Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt neuvojen mukaan "laskenut tasoa" ja vetänyt tinderissä oikealle kaikki naiset. Ongelma on, että olen käynyt kahvilla jo 17 naisen kanssa tämän vuoden puolella, ja kaikki heistä saivat aikaan lähinnä negatiivisen reaktion minussa

Vierailija
05.04.2023 |

Aiemmin täällä neuvottiin "laskemaan tasoa" kun valitin ettei tinderistä saa omantasoisia matcheja, tai sellaisia joita joskus live-elämässä tapaili (silloin kun vielä minulla tuli heitä vastaan tosielämässä)

Miten tästä on siis tarkoitus jatkaa?

Olen vetänyt oikealle kaikki naiset, ja sieltä on sitten tullut niitä vähemmänkin viehättäviä naisia pariksi...Monet näistä lähtevät helposti kahville.

Mutta aina kun tapaan tällaisen naisen, en vain pysty luomaan minkäänlaista kiinnostusta häneen...Pitääkö jatkaa vain näiden naisten tapaamista kunnes osuu, vai mitä tehdä?

M35

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei? Eihän sitä koskaan tiedä, että jospa se seuraava voisi olla se oikea. Ja ehkä voisit myös henkisesti olla avoimempi erilaisille naisille. Joskus se tosi rakkaus ei olekaan se eniten omaa päänsisäistä ihannetta ulkoisesti muistuttava. Joskus kauneus taikka komeuskin voi olla monenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän