Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla käynti antakaa vinkkejä pullukalle

Vierailija
05.04.2023 |

Olen siis pullukka ja kiinnostaisi aloittaa uusi liikuntaharrastus, vaikka se sali. Mua nolottaa jo nyt se että kaikki tulee katsomaan mua siellä teknisissä urheiluvaatteista. Vinkkejä?

Kommentit (207)

Vierailija
41/207 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kukaan tule katsomaan. Ei minuakaan katsottu tai en välittänyt kun oli 30 kg ylipainoa ja olin todella ruma läski. Kävin salilla aina aamusin ja siellä on nättejä naisia. Ne tervehti minua aina ja ei ollut ongelmaa. Juoksumattoa käytin joka kerta 20-40 minsaa ja sitten tein kaikkea mahdollistsa ja laihduin 30 kg. Enemmän sun kannattaa panostaa itsekuriin että kun alat treenaamaan niin älä luovuta 2 viikon jälkeen jos ei tuloksia näe heti kun katsot itseäsi peilistä. 6 kk vähintään säännöllisesti 4-5 kertaa viikossa ja haluaa laihtua.

Vierailija
42/207 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hyvä kuntosaliohjelma aloittelijalle (pullukalle)? ap

Se riippuu ihan siitä mitä tavoittelet salilla. Laihtumista, lihasta, voimaa, kestävyyttä? Kaikkia yhdessä?

Haloo taliaivo. Mitähän pullukka tavoittelee ensimmäisenä? Laihtumista tietenkin.

Oletko noin tyhmä? Ei salilla käynti laihduta, se vahvistaa ja kasvattaa lihaksia. Lisää nälkää vieläpä paljon enemmän kuin esim. kävely, joten jos vain laihtua haluaisi, en ihan ensimmäisenä salia suosittelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/207 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies47 kirjoitti:

Ei sua kukaan tule katsomaan. Ei minuakaan katsottu tai en välittänyt kun oli 30 kg ylipainoa ja olin todella ruma läski. Kävin salilla aina aamusin ja siellä on nättejä naisia. Ne tervehti minua aina ja ei ollut ongelmaa. Juoksumattoa käytin joka kerta 20-40 minsaa ja sitten tein kaikkea mahdollistsa ja laihduin 30 kg. Enemmän sun kannattaa panostaa itsekuriin että kun alat treenaamaan niin älä luovuta 2 viikon jälkeen jos ei tuloksia näe heti kun katsot itseäsi peilistä. 6 kk vähintään säännöllisesti 4-5 kertaa viikossa ja haluaa laihtua.

Sua ketkään nätit naiset oo tervehtiny :D

Vierailija
44/207 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on hyvä laittaa ihan ensin kuntoon.

Vierailija
45/207 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikspäkki tehdään keittiössä eikä salilla.

Salilla paino kasvaa, jos siellä reenataan oikein. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Vierailija
46/207 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisee nyyh nyyh

Vierailija
47/207 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että olet niin suuri nähtävyys, että sua tullaan katsomaan? Melkoiset on luulot. Murkina-asiat kuntoon ja salille vaan. Lihasmassa säilyy paremmin, jos meinaat polttaa rasvaa. Rauhassa alkuun kuitenkin. Paras olisi tehdä perusliikkeitä, kuten kyykkyä ja maastavetoa, mutta tekniikat pitää opetella, ettei tule vahinkoja.

Vierailija
48/207 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös..

Vierailija
49/207 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit... :D

Vierailija
50/207 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tätä yksijakoista treeniä 3 kertaa viikossa https://www.vitamiini.org/1-jakoinen-saliohjelma/ t. toinen aloittelija pullukka

On kyllä todella simppeli treeni. Käy kokeneemmallekkin hyvin. Ei oikeastaan tarvitse kuin vatsalihakset ja alaselät lisäksi. Itse tekisin lyhyempiä sarjoja ja pidemmillä palautuksilla.

Vierailija
51/207 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies47 kirjoitti:

Ne tulokset näkyy ryhdissä jo parissa viikossa vaikka sitä ei itse huomaa. Paino ei välttämättä muutu ellei vähennä syömistä reilusti. En ehkä edes tekisi muuta kuin yrittäisin jättää herkuttelua vähemmälle

Vierailija
52/207 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tätä yksijakoista treeniä 3 kertaa viikossa https://www.vitamiini.org/1-jakoinen-saliohjelma/ t. toinen aloittelija pullukka

On kyllä todella simppeli treeni. Käy kokeneemmallekkin hyvin. Ei oikeastaan tarvitse kuin vatsalihakset ja alaselät lisäksi. Itse tekisin lyhyempiä sarjoja ja pidemmillä palautuksilla.

Katsoin itsekin, että tuo on muuten oikein hyvänäköinen perusohjelma, mutta vatsalihasliike ja liike alaselälle puuttuu. Ojentajapunnerrus ei ole alkuun mitenkään välttämätön (penkkipunnerrus treenaa kohtuullisesti myös ojentajia), ja hauiskäännön voi hyvin tehdä myös vapaana liikkeenä käsipainojen kanssa.

Ihan vasta-alkajalle suosittelisin aloittamaan kevyiden painojen kanssa jopa pidemmillä sarjoilla (15-20 liikettä / sarja) niin, että saa oikeat liikeradat kunnolla lihasmuistiin. Muutaman viikon päästä voi sitten kasvattaa painoja ja lyhentää sarjoja.

Vierailija
53/207 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lenkille ja kanna samalla autonrengasta mukanasi.         Et tarvitse saleja.

Seuraavaksi lenkille että ottaa kottikärryt mukaan ja sopivasti kärryille tavaraa että tuntuu raskaalta.

Vierailija
54/207 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit... :D

Vierailija
55/207 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli ootte ihania Kiitos!!!

Vierailija
56/207 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viitsi salille löhteä, koska körsin erilaisista nivelkivuista/tulehduksista Hävettäisi nostella jotain laitetta ihan minimipainoilla

Vierailija
57/207 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi onko ap paha susi?

Vierailija
58/207 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!

Vierailija
59/207 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että siellä näkyy myös mehevämpiä periä. Kyllästyttää katsella niitä lautaperseitä

M53

Vierailija
60/207 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme