Kumman haalarin ottaisit?
http://www.purekids.dk/Billeder/2007/CW_KatalogTRYK_v4_LOW.pdf
Olen näistä haaveillut jo jonkin aikaa, mutta hinta ollut pikkuisen liikaa... Ilokseni huomasin että nyt sais vähän halvemmalla :)
Mutta en osaa päättää kumman ottaisin. Siis kohta 3 -vuotiaalle olisi haalari tulossa. Ruskea olisi käytännöllisempi, mutta minusta tuo vaalea on kauniimpi! Saisko täältä apuja?
Kommentit (25)
Ruskean ottaisin. Vaalea ei ainakaan täällä etelän talvissa olisi kuin minuutin nätti.
Onko muuten muita, jotka ostavat jo ennakkoon haalareita, kun näkevät kauniin? Siis ei ole edes kyse mistään aleostoksesta vaan kun jonkun vuoden vaate miellyttää, niin ostaa ennakkoon talteen ko. vaatteen lapselle? Itse olen niin höpsö, että olen ostanut jo ensi talvelle pikkupojalle Benettonin ruskean tikkitakin (ja jestas, että sen perässä on juostu ja soiteltu, Stocka ja Kampin Benetton myivät ei oota ja sitä, ettei semmoista edes ole olemassakaan...) ja samoin Seppälän toppahaalarin. Oli minusta aivan ihania molemmat.
Koot vaan alkavat olla loppu ja pitäis päättää...
Jos vaaville ensi talveksi (1v) vaalea ja isommalle ruskea? Mun mielestä nää on niiiiin söpöjä!
Muutkin vaatteet olivat kauniita. Luettelossa ei ollut myyjästä mainintaa...!
Haalareita myyvät myös useat tanskalaiset nettikaupat sekä sisukas.net.
Itse ottaisin ehdottomasti ruskean, paljon nätimpi ja myös värin puolesta käytännöllisempi, ei tarvii olla pesemässä joka käytön jälkeen.
Vaalea oli jotenkin " pliisun" värinen, ei sytyttänyt yhtään!
Tuo vaalea ei ole mielestäni kauniin värinen, vaikka muuten vaaleanpunaisesta kovasti tykkäänkin. Ja tuo vaalea menee kuitenkin heti likaiseksi.
Meillä on tuo vaaleanpunanen haalari. Ensin otin ruskean kun ajattelin että vaaleanpunainen sydän on ihana. Sitten kun sovitin vaaleanpunaista olin myyty. Vaalealle sinisilmällemme, neito 1v 8kk, haalari sopii ihanasti. Maaseutuolosuhteissa sitä käytetään ja kertaakaan ei ole vielä sitä tarvinnut pestä. Yksinkertaisesti siihen ei lika tunnu tarttuvan.
Kangas on notkeaa ja vetskarit toimii moitteettomasti. Käytännöllinen yksityiskohta on lahkeitten lumisuluissa. Ne voi avata nepparista ja saappaitten pukeminen käy keposasti. Koosta vielä että meillä on koko 80 ja neiti on juuri ja juuri 81cm pitkä. Väljyyttä on vielä reilusti.
Ruskeana ensi talveksi... Hulluhan sitä vissiin on, mutta...
mut tuo haalari tuli nuorimmaiselle :) niinkuin ei ois hyviä jo valmiinakin...
vieläkö suo volga oikeesti kutkuttaa se lego? pitänee sovittaa ja pähkäillä...
Kiitos muuten ale-vinkistä, haalaria emme saanaat mutta muuta vaatetta kyllä. :)
Kyllä sitä jaksaa pestä vaaleaakin ulkovaatetta. Meidän tyttö on tosi tumma ja vaalea on ihana. Tuo sydänhaalari näyttää kyllä hempeältä. Ehdottomasti pinkki.
Täytyy myöntää että KYLLÄ :D
Meille lähti se kaksiosainen ja siihen kasa asusteita
jotka sopivat sekä haalariin että kaksiosaiseen :D
Olisi meillä nyt reilu ja menisi varmaan viellä ensi
syksynkin :D
Alesta ajattelin kurkistaa Ticket To Heavenia jos
ei muu natsaa ennen sitä :D Saa nähdä jääkö
niitä ollenkaan aleen ja menevätkö SALAMANA :D
Sitten täytynee yrittää metskata sitä LEGON
tämän vuoden haalaria , niitä varmaan jää.......
Volga
Tilaus lähti ja kalliiksi tuli ;D
Helppoa tämä nettishoppaaminen!
Sinne kuperkeikkaan onkin tullu pieniä kokoja pinkistä haalarista, musta niitä ei eilen ollut siellä... olenkohan katsonut oikein.
Pitää kyllä nyt kehua! Toimittivat tuotteen kotiovelle ja samalla sain sovittaa niitä pienempiä, jotka siis palautuneet nyt myyntiin, kun en kertakaikkiaan voinut ostaa meille enää yhtään haalaria lisää...huokaus...
Matsku tuntuu tosi hyvältä ja paljon yksityiskohtia. Ja nyt livenä nähtyäni niin molemmat värit tosi kivoja, oli vaikea valinta...
Ottavat muuten tickettiä myyntiin kevääksi :)
meidän neiti ei yhteistyöhaluinen eli en ole saanut haalaria sovitettua, mutta laitan vaikka tekstaria jos vapautuu :)
En näköjään osannut linkittää oikein :(