Ketju miehiä varten: järjestä tällainen äitienpäivä vaimollesi
Tästä ketjusta mies saat parhaat vinkit, miten järjestää hyvä ja onnellinen äitienpäivä vainollesi/avovaimollesi, lastesi äidille. Sinä, joka olet aiempina vuosina saanut mutinaa, että ei ollut muistettu kunnolla tai näkyi pettyneen hapan naama.
Lähetän linkin tähän omalle miehelleni myöhemmin. Hän ei ole juuri mitään pienen lapsemme kanssa koskaan äitienpäiväksi laittanut. Joten sinä mieheni. Keitä aamulla kahvit ja osta jotain kakkua tai pullaa kahvin kanssa. Joku kukka myös, osta tai käykää lapsen kanssa poimimassa vaikka valkovuokko. Ruoaksi myöhemmin päivällä sushia, ihan kaupan valmis kelpaa tai sushibuffakin.
Te muut miehet, ravintopäivällinen koko perheenä voisi olla ihan hyvä, ei siitä ainakaan kukaan vaimo pettyisi.
Listatkaa te muut pettyneet mitä olisitte halunneet. Ja haluaisitte.
Kommentit (44)
Taidanpa varata itselleni hotellihuoneen lauantaille. Vietän kivan iltapäivän kaupungilla, syön hyvin ja hemmottelen itseäni hotellihuoneessa. Aamulla syön rauhallisesti hyvän aamupalan. Menen kotiin enkä taatusti tee mitään perheen eteen sunnuntaina. Lepään ja harrastan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaimo ole minun äiti, vaikka kutsunkin häntä äidiksi kuten lapsemmekin. Vietän äitienpäivän oman äitini luona.
Tää on kyllä hyvä. Aikuinen mies ostaa äidilleen halvimman ruukkuruusun, sanoo onnea ja istuu sitten äidin tekemää herkkuruokaa syömään. Äiti on tehnyt jälkkärit ja kaikki, lopuksi syödään äidin tekemää kermakakkua kahvin kera. Sen jälkeen poika pötkähtää sohvalle pitkälleen täyden vatsan kanssa katsomaan telkkaria, kun äiti siivoaa jäljet ja hoitaa tiskit. On siinä äiti ylpeä pojastaan! Ihan huikea äitienpäivä!
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo saa heti aamusta kovaa ja paksua kuustoistasenttistä jotta hän muistaa miten hänestä tehtiin äitiä.
Juurikin näin. Paitsi että minun vaimoni saa pienempää😭
Ehkä he, joita ei miehet/vaimot muista juhlapäivinä, pitävät sitä teatterina?
Itsekin haluan muistaa miestäni isänpäivänä jollain pienellä lahjalla ja hän minua kun on joku minun juhlani. Mielestäni se on mukavaa ja silti (vai siksi?) huomioimme toisiamme ihan arjessakin.