Taktinen äänestäjä tässä terve!
Äänestin tarkoituksella SDP:tä, mutta en (pelkästään) siksi, että persut eivät saisi eniten ääniä.
Itse asiassa äänestin siksi, että vassarit ja vihreät, jotka ovat olleet hallituksessa neljä vuotta, eivät ole tehneet mitään hyvää itselleni tärkeille asioille. Periaatteessa edellisen hallituksen olisi pitänyt olla "unelmahallitus" itselleni tärkeiden asioiden osalta, mutta pashat, ei todellakaan ollut. "Rankaisen" siis äänelläni, eli koska eivät hoitaneet hommaa silloin kun olivat hallituksessa, ei tartte haluta uudelleen päättäjäksi.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita toivoitte ajettavan mutta ei tapahtunut? Olen itse melko oikeistolainen mutta kaikissa puolueissa on jotain hyvää. Toivoin, että huojennettua osinkoverotusta listaamattomien yritysten osalta korjataan viimein. Ei enää yksityisillä oman firman kautta olevia lääkäreitä, jotka vetävät liksan minimiveroilla. No ei tapahtunut ja koska ei saatu nyt läpi, ei saada varmaan koskaan.
Oma lehmä ojassa kulttuurin määrärahojen osalta sekä myös kiinnostus noihin eläinasioihin (turkistarhaus jne). Eli kummankaan osalta ei edellinen hallitus auttanut kyllä pahemmin vaikka olisi pitänyt olla juuri niiden ominta alaa, eli vihervassarien ydinosaamisaluetta.
Eli kun tuo hallitus ei saanut mitään aikaiseksi, ei mitään tätä parempaa komboa siis noiden asioiden suhteen ole siis olemassa. En siis tällä kertaa antanut ääntä vihreille.
Keskusta torppasi kaikki isot parannukset eläinasioihin, kuten turkistarhauksen rajoitukset.
No kepua en missään nimessä olisi äänestänyt mutta kun tuossa oli myös kulttuurin puolen tukeminen jonka hallitus ryshsi, niin ääni ei voinut mennä vihreille tällä kertaa.
Keskusta torppasi kaikki isot parannukset eläinasioihin, kuten turkistarhauksen rajoitukset.