Kuntosalilla käynti antakaa vinkkejä pullukalle
Olen siis pullukka ja kiinnostaisi aloittaa uusi liikuntaharrastus, vaikka se sali. Mua nolottaa jo nyt se että kaikki tulee katsomaan mua siellä teknisissä urheiluvaatteista. Vinkkejä?
Kommentit (207)
Suosittelen aeroobisia harjoitteita kuntosalilla. Esim kuntopyörä, soutulaite, crosstrainer.pullukka tarvitsee kunnon kohotusta ja pitkäkestoista suht matalan sykkeen liikuntaa. Punttin nosto kasvattaa vain lihaksia eikä polta rasvaa parhaalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen aeroobisia harjoitteita kuntosalilla. Esim kuntopyörä, soutulaite, crosstrainer.pullukka tarvitsee kunnon kohotusta ja pitkäkestoista suht matalan sykkeen liikuntaa. Punttin nosto kasvattaa vain lihaksia eikä polta rasvaa parhaalla tavalla.
Höpöhöpö, lihas se vasta rasvaa polttaakin ja parantaa kehossa insuliinivastetta. Voimaharjoittelu kuuluu ehdottomasti jokaisen ylipainoisen - varsinkin naisen kiinteytyskuuriin.
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Vierailija kirjoitti:
Teetä ohjelma personal trainerilla ja ota muutama tunti, joiden aikana käytte ohjelman läpi, niin menee edes suurinpiirtein oikein. Luultavasti olet paljon itsevarmempi sen jälkeen, kun ei tarvitse pyöriä hoomoilasena ympyrää ja miettiä että mitä sitä tekis ja miten tekis.
Keskivertosaleilla käy kaikenkokoisia ja -näköisiä ihmisiä; ei kukaan jouda sua sen enempää siellä katsomaan. Sen kun pukuhuoneeseen mennessäs sanot reippaasti moit ja painelet treenaamaan.
Et TODELLAKAAN tarvitse mitään personal trainerin ohjelmaa, jos osaat YouTubea käyttää!!
Mitä väliä?