellahan on oikeus asettaa ihan omat vaatimukset kumppanilleen. Ei vähenpään tarvi tyytyä kuin siihen mitä haluaa.