Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antti Häkkänen hot?

Vierailija
03.04.2023 |

Mielestäni on.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on aina ollut jotain mikä aiheuttaa ajatuksen että en pistäis pahaksi. ;)

Vierailija
42/55 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäössä ei periaatteessa mitään vikaa. Mutta kammoan tätä ihmistä. Jotkut psykonarsistipiirteet puskee läpi. Halla-aho tuntuu tämän ihmisen rinnalla suorastaan lutuiselta. Molemmat olen tavannut livenä. 

Mä taasen vantaalaisena olen kohdannut tuo studiossa olleen demari-antin useita kertoja erilaisissa tilaisuuksissa ja se ylimielisyyden määrä on aivan käsittämätön..

Siis ihan kuin joku jekyll&hide eli kun on "esillä" poliitikkona niin on niin mukavaa ja maireaa, mutta sitten kun on ei-poliitikkona vaikka ruokakaupassa niin hyvä ettei työnnä kärryillä muita asiakkaita nurin koska MINÄMINÄMINÄ! ei väistä eikä varo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon jostain syystä aina tykännyt ja kiinnittänyt huomiota. Erikoiset kasvot mutta miellyttävällä tavalla.

Vierailija
44/55 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on hänelle myös hot. Toivottavasti saisimme hänestä presidentin. Rauhallinen ja asiantunteva.

Vierailija
45/55 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te toisen ulkonäköä arvostelette?

Vierailija
46/55 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielenkiintoisen näköinen.

Vierailija
47/55 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivan kesän orava kuvaa häntä täydellisesti.

Paljon mieluummin hän kuin joku ylipainoinen pullaposki.

Vierailija
48/55 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kauhufilmin hahmolta, epömuodostuneet kasvot. Tulee mieleen leffat/ohjelmat, joissa humanoidit valtaa maan. Ja no sitähän hän tekeekin, yrittää keskittää vallan ja rahan ahneimmille ja kurjistaa muut.

Vahva mielleyhtymä myös toisen maailmansodan Saksaan. Sama "lämpö" tässä tyypissä.

Hyytävä olento. En ymmärrä, millainen ihminen kokee seksuaalisesti puoleensavetäväksi. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
49/55 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäössä ei periaatteessa mitään vikaa. Mutta kammoan tätä ihmistä. Jotkut psykonarsistipiirteet puskee läpi. Halla-aho tuntuu tämän ihmisen rinnalla suorastaan lutuiselta. Molemmat olen tavannut livenä. 

Mä taasen vantaalaisena olen kohdannut tuo studiossa olleen demari-antin useita kertoja erilaisissa tilaisuuksissa ja se ylimielisyyden määrä on aivan käsittämätön..

Siis ihan kuin joku jekyll&hide eli kun on "esillä" poliitikkona niin on niin mukavaa ja maireaa, mutta sitten kun on ei-poliitikkona vaikka ruokakaupassa niin hyvä ettei työnnä kärryillä muita asiakkaita nurin koska MINÄMINÄMINÄ! ei väistä eikä varo.

En ole tavannut, mutta hän ja rouvansa vaikuttavat ylimielisiltä besserwissereiltä. Ikäero ei ihmetytä, kun Antti on henkisesti ja maultaan kuuskymppinen.

Vierailija
50/55 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaisten miespoliitikkojen sarjassa Häkkänen saattaa menestyä.

Vierailija
51/55 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava!

Vierailija
52/55 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava näätä

Vierailija
53/55 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Häkkänen jo saanut kerättyä tienvarsimainokset pois ?  Edellisissä vaaleissa ne ilahdutti vappujuhlia

Vierailija
54/55 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekä hän on, pitäiskö matsata, en löydä tiktokista enkä tinderistä?

Valosta löyty yks, mut oli niin kuivan olonen.

Vierailija
55/55 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteromies, enkä arvioi onko hot, mutta vakuuttava ja selkeäsanainen kaveri on kyllä Häkkänen.