Eikö ole uskomatonta että Vauva-lehden sivuillakin
keskustellaan aika paljon fuck buddeista ja pettämisestä. Vieläpä niin että ei haukuta pettäjiä vaan vuodatetaan tunteita miten " tekee mieli toista" . OLEN JÄRKYTTYNYT!
Voiko enää luottaa ylipäänsäkin jos asiat on nykyään kaikkialla näin!!!!!
Kommentit (51)
Uskomatonta missä satulinnoissa ja pilvissä elätte!!! Ette kestä kuulla totuutta näistä miehistä... Ja mitä sitten jos jään toiseksi? En ikinä huolisi miehekseni, vaan SE ON pelkkää seksiä!!!!! Herätkää ja avatkaa silmänne ja eletään tätä päivää.
olet miehelle pelkkä pano, pelkkä pillu...ilmeisesti muuta et haluakaan olla.... omapa valintasi...onneksi et ehkä edes tiedä mistä jäät paitsi.
Olet pelkkä reikä miehelle. Onnea vaan pyllistämisessä. Toivottovasti se tekee sut onnelliseksi. Et elää tätä päivää vaan elät omassa keroutuneessa pikku maailmassa. Et osaa ajatella pidemmälle ja syvällisemmin.
Ette kunnioita itseänne yhtään. Hävetkää! " vain seksiä...." YÖK!
vaikka teillä onkin se ihana sitoumus, niin ei kai se nyt kuukausien, jopa vuosien kuivia kausia kestä?!?
Kyllä ne vaimot antaa. Etsit vain epätoivoisesti jotain argumenttia mua vastaan ja minun sanojanin vastaan. Valitettavasti tässäkin jäät toiseksi... turhaa argumentoida enää mitään. Lue uudestaan mitä sulle sanottiin ja mieti itsekseen....
tulevat lisäksi olemaan tulevissa vakituisissa suhteissaan petettävinä, koska heidän kanssaan menevät yhteen vain sellaiset miehet jotka harrastavat moista muutenkin. Ukkomiehiä pokaavat luntut saavat siis myöhemmin maistaa omaa lääkettään, joka on niille ihan oikein. Eikä näistä edes olisi huoran vaativaan ammattiin, siinähän pitää antaa rahalla vastinetta eikä vain hoitaa omia traumojaan toisia kusettamalla.
" Kaksoiselämää" , " salarakas" , " eletään tätä päivää" . Näillä termeillä nämä luuserit yrittävät itselleen ostaa parempaa omatuntoa.
Vierailija:
Kyllä ne vaimot antaa.
jos ei ole parisuhteessa, niin eipä se paljon haittaa, imuroiko mies vai ei.
Sehän nyt olisikin aivan hölmöläisen hommaa.
6,10 ja 23 kirjoittaja on mies. Jatka sinä vain hommiasi. Muista kuitenkin että sinä et ole sen varatun miehen vaimon paikalla silloin kun se ukkomies runkkaa sun sisässä. Olet vaihtelua runkkaamiselle eli toisin sanoen vessanpöntön korvike.
kylläpä akat innostui aiheesta!! taitaa olla yksi ja sama katkera verkkahousu, joka täällä elämöi.
oma mielipiteeni: paras yhtälö on, kun on molemmat tahoillaan naimisissa ja perheellisiä ja pannaan sitten vain tarvittaessa. eipä ole eteeni ongelmia tullut - puhtaasti seksiä ja that´s it. ja näitä yhtälöitä piisaa vaikka kuinka!
kun molemmat naivat kotonaan tyytyväisinä vain omia eukkojaan. mutta se ei kai ole " nykyaikaa" .
Ja miksi ihmiset siitä nykyään kirjoittavat/puhuvat niin kuin se olisi asia jota kaikkien pitäisi harrastaa?
Pettäminen on nimenomaan petos sitä ihmistä kohtaan, jota sinun pitäisi eniten rakastaa ja jolle pitäisi olla parasta maailmassa. Jos asia ei suhteessa ole näin, silloin on mahdollisuus erota.
Ja aivan käsittämätöntä on nää kaikki " salarakkaat" , joita ihmiset ihannoi. Salarakkaat, jotka ovat ylpeitä teoistaan!
Kyllä todella huolestuttaa tämän maan moraali.
taisi kalahtaa omaan nilkaan niin että kolahdus kävi! oma ukko on lähtenyt vieraisiin, kun kotona ei ole saanut/on saanut lauantai-iltana saunan jälkeen kuivahtanutta lahnaa.
on ihme käsitys, että joku vapaa ja villi sinkku haluaisi puutteessa elävän ukkomiehen riipakseen. semmoisen, joka valittaa vaimon kylmyyttä ja puutetta. saattaa semmoinen mennä yhden illan panona (ukkomiehellä kun on kertytyneitä paineita, joten pano saattaa olla hyvinkin riehakas...), mutta pitemmän päälle ukkomiehet ovat rasittavia, ripustautuvia ja surkeita.
totta kai olen reikä ukkomiehille, en muuksi missään nimessä haluakaan! on suuri helpotus kun mies painuu pallit tyhjinä kotiin vaimokultansa ja lapsikatraansa pariin. minulle hän on pelkkä kulli.
hämmästyttävää kuinka aggressiivisia vaimoihmisiä tälläkin palstalla liikkuu. kysykää vaan itseltänne missä on vika, kun ukkomies antaa viedä mukanaan niin helposti, kuin joka päivä tapahtuu. ei kai se ukko mikään tahdoton marionettinuke ole, jonka ajatuksia määrää pulleat pallit? jos mies (tai nainen) lähtee vieraisiin, syyt ovat muualla kuin hormoneissa.
Ja itsetuntoahan se hivelee, kun helppo nakki saa pokattua sänkyynsä toisen samanlaisen.
Itsetunto ongelmia, ei todellakaan!!! Mutta antaa jo aiheen olla, tais käydä pikku rouvien omalle itsetunnolle!!!
Kolmekakkonen, ei ole mulla ainakaan tohon mitään lisättävää. Kiitos tyhjentävästä tilannekuvauksesta! Jos onkin niin että mies huonosta itsetunnosta vieraissa käy niin sitä sopii miettiä mikä on sen lahnan osuus miehen itsetunto-ongelmiin.
Et ole sanonut mitään uutta. Ennustin aikaisemmassa viestissä että kohta sanot ettei ole sun vika. Että miehethän itse tekevät omat valinnat. Mukava kun sä vastaat aivan mun käsikirjoitukseni mukaan. Ennustin sun vastauksia etukäteen. Et voikaan sanoa mulle mitään uutta. Aika valitettava totuus on se, että et merkitse kenellekään mitään. Et saa itsellesi mitään pokamalla ukkomiehiä. Et ehkä edes osaa saada orgasmia. Sullakin on itsetunto ja muita ongelmia ja siksi sulla ei edes ole omaa miestä....
Sitä paitsi on turhaa kehuskella seksin saannilla. Se on maailman helpoin asia saada joku mies sänkyyn . Kyllähän aina joku sitä varten löytyy. Todella helppoa. Susta ei olekaan muuhun. Valitset helpoimpia asioita. Rakkaus on todella monimutkaista ja vaatii selkärankaa. Parisuhde vaatii todellista naista. Se vaatii niin monia asioita. Huumoria, rakkautta, kärsivällisyyttä jne jne jne... Parisuhde on rikkaus. Rakkaus on rikkaus.
Pettäminen on aina petosta, aina väärin. Jokaisessa parisuhteessa on aina jotain ongelmia. Ongelmatonta liittoa ei ole olemassa. Se on aivan normaalia. Olipa ongelma suuri tai pieni, se ei ole ikinä syy (se ei oikeuta pettämista)pettää. Ne miehet tai naiset, jotka pettää kärsivät huonosta itsetunnosta. Ei ne petä parisuhdeongelmien takia tai siksi että omassa kullassa on jotain vikaa. Kukaan ei ole täydellinen. Jos se mies tulee ja selittää sinulle että hänellä on kauhea akka kotona jne... Jos mies selittää sulle että heillä on jotain ongelmia.... Uskotko? Ok, kaikilla on ongelmia, mutta usein nämä huonosta itsetunnosta kärsivät raukat liioittelevat kertoessaan toiselle omasta elämästä.
En koskaan hyväksy pettämistä. En koskaan hyväksy niitä, jotka harrastavat varattuja. Vaihtoehtoja on aina kaksi. 1) On toisen kanssa (hän on ainoa). 2) EI OLE!!!Jälkimmäisessä vaihtoehdossa ei tarvitse olla huolissaan (puhuit koko ajan vaihtelusta jne.)vaihtelusta.
Sun mielestä joku pahoitti mieltä? Itse asiassa ainakin minä olen koko ajan todella rauhallinen. =))) Luen psykologiaa ja minusta on mukava kirjoittaa omat ajatukset suoraan sydämestä.
Sinä, joka nyt leikit toisten miesten kanssa. Mieti, yhtenä päivänä tapaat miehen joka vie sinulta jalat alta (sinkku, kaikki mitä olisit halunnut) . Olet onnesta sekaisin ja elämänne jatkuu yhdessä. Olet iloinen joka päivä kohtalostasi kunnes yhtenä päivän huomaat että jotain on nyt pahasti pielessä. Miehesi katse on erilainen tai kenties hän alkaa myöhästellä ja viipyä jossakin. Yhtenä päivän saat tietää että hänellä on toinen ja ehkä jopa kolmaskin.
Ei se toinen nainen aina ole edes toinen vaan joskus se kolmas tai neljäs. Mutta tämä on sun ongelmasi nyt.
Tulevaisuudessa yhtenä päivänä onnesi vain yhtäkkiä särkyy koska ensinnäkin a) tyhmä koska ei osaannut arvostaa sua ja b)koska sinunlaisesi typerä nainen ei tajua mitä tekee kun leikki ukkomiehen tunteilla.........
Eikö ole kiva tulevaisuuden näkymä. Oletko koskaan ajatellut miten väärin sä teet? Oletko ajatellut koskaan että riistät joltain lapselta isän? Oletko koskaan ajtellut että miehen vaimo oikeasti rakastaa sitä miestä ja tekee kaikkensa hänen takia. Oletko koskaan ajatellut miten tämän miehen vaimo näkee että miehellä on todennäköisesti toinen ja on hiljaa vaikka hänen sydämensä on särkynyt....miten hän odottaa miehesä virhettä jotta voi saada todisteen omille epäilyille?
Oletko koskaan ikinä edes ajatellut? Olet? Muulla elimellä kuin sun pillulla ja hormoneilla? Ajattelepa edes joskus. Vähän syvällisemmin kiitos.
En toivo sinulle samaa kohtaloa mitä aiheutat muille koskaan. Mutta mietipä jos se sattuisikin sinun kohdalleen.
Sanot tokia takaisin että ei ole sun syy...Sanot että mies tekee itse omat valinnat. Totta. Mutta sinäkin teet omat valinnat!!!! Tee niitä omasta puolestasi oikein!! MIETI mitä sä teet!!!
Minäkin säälin sua...