Antti Häkkänen hot?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä ei periaatteessa mitään vikaa. Mutta kammoan tätä ihmistä. Jotkut psykonarsistipiirteet puskee läpi. Halla-aho tuntuu tämän ihmisen rinnalla suorastaan lutuiselta. Molemmat olen tavannut livenä.
Mä taasen vantaalaisena olen kohdannut tuo studiossa olleen demari-antin useita kertoja erilaisissa tilaisuuksissa ja se ylimielisyyden määrä on aivan käsittämätön..
Siis ihan kuin joku jekyll&hide eli kun on "esillä" poliitikkona niin on niin mukavaa ja maireaa, mutta sitten kun on ei-poliitikkona vaikka ruokakaupassa niin hyvä ettei työnnä kärryillä muita asiakkaita nurin koska MINÄMINÄMINÄ! ei väistä eikä varo.
No mä oon jostain syystä aina tykännyt ja kiinnittänyt huomiota. Erikoiset kasvot mutta miellyttävällä tavalla.
Älykkyys on hänelle myös hot. Toivottavasti saisimme hänestä presidentin. Rauhallinen ja asiantunteva.
Mitä te toisen ulkonäköä arvostelette?
Vierailija kirjoitti:
Kuivan kesän orava kuvaa häntä täydellisesti.
Paljon mieluummin hän kuin joku ylipainoinen pullaposki.
Näyttää kauhufilmin hahmolta, epömuodostuneet kasvot. Tulee mieleen leffat/ohjelmat, joissa humanoidit valtaa maan. Ja no sitähän hän tekeekin, yrittää keskittää vallan ja rahan ahneimmille ja kurjistaa muut.
Vahva mielleyhtymä myös toisen maailmansodan Saksaan. Sama "lämpö" tässä tyypissä.
Hyytävä olento. En ymmärrä, millainen ihminen kokee seksuaalisesti puoleensavetäväksi. Mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä ei periaatteessa mitään vikaa. Mutta kammoan tätä ihmistä. Jotkut psykonarsistipiirteet puskee läpi. Halla-aho tuntuu tämän ihmisen rinnalla suorastaan lutuiselta. Molemmat olen tavannut livenä.
Mä taasen vantaalaisena olen kohdannut tuo studiossa olleen demari-antin useita kertoja erilaisissa tilaisuuksissa ja se ylimielisyyden määrä on aivan käsittämätön..
Siis ihan kuin joku jekyll&hide eli kun on "esillä" poliitikkona niin on niin mukavaa ja maireaa, mutta sitten kun on ei-poliitikkona vaikka ruokakaupassa niin hyvä ettei työnnä kärryillä muita asiakkaita nurin koska MINÄMINÄMINÄ! ei väistä eikä varo.
En ole tavannut, mutta hän ja rouvansa vaikuttavat ylimielisiltä besserwissereiltä. Ikäero ei ihmetytä, kun Antti on henkisesti ja maultaan kuuskymppinen.
No suomalaisten miespoliitikkojen sarjassa Häkkänen saattaa menestyä.
Onkohan Häkkänen jo saanut kerättyä tienvarsimainokset pois ? Edellisissä vaaleissa ne ilahdutti vappujuhlia
Kekä hän on, pitäiskö matsata, en löydä tiktokista enkä tinderistä?
Valosta löyty yks, mut oli niin kuivan olonen.
Olen heteromies, enkä arvioi onko hot, mutta vakuuttava ja selkeäsanainen kaveri on kyllä Häkkänen.
Kyllä siinä on aina ollut jotain mikä aiheuttaa ajatuksen että en pistäis pahaksi. ;)