Naiset, lähtekää ajoissa väkivaltaisesta suhteesta! Taas yksi surullinen tapaus Ruotsissa...
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000009502600.html
Ruotsalainen ex-jääkiekkoilija Erik Wanhatalo on tuomittu elinkautiseen vankeustuomioon vaimonsa murhasta, uutisoi Aftonbladet. Solnan käräjäoikeus antoi tuomion keskiviikkona.
Expressenin mukaan Wanhatalo, 45, kiisti poliisikuulustelussa ensin kuukausien ajan riistäneensä vaimonsa hengen. Lopulta hän oli tunnustanut teon, mutta kiistänyt murhanneensa tätä.
Vaimon ruumis löydettiin viime syyskuussa merenpohjasta 23 metrin syvyydestä Tukholman edustalta. Seitsemän kuukautta kadoksissa ollut nainen oli kääritty persialaiseen mattoon, ja ruumiinavauksen mukaan hänet oli kuristettu kuoliaaksi.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Totta, mikään ei oikeuta väkivaltaa, mutta ettekö todellakaan ole koskaan päässet todistamaan tilannetta, jossa nainen sylki lentäeän huutaa ja raivoaa, solvaa ja meuhkaa ja jossain kohtaa mies sitten tinttaa. Toivoisin, että meillä on oikeusjärjestelmässä kuitenkin joku kohta jossa sanotaan, että sillä joka tuolla tasolla provosoi, niin on jollakin tasolla myös vastuussa.
Näin vuokraghetossa tätä paskaa saa todistaa melkein päivittäin. Ja ei todellakaan nämä naiset ole mitään sukkasillaan seinän viertä hipsiviä hiirulaisia, joiden pitäisi pelätä milloin mies pimahtaa,
Mies voi poistua paikalta. Ei ole pakko odottaa niin kauan että pinna katkeaa. Väkivalta ei koskaan ole oikeutettua mistään syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty. Yleensähän uhri pelkää liiaksi, että uskaltaisi lähteä.
Eli oma valinta.
Toivottavasti joudut itse kotiväkivallan uhriksi. Nyt et todellakaan tiedä mistä puhut
No millä kumoat sen, että ei ole oma valinta?
Sun maailma paranee sillä että toivot väkivaltaa muille :D :D
Säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mikään ei oikeuta väkivaltaa, mutta ettekö todellakaan ole koskaan päässet todistamaan tilannetta, jossa nainen sylki lentäeän huutaa ja raivoaa, solvaa ja meuhkaa ja jossain kohtaa mies sitten tinttaa. Toivoisin, että meillä on oikeusjärjestelmässä kuitenkin joku kohta jossa sanotaan, että sillä joka tuolla tasolla provosoi, niin on jollakin tasolla myös vastuussa.
Näin vuokraghetossa tätä paskaa saa todistaa melkein päivittäin. Ja ei todellakaan nämä naiset ole mitään sukkasillaan seinän viertä hipsiviä hiirulaisia, joiden pitäisi pelätä milloin mies pimahtaa,
No se mies voi ottaa eron ajoissa, ennekuin alkaa väkivaltaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty. Yleensähän uhri pelkää liiaksi, että uskaltaisi lähteä.
Eli oma valinta.
Toivottavasti joudut itse kotiväkivallan uhriksi. Nyt et todellakaan tiedä mistä puhut
Säälittävä.
Ei se nainen tiennyt seurustelun alussa että mies on väkivaltainen. Eihän kukaan silloin alkaisi suhteeseen! Et tajua millaista on pelätä henkensä puolesta kun mies on uhannut tappaa sekä sinut että lapsenne mikäli otat ja lähdet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oma valinta.
Säälittävä.
Narsisti osaa manipuloida uhrinsa ja pelotella niin ettei uhri uskalla lähteä. Onko se pelko oma valinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oma valinta.
Säälittävä.
Ei se nainen tiennyt seurustelun alussa että mies on väkivaltainen. Eihän kukaan silloin alkaisi suhteeseen! Et tajua millaista on pelätä henkensä puolesta kun mies on uhannut tappaa sekä sinut että lapsenne mikäli otat ja lähdet
No nyt tietää. Sen kun häipyy!
Ja on menty vielä lisääntymäänkin ottamatta puolisosta selvää.
Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan saavat netissä usein huo ritteluja ja jopa tap pouhkauksia jos ovat esim julkisesti feministejä. Tämä kertoo miehistä surullisen paljon. Ei toki kaikista mutta valitettavan monista
Ja usein asenne opetetaan seuraavalle sukupolvelle.
Itse sain vaikka ja mitä uhkauksia ja sain kuulla olevani vaikka ja mikä, kun entisellä asuinpaikkakunnalla vastustin julkisesti seksuaalista häirintää sekä kannatin oikeutta aborttiin. Olin tuolloin 14-vuotias. Paikkakunta on eräs eteläsuomalainen pikkukunta, mikä on hyvin patriarkaalinen ja lisäksi siellä uskonnolliset liikkeet on hyvin vaikuttavia.
Tuollaiset miehet ovat saastaa
'Koska vain Minun rakkauteni on niin vahvaa ja voimaanuttavaa, ettei mies ta pa minua'
Vai mitä ajattelee nainen lähettäessään rakkauskirjeitä mur hasta tuomituille?
Ei sitä turhaan kehoiteta lähtemään Heti ensimmäisestä lyönnistä. On se kuitenkin helpompi myöntää epäonnistuminen tai mitä muuta häpeää se tuottaakin kuin jäädä hakattavaksi.
Oli ihan ruotsalainen mies, kansalainen jo monen vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oma valinta.
Säälittävä.
Voi voi.
Mitäpä jos lukisit hieman psykologiasta ja narsisteista, voisi tehdä sinulle hyvää kun selvästikin et ole perehtynyt aiheeseen millään tavalla etkä siitä mitään tajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oma valinta.
Säälittävä.
Voi voi.
Tuolla aiemmalla sivulla kerrottiinkin jo mitä tapahtui, kun vaimo aikoi erota.
Vierailija kirjoitti:
'Koska vain Minun rakkauteni on niin vahvaa ja voimaanuttavaa, ettei mies ta pa minua'
Vai mitä ajattelee nainen lähettäessään rakkauskirjeitä mur hasta tuomituille?
Ei sitä turhaan kehoiteta lähtemään Heti ensimmäisestä lyönnistä. On se kuitenkin helpompi myöntää epäonnistuminen tai mitä muuta häpeää se tuottaakin kuin jäädä hakattavaksi.
Ihmiset ei tee asioita jotka ei palkitse.
Eli ilmeisesti se uhrina pelossa eläminen palkitsee näitä tiettyjä naisia enemmän, kuin puolison jättäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oma valinta.
Säälittävä.
Voi voi.
0/5 taas joku u l i lautalainen täällä inisemässä
Kun luen näitä miesten puolusteluja niin alkaa oksettaa koko miessukupuoli :( Tunnen jopa vihaa tuolla tavoin ajattelevia miehiä kohtaan. Tulee oma isä ja hänen kusipäiset sovinistijuttunsa mieleen. Oli myös sitä mieltä että naisia on ok hakata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oma valinta.
Säälittävä.
Tämä. Jonnet eivät tiedä mitä todellinen pelko on. Toivon että vielä joku päivä sen helvetin omakohtaisesti kokevat, eivätpä aukoisi päätä enää sen jälkeen
Jännä, että suomalaiset miehet puolustavat aina tällaisia sikoja, kun kyseessä on valkoinen (ja vielä suomalaistaustaisen sukutaustan omaavan) miehen teko. Ah sitää rinkkiruqqua, kun kyseessä on joku Abdulla.
Vain suomalaiset miehet saavat tappaa vaimojaan. Silloin se on naisten oma vika.
Ja miehet vielä ihmettelevät että osa naisista vihaa miehiä! No minkäköhän takia? Siksi että suurella osalla miehistä on sairas ja vinksahtanut ajatusmaailma ja puolustelevat naisten hakkaajia ja mur haajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oma valinta.
Säälittävä.
Voi voi.
Tuolla aiemmalla sivulla kerrottiinkin jo mitä tapahtui, kun vaimo aikoi erota.
Jäihän siitä perheestä ainakin yksi jäljelle kirjoittamaan tänne.
Ei nainen voi erota pahis miehestä jos kerran on sellaisen kelpuuttanut.
Häiriintyneet ja sairaat miehet täällä puolustelee vaimon tappajaa. Olette oksettavia