Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole uskomatonta että Vauva-lehden sivuillakin

Vierailija
28.11.2006 |

keskustellaan aika paljon fuck buddeista ja pettämisestä. Vieläpä niin että ei haukuta pettäjiä vaan vuodatetaan tunteita miten " tekee mieli toista" . OLEN JÄRKYTTYNYT!

Voiko enää luottaa ylipäänsäkin jos asiat on nykyään kaikkialla näin!!!!!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua täällä verrataan huoraan naista joka " pokaa ukkomiehiä" :) eikö se niin ole että huoralle maksetaan siitä!? vaimot haluaan miehiltään aina jotain uutta autoa, kotia, huonekalua ym. ja antaa sitä pillua miehelleen mutta se nainen joka haluaan vaan sen hetken panon eikä halua muuta siltä mieheltä...tuli vaan mieleen että kuka se HUORA on????

Vierailija
42/51 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihania! taas pikkujouluissa kaksi ukkomiestä ihan kiimasta sekaisin... kivoja leikkikavereita aikuiselle naiselle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sun mielestä joku pahoitti mieltä? Itse asiassa ainakin minä olen koko ajan todella rauhallinen. =))) Luen psykologiaa ja minusta on mukava kirjoittaa omat ajatukset suoraan sydämestä.

Vierailija
44/51 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden illan panolta tämän siviilisäätyä, lapsimäärää, parisuhteen onnellisuusastetta, seksin laatua/määrää yms. on ukkomiehen (tai vaimonaisen) päätettävissä, lähteäkö aidan toiselle puolelle nauttimaan vihreämmistä laitumista.

ja tämä kai mättääkin näitä hermostuneita lahna-vaimoja: mies on niin helposti vietävissä. miksi syyttää sitä toista osapuolta? sinkku on sinkku, hän on vastuussa vain ja ainoastaan omasta elämästään.

Vierailija
45/51 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sinkun tehtävä ei ole tiedustella

yhden illan panolta tämän siviilisäätyä, lapsimäärää, parisuhteen onnellisuusastetta, seksin laatua/määrää yms. on ukkomiehen (tai vaimonaisen) päätettävissä, lähteäkö aidan toiselle puolelle nauttimaan vihreämmistä laitumista.

ja tämä kai mättääkin näitä hermostuneita lahna-vaimoja: mies on niin helposti vietävissä. miksi syyttää sitä toista osapuolta? sinkaku on sinkku, hän on vastuussa vain ja ainoastaan omasta elämästään."

Puhut asiaa kuka kyselee toisen siviilisäätyä :) ja todellakaan ei ole sinkun vika jos se ihana perheenisä hakee persettä baarista .....

Vierailija
46/51 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi mies sitten menee vieraisiin? Eihän silloin pitäisi olla mitään tarvetta?

Vierailija:

...oikeasti vain haluavat pillua...

Jäätte silti aina toiseksi naiseksi...

Mies silti rakastaa (hän omalla surkealla tasolla) omaa naista. Vaikka hän pettää, hänellä on silti se oma kulta ja te jäätte aina toiseksi...

Ei ne ukkomiehet teitä arvosta! Valitettavasti, vaikka luulette muuta, olette vain huvia, leluja, pilluja, ajanvietettä.

Vierailija
47/51 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomaton kirjoitus!

Jos joku on jonkun kanssa sen takia että vain halua jotakin.....niin....

AIKA USKOMATON KIRJOITUS!!!

Olen mieheni kanssa itse vain sen takia koska rakastan. En halua yhtään mitään. Aito rakkaus on antamista ei ottamista. Koska molemmat rakastavat ja haluavat antaa niin toinenkin saa sitä jotakin.

Itse en halua häneltä mitään. En odota lahjoja, en halua autoja, en halua mitään muuta kuin sen rakkautta. Toivon että hän rakastaa minua. Itse rakastan huolehtia hänestä, viettää aikaa hänen kanssa ja tehdä kaikkeni hänen eteen. Minusta aito rakkaus on pyytetöntä ja aito rakkaus ei odota mitään vastapalveluksia tai maksuja.

Ainoa mitä aina toivon on hänen vastarakkautta ja uskollisuutta. Muuta en halua. Usko pois teen aika paljon hänen eteen.

Ihmittelen suuresti sinun kirjoitustasi. Osoitit itsellesi ja kaikille nyt että ET TIEDÄ MITÄ RAKKAUS ON.

Vierailija
48/51 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä itsetunto-ongelmista ei voi syyttää toista. Ei ole puolison vika. Kyse on paljon syvällisemmästä asiasta. Kyseisessä tilanteessa puoliso joutuu törmäämään jossain vaiheessa kumppaniin itsetunto-ongelmiin (jotka on usein jo olemassa ennen kyseistä suhdetta).

Eli millään lahnalla ei ole mitään osuutta tähän. Tokia voi olla tapauskohtaisia eroja.

Ai niin. Olet säkin kuiva lahnaa jossain vaiheessa elämää. Kaikkea hyvää sitten sun pettävän miehesi kanssa. Sitä saa mitä tilaa. Älä tee toiselle mitä et haluaisi hänen tekevän sinulle.

T: tuleva psykologi(opiskelija)

Vierailija
49/51 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain tässä että on todella väärin syyttää toista tälläisissä tapauksissa. Jos puoliso tai elämän kumppani pettää niin se ei todellakaan ole toisen vika. Ei voi siirtää vastua näin. Se joka odottaa kotona nätisti ei ole syyllinen kumppaninsa seikkailuihin. Miettikää vähän ennen kuin kirjoitatte tänne aivan mielettömiä ja perättömiä juttuja.

Vierailija
50/51 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina LOUKKAAVAA, ja TÖRKEÄÄ toista ihmistä kohtaan. en voisi missään tilanteessa kuvitella pettäväni vaimoani!

Vierailija
51/51 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos sun Pertsa on ihan pakko masturboida, niin okei mä hyväksyn sen (not), mutta runkkaat sitten ainakin pönttöön! Meidän säädyllisessä ydinperhekodissa ei tartte roiskia spermaa pitkin! ET OTA SITÄ TALOUSPAPERIA, se on pintapyyhintää varten!!! Ja hitsi jos joskus huomaan että olet pyyhkinyt kätesi meidän HÄÄLAHJAPYYHKEISIIN, se on sitten kulta ero!!"

Juttuhan on niin, että SINKKU ei petä ketään. Ainoa pettäjä kuviossa on se ukkomies. Itse olen täysillä pettämistä vastaan, mutta niin myöskin tyhmyyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän