Nainen: Olisitko valmis maksamaan miehen rohkeista onlyfans julkaisuista esim 2 euroa per kk
Vai onko niin että rahastaminen onlyfansissa paljasta pintaa näyttämällä on vain naisten etuoikeus?
Kommentit (299)
Maksaisin enemmän siitä, että mies jättäisi lähettämättä rohkeat kuvansa. Ei sillä, en halua nähdä rohkeita kuvia/videoita naisiltakaan.
Ofssa paljastelu on sitä paitsi kauniiden ja komeiden "etuoikeus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ei kiinnosta kuvat.
Entä videot? Esim kalun sheivaus tai panovideo?
Nauran ääneen. Joo, ei kannata yrittää myydä jotain kohderyhmälle, josta ei tajua mitään.
Maksaisin mielummin vaikka kissavideoista tai huonekalujenrakennusvideoista tai kuntosalivinkeistä.
Ei muuten huono. Video miehestä joka kasaa jonkun Ikea-härvelin laakista oikein.
Siitä voisin maksaakin.
Jos se ois LISÄKSI alasti ja komea ja pitkähiuksinen niin ei huono idea ollenkaan.
Ei tarvii alastikaan olla. On eroottisempaa, kun jätetään jotain mielikuvituksen varaan
Vierailija kirjoitti:
Kotisiivousta alastomana jotkut ovat jo tarjonneetkin. KOtitalusvähennyksiin saa tällaiset myös laittaa. Niin naiset kuin miehet voisivat tarjota siivouspalveluita alastomana. Itse olisin valmis maksamaan kun olen niin laiska siivoamisessa
Meille vois joku paidaton mies tulla pesemään ikkunat.
Vierailija kirjoitti:
En olisi valmis maksamaan. Olen ihmetellytkin, miksi miehet ovat niin tyhmiä, että maksavat tuollaisesta. Nykyisin eletään niin visuaalisessa kulttuurissa, että luulisi kuvia löytyvän aika helposti ilmaiseksikin. Joten siitä voisi päätellä, että ei ole kyse siitä, että tahdottomia miehiä epäreilusti rahastetaan, vaan ilmeisesti saavat jotain kiksejä siitä, että nimenomaan maksavat kuvista. Eihän tuossa muuten olisi mitään järkeä.
Siinä maksaessa saa jollakin tavalla henkilökohtaisen suhteen henkilöön, jolle maksetaan.
Jason Momoan, Jake Gyllenhaalin, Leo DiCaprion tms hottis julkkiksen OF-tilistä voisin muutaman euron makssaa, mutta en senttiäkään siitä, että näkisin jonkun naapurin Penan meisselin.
Niin kauan, kun niitä mulkeroita näkee ihan ilman maksua (halusi tai ei) milloin julkisen liikenteen kulkuneuvoissa, milloin lenkkipolun varressa, niin vastaus on "en maksaisi" .
Tuolla oli joku aiemmista a vastaajista jo todennutkin, että naista kiinnostaa yleensä mies kokonaisuutena seksuaalisessa mielessä ajateltunakin, ei pelkkä visuaalinen ärsyke. Sekin kertoo paljon, että miehille suunnattu eroottinen materiaali on pitkälti pohjautunut kuviin, naisille taas on ollut ties mitä harlekiinikirjoja iät ja ajat, eli (pelkät) kuvat/videot harvemmin riittävät.
No (pitkä tarina lyhyesti) olin jonkin aikaa suomalaisella sivustolla jonne sai laittaa seksiaiheisia kuvia ja etsiä seuraa aiheen tiimoilta. Siellähän niitä miesten vehkeitä oli joka lähtöön mutta eipä niitä kauan jaksanut selailla. Ehkä semmonen 10 minuutin uutuudenviehätys. Olisin halunnut vaan tavata ihmisiä ja päästä käpälöimään niitä.
Voisin ehkä maksaa jos mies olisi nuori tai nuorehko, lihaksikas ja tuuheat pitkät hiukset omaava, en kyllä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En koe, että saisin mitään miesten eroottisista kuvista/videoista.
Entä jos olis oma mies, jota kehtaa näyttää muillekin?
Ei sittenkään. Kuva ei voi koskettaa, katselusta ei ole mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotisiivousta alastomana jotkut ovat jo tarjonneetkin. KOtitalusvähennyksiin saa tällaiset myös laittaa. Niin naiset kuin miehet voisivat tarjota siivouspalveluita alastomana. Itse olisin valmis maksamaan kun olen niin laiska siivoamisessa
Meille vois joku paidaton mies tulla pesemään ikkunat.
Meiilekin voisi joku tulla pesemään ikkunat. Mielellään kyllä paita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ei kiinnosta kuvat.
Entä videot? Esim kalun sheivaus tai panovideo?
Nauran ääneen. Joo, ei kannata yrittää myydä jotain kohderyhmälle, josta ei tajua mitään.
Maksaisin mielummin vaikka kissavideoista tai huonekalujenrakennusvideoista tai kuntosalivinkeistä.
Ei muuten huono. Video miehestä joka kasaa jonkun Ikea-härvelin laakista oikein.
Siitä voisin maksaakin.
Jos se ois LISÄKSI alasti ja komea ja pitkähiuksinen niin ei huono idea ollenkaan.
Ei tarvii alastikaan olla. On eroottisempaa, kun jätetään jotain mielikuvituksen varaan
Joo mä äänestän että tyköistuvat farkut mieluummin kuin karvainen heiluva heppi
Sun pitää löytää vain joku muu keino rahastaa onlyfans:issä, kuin paljaan pinnan näyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi valmis maksamaan. Olen ihmetellytkin, miksi miehet ovat niin tyhmiä, että maksavat tuollaisesta. Nykyisin eletään niin visuaalisessa kulttuurissa, että luulisi kuvia löytyvän aika helposti ilmaiseksikin. Joten siitä voisi päätellä, että ei ole kyse siitä, että tahdottomia miehiä epäreilusti rahastetaan, vaan ilmeisesti saavat jotain kiksejä siitä, että nimenomaan maksavat kuvista. Eihän tuossa muuten olisi mitään järkeä.
Siinä maksaessa saa jollakin tavalla henkilökohtaisen suhteen henkilöön, jolle maksetaan.
Raha on valtaa. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Miehet nauttivat heilutellessaan setelinippua jonka saadakseen nainen joutuu nöyränä matelemaan polvillaan ja levittelemään miehelle. Tai näin ne kai tämän asetelman kokevat?
No en kyllä olisi. Ainkaan tällä hetkellä, nelikymppisenä perheenäitinä ja hyvässä parisuhteessa elävänä omassa miehessä on ihan tarpeeksi. Mutta voihan olla että joskus vanhempana alkaa joku villi puumakausi, ehkäpä silloin. Vaikka luulen, että googlella löytyisi tarpeeksi silmäniloa ilmaiseksikin.
Se, että maksaisin jollekin miehelle sisällöstä, vaatisi sen että se sisältö olisi sitten todella kiinnostavaa ja hyödyllistä. Jollekin hevoskouluttajagurulle tai hevosten fysiikkavalmentajalle voisin maksaa opetusvideoista. Tai ehkä jostain hyvin toteutetusta remontti- ja rakennussisällöstä.
Tai itseasiassa olen hyvin epämääräisesti joskus harkinnut, että pitäisiköhän alkaa maksaa James Turnerin Sims-pelivideoista. Mutta en ehdi niitä ilmaisiakaan katsoa, niin on jäänyt.
Aika moni on tililleni rahaa laittanut. Eli kyllä moni olisi. Todistetusti.
En todellakaan,ei kiinnosta pätkääkään.
Miehethän haluaa lähettää kuvia värkistään ilman mitään maksua... Eikä naiset halua niitäkään. Ainakaan kukaan mun tuntema. Kuka tyhmä niistä viitsisi vielä maksaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your dreams only.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miesten kuvat. Ihan sama kuinka komea ja lihaksikas mies on kyseessä, niin en maksaisi euroakaan. Tuo palvelu on miehiä varten eli naiselta miehelle tai mieheltä miehelle.
Hetero N30
Oletko varma että olet hetero?