Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Syys04Tiistai*

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin jumppaan,tauti oli kyllä kuntoa vieny alaspäin mut ei yskittäny yhtään..JEEEEEE :-) Onsiislääkkeet purru!!!!Ihana oli saada ittesä hikeen kunnolla!

Enkeli:Kyllä se siitä lähtee sujumaan :-) Ajankanssa,ajankanssa...

Voi Kukkuu,kun osaisin auttaa,mutta en osaa!Toivon ja rukoilen että saatte asiat järjestymään!

Äk:Tänne saa purkaa kaiken!!!Ja ymmärrän hyvin suuttumisesi ,sitä kun on kuitenkin helpompi sen masulaisen kanssa lähteä johonkin miehen kanssa kaksin,vastasyntyneet on erijuttu!Ja se on oikea ongelma jos ei ole yhteistä aikaa,sitä ei parane vähätellä!!!!!Suuri halaus!Lauantaina nähdään?!!

Vesirokosta vielä..pojalla 6v ei ole vielä ollu.Pitäsköhän rokottaa???

jatu

Vierailija
22/29 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kurjalle tuollaiset homeasiat. Meillä on ollut niitä kanssa, mutta vain pienellä alueella. Onneksi nyt saatte hengittää hyvää ilmaa.

Juuri silloin, kun et jaksa enää yhtään. Silloin, kun kaikki kaatuu, eikä kukaan ole ottamassa kiinni. Silloin, kun huomisen on vienyt eilinen. Silloin olet vahvimmillasi. Ota silloin vastaan tämä voima, jonka sinulle nyt matkaan lähetän. -----*****------*****------->

T. Ampi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mitään erityistä murhetta ei olekaan. työ vain jotenkin raskauttaa..taas.

Kauhean hyvä, ettei aikoinaan siirrytty suljettuun yahooseen tai minnekkään. Syysmammojen rikkaus on jatkuvuus, avoimuus ja yhteisyys :) Uutta ampi-verta kehissä; hyvä juttu!

Hyvä homma myös, että Enkelillä hiukan helpottaa, että Kukkis pääsi perheineen hetkeksi hengähtämään (*jaksamista*), että Tomera pääsee äippälomalle aiemmin ja mitä kaikkea muuta olikaan.

Ääquulle huomiseksi jo etukäteen Onnea! Mukavaa, että saat syysmammaseuraa *hiukan kateellisena* ja kohtahan se pikkuruinenkin sieltä tulee (joulupallo...hih!)..niin..miehet taas...ne miehet...Andromedaalta?

Viikko jatkuu, kohta puolessa välissä jo (hitunen optimismia kai sallitaan? ;))

Saamuska♥

Jolla ovat Juicen laulut soineet pari päivää päässä - kuin vinyyliltä

Vierailija
24/29 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli. Ihanaa oli lukea viestiäsi. Selvästi ootte jo parempaan menossa, vaikka matkaa hyvään ehkä vielä onkin.

Kukkuulle kovasti voimia.

Calmettea en ottanut Iikallekaan. Vähän mietitytti, mutta täälläpäinkin on yks tapaus tuosta rokotteesta tullu ja kun se kerran syksymmällä kuitenkin poistui. Eli valmistajan muuttumisen jälkeen vaikeuksia on tullut ja siksi tuohon päädyttiin, Ynikselle tiedoksi.

Äitikuulle voimia ja kivaa synttäripäivää kaikesta huolimatta.

Lila, kävisit nyt vähän moikkaamassa. On pitäny soittaa sulle, mutta aina huomaan tässä vaiheessa, että taas päivä meni.

Kiva, että Maijakin piipahti. Ja Mersu. Saa käydä useamminkin.

T@hti

Vierailija
25/29 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin lanseeratun *Pojong* pinoon ponnistuksen sijaan tänään tänne raahautuu Aavis, joka jaksaa vain muksahtaa pinon pohjalle:) Tulin silti.

Motteroinen on näyttänyt tänään woimallisen temperamenttinsa. " Mun" ja " Mulle" on kaikunut korkealta ja kovaa. Ei niin ihanata. Ehkä lapsi kärsii jostain taudista, kakka on löysää. Minä olen jo pari viikkoa ollut pahoinvoipa,väsynyt ja vatsakipuinen, arvailen jonkun pienimuotoisen suolistotulehduksen suuntaan. Olo on kurja.

Olen myös taistellut koiran kanssa, sen karvaturrin, joka aikoinaan allergioiden takia laitettiin anopille sijoitukseen. Luulenpa, että saisimme käydä lopullisen adoptio keskustelun, johon sisältyy kohta: " En ole millään lailla velvollinen hoitamaan mokomaa otusta edes silloin kuin anoppi haluaa tehdä jotain muuta kuin hoitaa koiraa tai Mottia" . Miestä käy ihan oikeasti sääliksi, miksi tätä perhettä on paiskaistu kaikkien muiden paitsi miehen osalta haasteellisilla temperamenteilla? Toisaalta, mies on Pohjalaanen. Sille on olemassa hyvin mielenkiintoinen oma temperamentti piirteensä, joskus meillä tehdään todella mielikuvituksellisia asioita siksi, että näin on tai näin pitää tehdä tai näin vain tehdään, koska mies juuri nyt niin päättää:D Ihan oikeasti miehellä on kyllä lehmän tai kahden hermot, eilen näin toisen kerran Motin elon aikana, että miehellä paloi pinna. Ja ihan syystä.

ÄK, pienet ja suuret murheet, ne kaikki mahtuu syysmammapinoon. Ajatuksesi ovat useasti kuulostaneet tutuille, siis tuosta miehen työelämästä, ymmärrän sinua hyvin. Ei se ole kivaa, että toinen tulee kotiin kahdeksan yhdeksän maita (mikä myös meillä kovin yleistä), vaikkei sille mitään voikaan. Tee huomenna jotain oikein mukavaa yksinkin, jookos. Hali.

Kukkuulle myötätuntoni, voimalähetys ja halimus. Muutakin tahtoisin sanoa jos osaisin.

Taidan mennä sohvalle. Milloinkahan viimeksi olen siihen ennättänyt?Heh, loputon ikiliikkuja. Miksiköhän Mottikaan ei tahdo pysyä paikoillaan?;)

Aavis ja Motti

Ps. Pile, maraton oli heitto, ajattelin katsoa mitä vastaat. Se on haaveeni ja tavoitteeni, nyt juoksu kulkee niin hyvin, että olen miettinyt joko sitä uskaltaisi aloittaa tositreenin....Täytyy katsella!

Vierailija
26/29 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokkorokotuksesta löytyi täältä hyvä lyhyt selostus:

http://www.uta.fi/rokotetutkimuskeskus/vesirokkorokote.html

Löysin myös jonkun vanhan keskustelunpätkän jossa hinnaksi mainttiin reilut 60 euroa. Ei siis kovin halpaa, mutta taidan ottaa selvää mistä rokotuksen helpoiten ja halvimmilla oheiskustannuksilla sais. Kunhan saan vähän enemmän energiaa taas.

Tänään sain pestyä pari koneellista pyykkiä, kun rupesin oikein miettimään tulevaa viikonloppua. Se antoi kummasti hetkellistä energiaa.

Äk, kyllä muakin ottais päähän toi sun tilanne! Onnea huomiselle silti ja koita saada jotain omaa nautintoa kuitenkin!

Menenkin laittamaan toisen koneellisen kuivumaan...

T: Ynis

Vierailija
27/29 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos viime yönä on vielä ollut kuumetta, niin eikö sen pitäisi olla ihan toipilas tänään??? Päiväunia ei nukuttu, tunnin yrittämisen jälkeen luovutin kun kello oli jo kolme, ajattelin et menee sit illalla aiemmin... herättiin tosiaan vasta yhdeksältä et ei ollu mikään aikainen aamu. No nyt Ida on edelleen hereillä, tunnin verran oon yrittäny saada sitä yöunille mut toinen vaan pyörii, potkii, kaivaa nenäänsä jne. Mun hermo ei kestä, olkoot sitten hereillä vaikka koko yön!!!! VArmaan tää johtuu siitä et eilen Ida nukku 2h päivällä ja sit vielä melk. 11h yöllä niin siinä on ihan liikaa. Mokoma kun nukkuu just ja just 11h/vrk.

Ihanaa Enkeli, et teillä hiukan jo helpottaa. Toivottavasti saat perjantaina jotain konkreettista apua/neuvoja.

Mua rassaa toi Idan vähäunisuus niin paljon, kohta meillä on kaksi valvoskelijaa... No ehkä tässä on se hyvä puoli et harvoin vauvat nukahtaa ennen puolta yötä yöunille, niin joutaahan sitä sit illalla valvomaan molempien kanssa... Jos Ida vaikka nukkuis sit aamuisinkin pidempään, tosin mies lähtee kouluun kuitenkin ennen kahdeksaa et siihen herää yleensä tämä koko 8-kerroksinen talo!

Äitikuulle hauskaa synttäriä jo etukäteen, tee jotain hauskaa edes yksinäsi! Mäkin aion tehdä jotain kivaa synttäripäivänäni (20.12) koska se on varmasti viimeisiä päiviä (viikkoja) ennen vauvan syntymää... todennäköisesti päädyn tekemään joulusiivousta silloin mut samapa tuo, jos se tuntuu kivalta niin hyvä niin :)

Nyt tuo neiti on valvonut kohta 13h... mistä saisi jonkun nuijan jolla tainnuttaisi taaperoisen?

Jaksuja kaikille tasapuolisesti ja hyvää yötä!

Petra, uneton Ida ja vatsassa todennäköisesti uinuva vauva rv 36+4

Vierailija
28/29 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tätä meidän konetta, kun se ei pelitä. Varsinkin sensuroi näitä vauvan sivuja. Minä tahtoisin osallistua jutteluihin kanssanne, mutta menee hermot ennen kuin pääsen edes kirjoittamaan. Oikea töks-töks-kone. Mrrr.

Kiitos jaksulähetyksistä. Kyllä tämä tästä, joskus, kai, eikö vaan.

Ihana oli lukea Enkelin perheen rauhallisemmasta aamusta. Jatkukoon sama linja. Hienoa, että vauva on rauhoittunut ja imetys-pullo-yhteispeli toimii. Pääasia, että lapsi saa ruokaa ja on tyytyväinen. Olette viisaita vanhempia ja huolehtivaisia, kun heti etsitte apua tilanteeseenne. Siunausta. Haleja.

Kukkuu: olen todella pahoillani tilanteestanne. Paljon voimia ja kantavia käsiä. Mukavaa on kuitenkin, että olette saaneet nukuttua. Täällä ollaan korvat kuulolla, olkapää vapaana ja kädet valmiina kantamaan. Haleja.

Äitikuulle voimia ja jaksua viime metreihin. Miesärsytykseen jaksua myös.

Kiva oli kuulla Mersusta. Jaksua.

Saamuska vei sanat suustani. Ihanaa olla osallisena tällaisessa ryhmässä, joka kestää ja lisääntyykin koko ajan.

Mantelille pupuenergiaa! Tsemppiä yritykseen.

Tomeralle jaksua vähäunisen neidin kanssa.

Ampille tsemppiä ja jaksua nukutusrumbaan. Niin on tuttua touhua. Nöösä on koko ikänsä ollut huono nukkumaan ja vielä huonompi nukahtamaan. Todella hurmaavaa, kun nukuttaminen vie enemmän aikaa kuin lapsukainen sitten nukkuu. Lähetän nukutushetkiinne aurinkoisia ja sopivan viilentäviä tuulahduksia.

Ny on liian töks tää kone, jumittaa pian mun pääkin. Huomenna töihin ja Nöösä hoitoon. Uhma on taas vallannut ja kuumetta ei ole näkynyt sitten eilisen, joten terveeltä vaikuttaa.

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
29/29 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa ei vieläkään nuku ja herää nyt riisikokeilusta rauhoittuneena, vain 5-6krt yössä. Aamu alkaa kuitenkin taas Rosan kanssa ennen klo 8.. Tytöt eivät nuku päikkäreitä samaan aikaan ja kumpikaan ei salli pinoutumista hereillä olo aikanaan. Taustailun nippanappa kestävät. Olen ylläri pylläri aika kuitti. Rosa oppinut paljon uutta, joten se heijastunee uniin.

Huomenna lakeuksille. Ehkäpä sitten pääsen pinoutumaan!

Rauhallista yötä kaikille, olette ajatuksissa!

T@hti, soittelen ja häiriköin sinua huomisella automatkallani! ;-)

Lila75